2022-04-22, 06:59
Medlem
Sökte en annan video där man sa att det inte blev något åtal. Hade blivit sne ifall ett fyllo höll på och störa en på flyget sådär, där det inte finns någonstans att undvika idioten heller, man sitter där man sitter... Han spelade ett dumt spel och vann några lätta knytnävar, Grattis.
Citera
2022-04-22, 07:00
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2022-04-22, 07:07
Medlem
Det är 100% rätt tills att han åker dit. Förhoppningsvis så kan han ge grabben lite pengar under bordet som en snygg lösning.
Citera
2022-04-22, 07:09
Medlem
Ganonitos avatar
Tyson gjorde helt rätt. Ger man sig in i leken får man leken tåla. Grabben blev ju dessutom knappt ens skadad. Ett pyttelitet sår i pannan som läker på någon dag, buhu cry me a river.
Senast redigerad av Ganonito 2022-04-22 kl. 07:13.
Citera
2022-04-22, 07:23
Medlem
Bluebeast72s avatar
Bara jag som fattar detta är promotion o ren fake? Reklam mina vänner inför sommarens comeback o boxning match.
Citera
2022-04-22, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?

Måste killen ha ett face som bara skriker punch me. Ett så sjukligt "punchable face" så det inte är sant.
Citera
2022-04-22, 07:32
Medlem
Helt rätt! Så här borde alla Feminister behandlas i Sverige när de öppnar käften och skränar.

Män måste börja bli män igen som sätter idioter på plats.
Citera
2022-04-22, 07:34
Medlem
Liberationfronts avatar
Klockren
Pissa inte på fel träd
Citera
2022-04-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Bara jag som fattar detta är promotion o ren fake? Reklam mina vänner inför sommarens comeback o boxning match.
det sa "ni" om Will Smiths lavett också
Citera
2022-04-22, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kontonamnet
det sa "ni" om Will Smiths lavett också

Mike fakear inte saker, han är så långt ifrån fake som man kan komma.
Citera
2022-04-22, 08:53
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Är absolut inte fake.

Tydligen tiggde han till sig en selfie innan han började jiddra med Mike.
Citera
2022-04-22, 08:58
Medlem
Dan-Eliassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Han röker cannabis så det var bara en tidsfråga innan han skulle få en psykos och ge sig på folk. Han har själv sagt att hans händer är registrerade som dödliga vapen så enligt han själv så är detta mycket allvarligt. Hoppas han blir cancellad. #PUNDARNEGER

Snark. Gubben har sagt att han ska äta folks barn i TV, suttit i fängelse för bl.a våldtäckt och tagit diverse droger ända sedan barnsben.
Hans alkis-morsa brukade ge han sprit för att han skulle sova snabbare så hon kunde gå på krogen t.ex.
Dessutom har han ju brukat väldigt mycket kokain tillsammans med en cocktail av andra droger och steroider under hans storhetstid.

Tror psykosen redan är passerad eller ett faktum som han lever i med tanke på vilket liv/uppväxt han haft, att han nu brukar cannabis eller käkar lite svamp gör varken av eller till.
Tur för clownen att det fanns noll utymme mellan stolarna och dåligt av personalen som låter han trakasera Mike.
Skulle säga att det var ett befogat kok stryk.
Mike kommer inte bli cancelled med tanke på allt han klarat sig undan tidigare.
Senast redigerad av Dan-Eliasson 2022-04-22 kl. 09:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in