2022-04-22, 04:20
Medlem
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?
Citera
2022-04-22, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Här är klippet

Tycker ju givetvis att han förtjänar det, vi måste tillbaka till den gamla skolan. "Talk shit, get hit" är ju en fras och idé som vi rört oss bort ifrån som samhälle, men Mike Tyson har inte hängt med där.

Enligt en nyhetsrapport så var medpassageraren full och slängde även en vattenflaska på Tyson, utöver det som syns i videon.

• Anser ni att han gjorde rätt?
  • Kan man rättfärdiga handgemäng av att bli trakasserad?
  • Vart går er gräns?

Tyson har mitt fulla stöd.

Jag är förvånad att inte personalen ser att passageraren plågar Tyson och tillrättavisar han, får han flyttad från sin plats till en annan.

Det är väldig tur att Tyson håller emot och inte ger något tryck i dom där smällarna.
Citera
2022-04-22, 04:59
Medlem
sebastian66s avatar
Värdelös personal som borde ta hand om såna saker. Sedan att killen hånar tyson kanske inte är en bra ide. Man ska aldrig ta till våld men i detta läge så behövde killen sig en feting. Det finns liksom gränser på saker. Han kanske gillar att provocera för blir man åtalad så får man straff men kanske i detta fall miljonskadestånd för skada även att killen är pucko. Men ett par smällar för ett par millar kanske kan vara värt,
Citera
2022-04-22, 04:59
Medlem
trasig-axels avatar
Han röker cannabis så det var bara en tidsfråga innan han skulle få en psykos och ge sig på folk. Han har själv sagt att hans händer är registrerade som dödliga vapen så enligt han själv så är detta mycket allvarligt. Hoppas han blir cancellad. #PUNDARNEGER
Citera
2022-04-22, 05:14
Medlem
Klippet konstigt filmat, klippt och klistrat.

Men som det verkar inget konstigt att Tyson lackade ut. Det allra konstigaste är att den provocerande killen åkte first class !? Är det något som kännetecknar biljetter med den prislappen så är det att slippa sånt drägg.

Hade Tyson velat så hade han slått ihjäl honom, nu ville han inte det så i slutet på filmen ser man honom sitta och flina och visa upp sina sår.
Citera
2022-04-22, 05:51
Bannlyst
Tur för den dryga fulla ungjäveln att Mike inte la lite tyngd bakom slagen, självklart skulle han ha lite prygel, trist för Mike nu bara lär bli en dyr historia.

Och vad är det för jävla personal visst han kanske inte ska få särbehandling (fast jag tycker han förtjänar det) men han ska väl minst bli lika respekterad som alla andra på planet.

Dålig stil!
Citera
2022-04-22, 05:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Han röker cannabis så det var bara en tidsfråga innan han skulle få en psykos och ge sig på folk. Han har själv sagt att hans händer är registrerade som dödliga vapen så enligt han själv så är detta mycket allvarligt. Hoppas han blir cancellad. #PUNDARNEGER

Som sagt, hade han velat så hade grabben dött nu gnuggade Mike bara knogarna mot ungjävelns kind lite grann.
Citera
2022-04-22, 05:59
Avslutad
Ja, det var en sällsynt irriterande typ som satt bakom så Tyson gjorde helt rätt. Han ska inte ångra någonting.
Citera
2022-04-22, 06:01
Medlem
yz44s avatar
Givetvis gjorde Tyson fel som lät sig provoceras, han skulle kontaktat personalen så hade de fått lösa problemet.

För övrigt anser jag Mike vara en av de bästa boxarna någonsin med många sevärda matcher.
Citera
2022-04-22, 06:04
Bannlyst
Etiskt gjorde han fel, moraliskt rätt. Svårare än så är det inte, nu har USA egna regler men i Norden hade han dömts för misshandel.
Citera
2022-04-22, 06:22
Medlem
Man ser på grabbens utseende att han förtjänade varje slag. Hoppas Tyson slipper betala skadestånd.
Citera
2022-04-22, 06:46
Medlem
Carnills avatar
Jag hade också blivit fly förbannad så jag förstår Tyson här. Skadestånd lär ge grabben få men det borde flygbolaget stå för eftersom dom hade kunnat förhindrat att det gick så här långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in