Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Ganske rart at TH ikke hørte mobilen til AE, som sto på 2/3 volum, når han hørte Tassen pipe fra et annet rom, innesperret bak en lukket dør.
Vi har jo indikasjoner på at TH lyver, og at han kanskje aldri var inne i huset.
Redd for å tråkke ned sitt spesialkomponerte åsted. Han ville nok at politiet skulle få den æren, at
de skulle være først ut til å få bæsj på skoene.
Han har kanskje lest nok krimromaner til å vite at de første politifolkene på åstedet nærmest
alltid er idioter som må ødelegge for etterforskerne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Nemlig, og hvorfor prøvde han ikke å ringe fasttelefonen i huset?
Han hadde vel tatt med håndsettet på jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
TH blir tatt og dømt, det er kun snakk om tid. Mange her på forumet vil bli overrasket og sjokkert når sannheten og fakta kommer på bordet. Blandingen av oppvekst, ambisjoner, grådighet, manglende empati, kontroll, sjalusi, hat og en syk hjerne vil vekke oppsikt.
Jeg tror de fleste som har diskutert og lest i denne tråden en stund, har en viss anelse om
hva som ligger i bunn med tanke på det du nevner. Jeg tenker TH vil prøve å begjære lukkede
dører under rettsforhandlingene.
Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Jeg tror ingenting av bevisførselen vil basere seg på THs forklaringer. I høyden et bitte lite minimum. Retten har ikke tid til dette tøyset uansett.
Jeg tror egentlig at ingen har tid til verken å høre på, eller prøve å forstå, en slik utgytelse av meningsløsheter.
Jeg tenker jo motsatt - at kranglevorenheten hans under avhørene kan støtte aktoratet
i påstanden om aktiv villedning. Vi har jo hørt om "rett-fram-Tom", så da blir det kanskje
stilt i kontrast til "visvas-Tom". Det peker mot en mann som vil unndra seg skyld og ansvar.
Han var kanskje forberedt på at "Eks-svogeren" ville gjennomskue ham, men han hadde
kanskje ikke tatt høyde for at flere andre, uavhengige vitner også ville tale AEs sak.
Siden har det jo ballet på seg. Det er nok stort sett bare folk som har noe å tape på
at han blir tiltalt og dømt som fremdeles forsvarer TH.