2022-04-21, 08:58
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naofumi
Han är nog garanterat torterad och avrättad tyvärr, Ukraina är värre än ISIS, han har inte en chans

Du menar ryZZEen är värre än ISIS, va? Skräpfolket som avrättar cicila, våldtar kvinnor och barn. Dina efterblivna bröder...
Citera
2022-04-21, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Han blev tydligen mördad av en ökänd nazist från Azov-gruppen, som går vid smeknamnet "Chile". Kom ut i ukrainsk media nyligen. Ni kan säkert hitta info via DuckDuckGo eller Yandex.

Nazistspöket. Att alla inte inser att det är Putin som är nazisten i sammanhanget och som gör en copy cat av Hitler.
Citera
2022-04-21, 10:32
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Han blev tydligen mördad av en ökänd nazist från Azov-gruppen, som går vid smeknamnet "Chile". Kom ut i ukrainsk media nyligen. Ni kan säkert hitta info via DuckDuckGo eller Yandex.
Fantiserar pedofilen Scott Ritter menar du?
Citera
2022-04-21, 11:02
Medlem
BasedChads avatar
Citat:
Det är ej bekräftat.
Citera
2022-04-21, 11:18
Medlem
All krig är skit.

Ukraina och sitt nazi-SBU azov skrev ju på nätet att de hoppas på en beheading video av gonzales. Helt sjukt, har føljt snubben i många år och har är inte en «ryss-agent».

Heil hitl… host host menar slava Ukraina
Citera
2022-04-21, 11:20
Medlem
Bombolenats avatar
Hoppas verkligen den slemmiga jäveln är död. Har aldrig sett ett klarare fall av Darwin Award än det här.

Fy fan vad efterbliven.

Det är värre än den gamla videon med afrikanerna som ger en AK till en apa.

Hahaha!
Citera
2022-04-21, 12:54
Medlem
Så vad har vi än så länge? Alla rykten som går runt baseras egentligen på tre stycken olika tweets eller Telegram.

1) Någon västerländsk transa som rapporterar på Twitter att Gonzalo är fängslad

2) Ett nytt konto där någon utgav sig för att vara en soldat i Azov där det antyddes att dom tagit honom. Detta konto skapades samma dag, togs bort senare och innehöll olika ord för att boosta Twitter-algoritmen, så som #BLM, he/him (pronomen) och så vidare.

3) Scott Ritter, en dömd pedofil, som fått rapporter om att Gonzalo är död, men delade inte sina rapporter.

Alla tre källor är för mig väldigt suspekta och inte trovärdiga. Scott Ritter och transan är verkligen inte trovärdiga, och nr 2 känns direkt fejk och som att någon vill ge honom skulden. Varför skapa en ny profil? Och varför ta med ord som #BLM och pronomen i sin biografi? Jag tror inte att en Azov-soldat som befinner sig i ett riktigt krig bryr sig ett skit om Black Lives Matter. Han ska tydligen ha förnekat detta också i privata DMs som går runt.

Tills något bättre dyker upp går det nog inte vara säker på någonting om vad som hänt med Gonzalo. Jag väntar på bättre källor än en galen transa, en dömd pedofil och ett nyskapat konto som verkar extremt fejk.
Citera
2022-04-21, 13:01
Medlem
shotacats avatar
Om han har blivit mördad så är det lite Darwin award över det hela, vem tusan sitter mitt i en aktiv krigszon och sprider dynga i det invaderade landet? Det var uppenbart att han skulle ligga illa till efter att någon Ukrainare i hans chatt utlyste en belöning på 10000 dollar i Bitcoins för information om var han befann sig.
Citera
2022-04-21, 13:06
Medlem
Gubben är näst på utvecklingsstörd och en byfåne i klass med Lennart Bladt men ändå vore det lite tråkig om han är död även om det till stor del är självförvållat.

Typ som om Herkko Sipponen hade åkt till Nord Korea och blivit satt i fångläger.
Citera
2022-04-21, 14:19
Medlem
https://twitter.com/Lira01Real/status/1516888934697115650
https://twitter.com/Lira01Real/status/1516975746325139464?s=20&t=0zIPWfFhlReHoEJ7ptaANw

Citat:
Hey everyone. It’s been a wild last few days but I’m alright. Thank you for your concern. Just starting to get my bearings. Hopefully I can share more soon. But I am safe. GL.

Citat:
I made it out of Ukraine at great personal risk, to say nothing of the funds and logistics it took to get the hell out of there. I made this account because the others are compromised. I wanted to let people who are worrying about me, supporters if you will to know I’m safe

Nyskapat konto som utger sig för att vara Gonzalo. Känns inte direkt trovärdigt för fem öre.
Senast redigerad av Reiwa 2022-04-21 kl. 14:27.
Citera
2022-04-21, 15:24
Medlem
Hegamons avatar
För min del känns det trovärdigt att han nu postat på Twitter. Att han flytt från Ukraina. Good job Lira.
Citera
2022-04-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
För min del känns det trovärdigt att han nu postat på Twitter. Att han flytt från Ukraina. Good job Lira.

Tills det kontot visat upp några konkreta bevis på att det verkligen är Gonzalo så är jag skeptisk, precis som jag är skeptisk mot alla andra konton som spekulerat om vad som hänt Gonzalo utan att visa upp några bevis för det.

Visar inte det kontot upp några bevis inom den närmaste tiden kan man nog avfärda det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in