Citat:
Ursprungligen postat av
statsterrorist
Stiger brant, onormalt brant kan man tycka.
Kan det vara så att det är du som inte begriper dig på vad perspektiv är? Att du helt enkelt är oförmögen att tolka vad du ser? Tror du att du är den enda som kan dra korrekta slutsatser om hur flygplan beter sig, hur de flyger, var de flyger, när de flyger? Plan som därtill inte finns på FR24.
Ditt problem är att mängder av människor har upplevt det som jag beskriver - utom du såklart för det är så din typ fungerar. Du behöver inga ytterligare skygglappar för du har redan på dina.
Vad är onormal stigning för dig, är du pilot så du har kunskap att avgöra det? Alla flyg syns inte på FR24 eftersom den sidan bara rapporterar flyg som identifierar sig genom sin transponder samt att den missar en hel del som faktiskt borde synas och som identifierar sig.
Är det någon som har skygglappar på så är det du, det har vi förstått i andra trådar där du hållit till. Att du inte personligen mår bra utan att tro att allt styrs av onda krafter är inget bevis för det du påstår.
Vi som flyger varje dag vet varför dessa strimmor uppstår, detta kan ni också förstå om ni bara orkar sätta er in i lite flygfysik. Varken magiskt eller skapat av onda krafter men vackra mönster som går att förklara.
Men jag tycker vi börjar med vad din onormala stigning är, hur vet du hur brant de stiger? Vad är flygplanets höjd i förhållande till dig samt vilken position har flygplanet i förhållande till din position?
När kondenseras vatten i atmosfären, vad beror detta på?
Sen undrar jag om du förstår hur det flygplan flyger, är hastigheten i luften beroende på atmosfären eller beror det på andra saker? En liten hint är att samtliga flygande föremål har en hastighet de inte ska överskrida eller gå under vid normal flygning, kan detta avgöra hur brant man kan stiga?