2022-04-19, 00:56
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Jasså behöver dessa påståenden inte bevisas likaväl?
Är väl den som basunerar ut konspirationer som har bevisbördan.
Citera
2022-04-19, 05:53
Medlem
Citat:

Bevisbördan ligger helt och fullt på den/de som påstår något som går emot allmän kunskap, och då det är allmän kunskap och redan grundligt bevisat att det är just bara vattenånga som orsakar dessa vita streck efter flygplanen i skyn, så är det alltså inget som måste bevisas igen och igen varje gång nån stolle påstår att det skulle vara chemtrails.

Utan det är stollarna som påstår att det är chemtrails som har hela bevisbördan, och vi vet ju hur det ligger till med deras ”bevisning”…. Lögner och fantasifulla påståenden är inte bevis….
Citera
2022-04-19, 08:46
Medlem
Citat:

Exakt vad är det du vill få bevis för?

Att strimmorna kommer från helt vanliga passagerarplan som flyger helt vanliga rutter? Det är enkelt att bevisa, det enda som behövs är appen FR24 och lägga lite tid på att spana in vilka plan det är som genererar strimmorna. Jag har gjort detta och kan därför säga att det handlar om helt vanliga passagerarplan.

Eller vill du få bevis för att vattenånga är en restprodukt vid förbränning av fotogen? Och att vattenånga kan kondensera och bilda moln? Eller vill du möjligen ha bevis för att moln kan vara kvardröjande och/eller att även kondensationsstrimmor kan vara kvardröjande?

Det roliga är att du inte ens kan förklara vad du vill ha bevisat.
Citera
2022-04-19, 16:20
Medlem
Citat:
Otäckt med "Den djupa staten" ja. Här har du lite lärorikt att ta del av. Sen kan du ju ägna morgondagen åt att studera vad som sker på himlen.

"Smart Dust and Morgellons explained"
https://www.youtube.com/watch?v=vyUjXzSNiz4

Tycker det är mer otäckt att det finns så dåligt utbildade människor så det går på sådant här trams.
Vad har jag som pilot missat menar du? Är det någon i lönndom som sätter tankar på mitt flygplan och sen dessutom fjärrutlöser dessa?

Varför sker det vid en viss temperatur och inte alltid?

Vad lärde vi oss fel, vi piloter som flyger mer eller mindre varje dag?
Citera
2022-04-20, 00:14
Medlem
MarkoMirketiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Vad säger vi om detta då?...ett dieseldrivet flygplan på marken?..syns iaf att det inte kommer från motorerna....men fick mig att fundera lite iaf.
https://vm.tiktok.com/ZMLjRBvEm/
Det där kommer förstås från APU, men det vet du redan vid det här laget vad det är.

Vilka chemtrails-grupper på Facebook är det man ska hänga på år 2022? Svenska eller utländska? Länkar?
Citera
2022-04-20, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Stiger brant, onormalt brant kan man tycka.

Kan det vara så att det är du som inte begriper dig på vad perspektiv är? Att du helt enkelt är oförmögen att tolka vad du ser? Tror du att du är den enda som kan dra korrekta slutsatser om hur flygplan beter sig, hur de flyger, var de flyger, när de flyger? Plan som därtill inte finns på FR24.

Ditt problem är att mängder av människor har upplevt det som jag beskriver - utom du såklart för det är så din typ fungerar. Du behöver inga ytterligare skygglappar för du har redan på dina.

Vad är onormal stigning för dig, är du pilot så du har kunskap att avgöra det? Alla flyg syns inte på FR24 eftersom den sidan bara rapporterar flyg som identifierar sig genom sin transponder samt att den missar en hel del som faktiskt borde synas och som identifierar sig.

Är det någon som har skygglappar på så är det du, det har vi förstått i andra trådar där du hållit till. Att du inte personligen mår bra utan att tro att allt styrs av onda krafter är inget bevis för det du påstår.
Vi som flyger varje dag vet varför dessa strimmor uppstår, detta kan ni också förstå om ni bara orkar sätta er in i lite flygfysik. Varken magiskt eller skapat av onda krafter men vackra mönster som går att förklara.

Men jag tycker vi börjar med vad din onormala stigning är, hur vet du hur brant de stiger? Vad är flygplanets höjd i förhållande till dig samt vilken position har flygplanet i förhållande till din position?
När kondenseras vatten i atmosfären, vad beror detta på?

Sen undrar jag om du förstår hur det flygplan flyger, är hastigheten i luften beroende på atmosfären eller beror det på andra saker? En liten hint är att samtliga flygande föremål har en hastighet de inte ska överskrida eller gå under vid normal flygning, kan detta avgöra hur brant man kan stiga?
Citera
2022-04-21, 10:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Bredaste strimman jag sett. De måste blivit arga på att jag skrev att man skulle skjuta ner dom och att de var pilotfittor .

Kommer uppdatera under dagen effekterna av strimman.. solen lyser dock nu så blir väl lite senare kan ja tänka mig , hade det varit molnigt kanske man märkt av effekten redan nu

Hur kunde du se vad strimman bestod av?
Citera
2022-04-21, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur kunde du se vad strimman bestod av?

Jag vet redan vad de består av, de sprider patogener i luften som har negativ påverkan på folk. Det står på eu:s hemsida:

Citat:
The analyses carried out have verified the presence of the following elements in the chemtrails: barium, aluminium, radioactive thorium and caesium, copper, titanium, silicon, lithium, cobalt, lead, ethylene dibromide and several pathogenic agents.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-7-2012-002906_EN.html

Ni är avslöjade, vi vet vad ni gör med chemtrailen, vaccinen och alla era psy ops och vi vet även vilka ni är... bara en tidsfråga innan ni blir lagförda för era brott mot mänskligheten.
Citera
2022-04-21, 11:01
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Bögpiloterna är igång igen.... fet strimma fast i himlen. Hoppas Ryssland skjuter ner dom nästa gång patetiska försvaret kan ju inte skydda invånare ifrån detta då de själva angriper sina egna medborgare.
Tror inte att andelen homosexuella bland piloter är större än andra grupper, oavsett om det mot förmodan skulle ha chemtrails i tankarna.

Att ryssarna skulle skjuta ner civila passagerarflygplan över länder de inte är i konflikt med låter inte sannolikt. Dom har nog tillräckligt med problem i de konflikter de hittills har dragit sig in i.
Citat:

Jävla äckelbögfittor fyfan vad ni kommer att dö

En bög är en man som tänder på andra män. Hur får du ihop det med fittor? Någon sexuell frustration och hemliga fantasier som börjar bubbla ut?

Du blir nog tagen på mer allvar om du avhåller dig från att skriva dylika invektiv.
Citera
2022-04-21, 11:05
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Jag vet redan vad de består av, de sprider patogener i luften som har negativ påverkan på folk. Det står på eu:s hemsida:

Ni är avslöjade, vi vet vad ni gör med chemtrailen, vaccinen och alla era psy ops och vi vet även vilka ni är... bara en tidsfråga innan ni blir lagförda för era brott mot mänskligheten.

Vilka är 'ni' här? Äckelbögfittorna? Vilka de nu är

Din länk är alltså inget "erkännande" från EU utan en fråga från någon konspirationstomte som refererar till en icke namngiven italiensk bloggare. På vilket sätt tror du att det skulle bevisa något? Läste du inte ens dokumentet du länkade till?
Citera
2022-04-21, 11:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Men arma kvinna. Det där är en sk Written Question till EU-parlamentet. En sådan kan vilken ledamot, politisk gruppering eller parlamentarisk kommitté som helst ställa. Den påstår bara vad frågeställaren tror.

Här är svaret:

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-7-2012-002906-ASW_EN.html

Från det svaret citerar jag den kanske mest sammanfattande meningen:

"However, it has found no evidence for the claims made on the adverse effects on human health."

Alltså, EU menar att inga bevis hittats som tyder på att dessa strimmor är skadliga.

Kan du vara vänlig at ta dig samman ?
Senast redigerad av Clay Allison 2022-04-21 kl. 11:35.
Citera
2022-04-21, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Vilka är 'ni' här? Äckelbögfittorna? Vilka de nu är

Din länk är alltså inget "erkännande" från EU utan en fråga från någon konspirationstomte som refererar till en icke namngiven italiensk bloggare. På vilket sätt tror du att det skulle bevisa något? Läste du inte ens dokumentet du länkade till?

"Ni" globalist-nazister. Vi vet vilken kyrka ni går i och man säger så.... (vi som i alla sanningssägare och frihetskämpare)

Patogener. Virus bakterier i luften man inte ser fysiskt med ögat som gör folk konstiga . Ohälsosamt och ovärdigt är det att behöva leva i en miljö som nazister får bespruta fritt med skadliga patogener och kemikaler. Människoplågeri är det. Och borde därför vara BROTTSLIGT. Men Sveriges nazistregering tycker det är helt ok tydligen att globalister få begå brott mot mänskligheten på svenskt territorium och luftrum. Staten är ju korrupt av djupa staten.

Jävla ondskefulla nazisterna får ju aldrig nåt motstånd. De tror ju att de kan göra precis va fan de vill. Pandemin, vaccinbedrägerien m.m usch det är så tröttsamt folk har fått nog nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in