Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Rakt uppåt? Inte nog med att du hävdar att det är frågan om mystiska militära plan utan nu handlar det om flygplan som kan åka rakt upp? Eller kan det möjligen vara så att du inte ens begriper dig på vad perspektiv är? Att du helt enkelt är oförmögen att tolka vad du ser?
Stiger brant, onormalt brant kan man tycka.
Kan det vara så att det är du som inte begriper dig på vad perspektiv är? Att du helt enkelt är oförmögen att tolka vad du ser? Tror du att du är den enda som kan dra korrekta slutsatser om hur flygplan beter sig, hur de flyger, var de flyger, när de flyger? Plan som därtill inte finns på FR24.
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Om du kollar upp planet i t.ex FR24 så kan du inte bara se att det håller jämn höjd utan dessutom är ett vanligt passagerarplan. Jag har gjort det massor med gånger och jag kan garatera dig att de inte åker "rakt upp".
Men det är klart, nu kommer du säga att planen ovanför just dig minsann är hemliga och åker rakt upp. Men ditt problem är att ingen annan upplever samma sak som dig - de flesta ser bara vanliga passagerarplan som är synliga på FR24 och som håller en stabil höjd.
Ditt problem är att mängder av människor har upplevt det som jag beskriver - utom du såklart för det är så din typ fungerar. Du behöver inga ytterligare skygglappar för du har redan på dina.