2022-04-21, 00:30
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Tro det eller ej, men alla har inte internet.
Om man inte har internet så spelar det ju heller ingen roll om man spoilar
2022-04-21, 00:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja nu blev det iaf så bra det kan bli tror jag med laguppställningarna. Inte kul med 4 nya fräscha deltagare som kommer in så här i sluttampen. Å andra sidan tycker jag att det så kallade samarbetet som var outtalat mellan Peter och Mattias fungerade bra då de verkade ha samma tankar om att få åter sina gamla lagmedlemmar. Joel fick byta lag och jag tycker att Mattias val av nya lagkamrater nog kan bli bra: Henrik som Idrottslärare, Tommie med tidigare vana tydligen av just så kallat Robinson-liv enligt honom själv och Elin som visserligen inte sa ett smack om egna fysiska egenskaper men kan ha dold kunskap. Att Peter fick skrytiga tjejjen Desirée till sitt lag får mig att tänka på Anna: mycket skryt om sig själv fast hon får ju bevisa det också. Av numera forna Lag Syd verkar Filip vara en vettig och kunnig person men Hanna har inte visat sig vara någon större tillgång vad jag har sett hittills.

Nej känns rätt fel med fyra helt nya utvilade. Dock kommer de ju ha en rejäl uppförsbacke till att vinna då de andra kommer tycka att de halkade in på ett bananskal.

De verkade rätt överens vid valen och gjorde väl det smarta spelmässigt. Först gav varann basen dvs de 2 som bägge visste att den andra ville ha. Sedan Joel då till Mattias och de 4 jokrarna sist att bli valda. Alla nöjda.
2022-04-21, 00:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hanna har vunnit minst en individuell tävling. Hon är snabbtänkt. Den som inte visat något i tävlingar är Shevin.

Du har rätt i att Hanna verkar vara snabbtänkt fast jag minns inte vilken/vilka individuella tävlingar hon har vunnit? Ja Shevin hoppas jag åker ut fortast ögat - hon har presterat dåligt på tävlingarna men också betett sig som värsta mobbaren. Vad gäller Shevin vore det mycket bra om de nya lagmedlemmarna upptäcker hennes dåliga sociala sida och prestation och om de hamnar i Öråd att de röstar ut henne.
2022-04-21, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du har rätt i att Hanna verkar vara snabbtänkt fast jag minns inte vilken/vilka individuella tävlingar hon har vunnit? Ja Shevin hoppas jag åker ut fortast ögat - hon har presterat dåligt på tävlingarna men också betett sig som värsta mobbaren. Vad gäller Shevin vore det mycket bra om de nya lagmedlemmarna upptäcker hennes dåliga sociala sida och prestation och om de hamnar i Öråd att de röstar ut henne.
Hanna vann en immunitetstävling i början. Hon vann överlägset i den tävlingen. Dom andra såg ut som förskolebarn i jämförelse. Hon har även visat sina starka sidor i lagtävlingar.
2022-04-21, 01:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Män är överlägsna i allt vad det gäller att prestera - t.o.m. i schack är de starkare.
Man använder inte styrka i schack...
Senast redigerad av Dopy 2022-04-21 kl. 01:20.
2022-04-21, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hanna vann en immunitetstävling i början. Hon vann överlägset i den tävlingen. Dom andra såg ut som förskolebarn i jämförelse. Hon har även visat sina starka sidor i lagtävlingar.

Stämmer inte. Du har gått på övriga deltagares patetiska beundran för en jurist. Hanna har fumlat och tänkt långsamt i en del tävlingar.
2022-04-21, 03:40
Medlem
Kellywomans avatar
Robinsontävlingen
2022-04-21, 03:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Robinsontävlingen
2022-04-21, 04:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Robinsontävlingen

2022-04-21, 07:10
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Man använder inte styrka i schack...
Du de tränar faktiskt fysiskt de bästa i schack. Det går åt en hel del energi att tänka och speciellt under tidspress. Sen kan man visst det säga att t.ex. det finns många starka schackspelare i Ryssland - ja slagkraftiga och jo jag vet att man inte slår varandra på käften under ett schackparti
2022-04-21, 07:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej känns rätt fel med fyra helt nya utvilade. Dock kommer de ju ha en rejäl uppförsbacke till att vinna då de andra kommer tycka att de halkade in på ett bananskal.

De verkade rätt överens vid valen och gjorde väl det smarta spelmässigt. Först gav varann basen dvs de 2 som bägge visste att den andra ville ha. Sedan Joel då till Mattias och de 4 jokrarna sist att bli valda. Alla nöjda.
robinson 21 april
2022-04-21, 10:18
Medlem
Finns väl en bra anledning till att TV4 tar in två vältränade tjejer i 25-årsåldern efter att Sandra lämnade? 😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in