Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Ja nu blev det iaf så bra det kan bli tror jag med laguppställningarna. Inte kul med 4 nya fräscha deltagare som kommer in så här i sluttampen. Å andra sidan tycker jag att det så kallade samarbetet som var outtalat mellan Peter och Mattias fungerade bra då de verkade ha samma tankar om att få åter sina gamla lagmedlemmar. Joel fick byta lag och jag tycker att Mattias val av nya lagkamrater nog kan bli bra: Henrik som Idrottslärare, Tommie med tidigare vana tydligen av just så kallat Robinson-liv enligt honom själv och Elin som visserligen inte sa ett smack om egna fysiska egenskaper men kan ha dold kunskap. Att Peter fick skrytiga tjejjen Desirée till sitt lag får mig att tänka på Anna: mycket skryt om sig själv fast hon får ju bevisa det också. Av numera forna Lag Syd verkar Filip vara en vettig och kunnig person men Hanna har inte visat sig vara någon större tillgång vad jag har sett hittills.
Nej känns rätt fel med fyra helt nya utvilade. Dock kommer de ju ha en rejäl uppförsbacke till att vinna då de andra kommer tycka att de halkade in på ett bananskal.
De verkade rätt överens vid valen och gjorde väl det smarta spelmässigt. Först gav varann basen dvs de 2 som bägge visste att den andra ville ha. Sedan Joel då till Mattias och de 4 jokrarna sist att bli valda. Alla nöjda.