2022-04-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Hybrid från kilo labs
Butiken anger inte hela specen av förklarliga skäl
Den innehåller DMHA & DMPEA Samt 400mg koffein.

https://www.supplementstore.se/products/hybrid-pre-workout-the-kilo-labs

Supplementstore är reko, en butik många handlar från! Mao ingen sunkig undergroundhåla.

Hela specen
https://thekilolabs.com/products/hybrid-forbidden-fruit

Är det ett bättre alternativ till de som finns på pwobutiken, som pack3d?
Citera
2022-04-14, 19:09
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusidosan

Kilo labs är ett legitimt amerikanskt märke
Inte sett specar på pwobutikens produkter men antar att dess pwo’s är baserade med dmaa. Skulle nog säga att underground verksamheter som pwobutiken ska man undvika alla dagar i veckan
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2022-04-14 kl. 19:11.
Citera
2022-04-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusidosan

Ingen skillnad, båda sidorna säljer legit produkter. Skillnaden är väl dock att pwobutiken säljer fler produkter med fler olika alternativ på innehåll när det kommer till pwo. Pwobutiken säljer inte UG produkter, produkterna är ju tillverkade på fabrik precis som Hybrid.
Citera
2022-04-16, 14:26
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Hybrid från kilo labs
Butiken anger inte hela specen av förklarliga skäl
Den innehåller DMHA & DMPEA Samt 400mg koffein.

https://www.supplementstore.se/products/hybrid-pre-workout-the-kilo-labs

Supplementstore är reko, en butik många handlar från! Mao ingen sunkig undergroundhåla.

Hela specen
https://thekilolabs.com/products/hybrid-forbidden-fruit

Så den innehåller DMHA? Har kollat på en burk efter en sagt att han tyckte om den som faaan. Men trodde inte den innehöll DMHA. Jag ska testa den där nu.

Här är en recension på den av The Supplement Review https://www.youtube.com/watch?v=8TrCfFRivmY

Man ser på ögonen på dom att det bra grejer. Den blicken. Säger att det är bra grejer.

Den här killen. ( svensk ) fan vad grejer ha har till PWO. Anadrol är ju något jag verkligen tycker om. Så det är ju bra. Men vadfan. Killen snackar om armar, tränar armar varje dag. Och dom växer mer än någonsin. Man undrar ju hur hans armar var innan. https://www.youtube.com/watch?v=biLqLIhwtig

Och en massa tillväxthormon. "Ska man inte visa upp för kameran... egentligen...
Senast redigerad av PingPongZong 2022-04-16 kl. 15:24.
Citera
2022-04-17, 19:39
Medlem
Denna ser ju trevlig ut, någon som testat?

https://aesnutrition.se/collections/pwo/products/stim-head?variant=31658688282697
Citera
2022-04-18, 09:09
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4z0
Ingen skillnad, båda sidorna säljer legit produkter. Skillnaden är väl dock att pwobutiken säljer fler produkter med fler olika alternativ på innehåll när det kommer till pwo. Pwobutiken säljer inte UG produkter, produkterna är ju tillverkade på fabrik precis som Hybrid.

Snackar vi ens om samma sida? Mig veterligen fanns det tidigare en Pwobutiken.se som var legit en gång i tiden med normalsvaga produkter

Den andra pwobutiken.com
Hade enbart UG produkter &
Drevs av ljusskygga typer..
Betalningsmedlet var t.om bitcoin.
Så man hade mao likagärna stuckit till pundarna på plattan och köpt amfetamin själv & blandat i sitt kreatin.

https://foodmonitor.se/index.php/7852-pwobutiken-com-fortsaetter-att-saelja-kosttillskott-som-innehaller-totalfoerbjudet-dmaa

Ska man ha gråzons produkter köper man serietillverkade produkter med all säkerhets standard från RIKTIGA aktörer med RIKTIGA varumärken.
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2022-04-18 kl. 09:11.
Citera
2022-04-18, 09:13
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Så den innehåller DMHA? Har kollat på en burk efter en sagt att han tyckte om den som faaan. Men trodde inte den innehöll DMHA. Jag ska testa den där nu.

Här är en recension på den av The Supplement Review https://www.youtube.com/watch?v=8TrCfFRivmY

Man ser på ögonen på dom att det bra grejer. Den blicken. Säger att det är bra grejer.

Den här killen. ( svensk ) fan vad grejer ha har till PWO. Anadrol är ju något jag verkligen tycker om. Så det är ju bra. Men vadfan. Killen snackar om armar, tränar armar varje dag. Och dom växer mer än någonsin. Man undrar ju hur hans armar var innan. https://www.youtube.com/watch?v=biLqLIhwtig

Och en massa tillväxthormon. "Ska man inte visa upp för kameran... egentligen...

Den innehåller DMHA & har bra drag!
Jag har tidigare beställt ett par burkar, rekommenderas starkt!
Citera
2022-04-18, 09:18
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nottimberg
Denna ser ju trevlig ut, någon som testat?

https://aesnutrition.se/collections/pwo/products/stim-head?variant=31658688282697

Helt okej!
DMHA finns naturligt i barken från”English walnut tree” även känt som ”juglans regia” eller svensk benämning ”korvträds extrakt”

Lite drag bör nog finnas
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2022-04-18 kl. 09:21.
Citera
2022-04-20, 15:56
Medlem
Jag har blandat min egna PWO ett tag nu och är nöjd med allt förutom smaken, jag saknar verkligen de goda smakerna som färdiga PWOs har. Har tittat på lite smaksatta kolhydrater som Olimp Carbo NOX, men då blir portionskostnaden på en gång markant dyrare.

Ni som gör eget PWO blandar ni in någon smaksättare? -om så vilken?
Citera
2022-04-21, 08:46
Medlem
Citat:
Snackar vi ens om samma sida? Mig veterligen fanns det tidigare en Pwobutiken.se som var legit en gång i tiden med normalsvaga produkter

Den andra pwobutiken.com
Hade enbart UG produkter &
Drevs av ljusskygga typer..
Betalningsmedlet var t.om bitcoin.
Så man hade mao likagärna stuckit till pundarna på plattan och köpt amfetamin själv & blandat i sitt kreatin.

https://foodmonitor.se/index.php/7852-pwobutiken-com-fortsaetter-att-saelja-kosttillskott-som-innehaller-totalfoerbjudet-dmaa

Ska man ha gråzons produkter köper man serietillverkade produkter med all säkerhets standard från RIKTIGA aktörer med RIKTIGA varumärken.

Ja, jag pratar om pwobutiken.com . Att foodmonitor har uppmärksammat dom är ju bara ett bevis på att det innehåller de det ska göra, så det är ju inget negativt. Eller varför länkade du till Foodmonitor?

Att dom använder sig av bitcoin som betalningsmedel är inte heller något konstigt i mina ögon, då alla produkter innehåller ingredienser som ej är tillåtna i Sverige. Kollar du andra svenska sidor med vanliga betalningsmedel som säljer produkter som innehåller ingredienser som ej är tillåtna så försvinner dom sidorna eller produkterna väldigt fort, för att dom får represalier från myndigheter.

Du pratar om säkerhetsstandard, men å andra sidan nämner du själv andra sidor som ej anger hela specen av "förklarliga själ". Det pratats också om sidor som fått produkter borttagna pga olagliga substanser som inte heller angetts på innehållsförteckningen. Detta skulle jag säga är Värre, att inte skriva ned vad som är i burken. Å då snackar vi om sidor som du tycker har "säkerhetsstandard".
Citera
2022-04-22, 08:32
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ja, jag pratar om pwobutiken.com . Att foodmonitor har uppmärksammat dom är ju bara ett bevis på att det innehåller de det ska göra, så det är ju inget negativt. Eller varför länkade du till Foodmonitor?

Poängen med länken till foodmonitor var att Pwobutiken även sålde melatonan
vilket säger en hel del om vad det är för typ av verksamhet.

Ingen fabrik vill idag befatta sig med DMAA ,varken i Europa eller USA & speciellt inte i Sverige eftersom det är otillåtet & strider mot det mesta enligt dess tillverkningspolicy/certifikat, lagar och regler.
För ett par år sedan blev Hi tec pharmaceuticals (USA) en av de absolut sista stora seriösa fabriker med legotillverkning att befatta sig med DMAA pga kryphål i lagen. Då kom en drös varumärken med DMAA ut i omlopp, kanske fortfarande då hållbarheten kan variera mellan 2-3år.

SÅ, idag är det bara UG verksamheter som befattar sig med DMAA. Det är hyffsat enkelt att köpa in burkar, göra labels etc. Dock tveksamt om det är amfetamin derivatet DMAA som faktiskt är i burken, det kan likagärna vara riktigt amfetamin & varken du,jag eller andra lekmän känner den skillnaden. Så det är klart att man känner att ''det funkar'' men en UG verksamhet har till 0% av den säkerhet & standard som riktiga fabriker med analyser så innehållet blir absolut inte homogent. (tex burken anger 100mg koffein /portion men egentligen kanske du får 589mg koffein per skopa och en annan gång 58mg /per skopa) & gud ved vad som är kontaminerat. Troligtvis är dessa produkter handmade i någon mustig industrilokal i östeuropa.

Citat:
Du pratar om säkerhetsstandard, men å andra sidan nämner du själv andra sidor som ej anger hela specen av "förklarliga själ". Det pratats också om sidor som fått produkter borttagna pga olagliga substanser som inte heller angetts på innehållsförteckningen. Detta skulle jag säga är Värre, att inte skriva ned vad som är i burken. Å då snackar vi om sidor som du tycker har "säkerhetsstandard".

Skillnaden här är att The kilo labs är tillverkad i kontrakterad modern fabrik med extremt hög säkerhetsstandard. Där de tex analyserar innehåll i varje batch. Sedan att butik i fråga inte postar hela specen, beklanderligt, javisst men det är fortfarande en öppen verksamhet med bra rykte, bra varumärken.

kalla vargen för vad den är, det är min poäng.
Lägger mig inte i om produkterna funkar eller inte men jag betvivlar innehållet.
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2022-04-22 kl. 08:36.
Citera
2022-04-22, 20:18
Medlem
Citat:
Poängen med länken till foodmonitor var att Pwobutiken även sålde melatonan
vilket säger en hel del om vad det är för typ av verksamhet.

Ingen fabrik vill idag befatta sig med DMAA ,varken i Europa eller USA & speciellt inte i Sverige eftersom det är otillåtet & strider mot det mesta enligt dess tillverkningspolicy/certifikat, lagar och regler.
För ett par år sedan blev Hi tec pharmaceuticals (USA) en av de absolut sista stora seriösa fabriker med legotillverkning att befatta sig med DMAA pga kryphål i lagen. Då kom en drös varumärken med DMAA ut i omlopp, kanske fortfarande då hållbarheten kan variera mellan 2-3år.

SÅ, idag är det bara UG verksamheter som befattar sig med DMAA. Det är hyffsat enkelt att köpa in burkar, göra labels etc. Dock tveksamt om det är amfetamin derivatet DMAA som faktiskt är i burken, det kan likagärna vara riktigt amfetamin & varken du,jag eller andra lekmän känner den skillnaden. Så det är klart att man känner att ''det funkar'' men en UG verksamhet har till 0% av den säkerhet & standard som riktiga fabriker med analyser så innehållet blir absolut inte homogent. (tex burken anger 100mg koffein /portion men egentligen kanske du får 589mg koffein per skopa och en annan gång 58mg /per skopa) & gud ved vad som är kontaminerat. Troligtvis är dessa produkter handmade i någon mustig industrilokal i östeuropa.

Skillnaden här är att The kilo labs är tillverkad i kontrakterad modern fabrik med extremt hög säkerhetsstandard. Där de tex analyserar innehåll i varje batch. Sedan att butik i fråga inte postar hela specen, beklanderligt, javisst men det är fortfarande en öppen verksamhet med bra rykte, bra varumärken.

kalla vargen för vad den är, det är min poäng.
Lägger mig inte i om produkterna funkar eller inte men jag betvivlar innehållet.

Jag hänger med på det du säger. Ang innehåll så går det dock inte lita på någon produkt. För några år sen fick jag se analyser på produkter från kända aktörer, och innehållet stämde inte alls. Så det har ingen betydelse om det är UG eller HG, så är det. Det fuskas sjukt mycket i tillskott branschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in