Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-20, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Jag såg att E-Type är fyra år äldre än sin svärfar. E-Type är född 1965 och Jakob Samuel är född 1969.
Nu har du fått allt bakom foten. Det är INTE Melodifestivalsvinnaren som han är ihop med! Hon heter ju Cornelia Jacobs.
Det här är fostermamman till ’Lilla Hjärtat’. Melinda heter hon. Ytterst osäker på om Jakob är pappan där.
Citera
2022-04-20, 20:19
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Bekräftar: Martin ”E-type” Eriksson och Melinda Jacobs är ett par

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Jx540b/martin-e-type-eriksson-och-melinda-jacobs-ar-ihop

Undrar hur de träffades egentligen. Swingersklubb? Ändå ett ganska oväntat par.
Citera
2022-04-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Nu har du fått allt bakom foten. Det är INTE Melodifestivalsvinnaren som han är ihop med! Hon heter ju Cornelia Jacobs.
Det här är fostermamman till ’Lilla Hjärtat’. Melinda heter hon. Ytterst osäker på om Jakob är pappan där.

Förlåt mig. Det var jag som blandade ihop dom... Jag ber så mycket som ursäkt.
Citera
2022-04-20, 20:31
Medlem
Jävla nolla!! Bilen E type är unik men Martín E type är ju helt under isen, fy fan va han sjönk där!!! Hittade han ingen yngre.... pinsamt
Citera
2022-04-20, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Undrar hur de träffades egentligen. Swingersklubb? Ändå ett ganska oväntat par.
Var inte hon gift? Ett stabilt familjehem?
Märkligt det hele Får lite märkliga vibbar att hon utnyttjat offentlighetens ljus.
Citera
2022-04-20, 23:20
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Märkligt det hele Får lite märkliga vibbar att hon utnyttjat offentlighetens ljus.

Fick precis samma tankar här. Hon har förvaltat Lilla Hjärtat-historien på ett förtjänstfullt sätt till b-kändisstatus.
Citera
2022-04-20, 23:23
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Nu försöker hon onekligen framställa sig själv som någon slags influencer/kändis, snart är hon väl med i Lets Dance.
Citera
2022-04-21, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Nu försöker hon onekligen framställa sig själv som någon slags influencer/kändis, snart är hon väl med i Lets Dance.

Kränga smycken i samarbete med Guldfynd där några kronor går till ”Lillahjärtat-fonden”. Det är inte snyggt.
Citera
2022-04-21, 05:00
Medlem
e-typen börjar bli riktigt sliten och tunn
Citera
2022-04-21, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ClitEastwood
e-typen börjar bli riktigt sliten och tunn

Avsmalnad nacke? Börjar jag också få. Är nästan 50 år.
Citera
2022-04-21, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skevsosse
Avsmalnad nacke? Börjar jag också få. Är nästan 50 år.

Det är ingenting du behöver acceptera. Börja träna, ät rätt och du skall se att även din nacke/hals växer tillbaka. "Nästan 50" är ingen ålder.

e-typen ser inte bara smal ut, han ser sliten och härjad ut. Jag tänkte inte ens på nacken utan mer helheten.
Citera
2022-04-21, 07:34
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Kränga smycken i samarbete med Guldfynd där några kronor går till ”Lillahjärtat-fonden”. Det är inte snyggt.
Usch jag tänker mig att hon snart lanserar en kollektion med typ nallar och barnkläder. Allt under märket - ”lilla hjärtat”. 😫
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in