2022-04-20, 23:45
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
jag skrev helt enkelt det som krävdes för att få en misstänkt pedofil att våga mötas
Det krävs inte jätte mycket för att en pedofil ska våga mötas, bara kolla tidigare chattloggar på dumpen.se
Gäddorna är vrålhungriga och suktar efter sin egna arta mindre.. inte alls svårt att få dom på kroken så inte så mycket som krävs.
Citera
2022-04-20, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Vänta här nu, va? Redan när hon nämnde ”familjesex”, vilket är det första hon säger i chatten, så bestämmer du dig för att få till ett möte? Låter lite otroligt hörru. Du tänker inte att det bara är någon snuskgubbe eller någon som vill ha rollspel eller nåt trams, nej, du tänker här är det fara och färde jag måste få till en träff …

ja, det är ju en tämligen stark trigger. sedan senare i chatten så skriver hon att hon har ett bar hon förgriper sig på...vad skulle jag göra då?
backa och aldrig få veta om ett barn for illa eller driva på och få till ett möte för att få veta... jag valde det senare.
Citera
2022-04-20, 23:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du uttalar dig inte så om min kvinna.

Chenoa trollar sönder tråden.

Vi måste alla vara medvetna om att Chenoa kanske inte alls är den person som han antyder att han är. Tror knappast han skulle dyka upp här i just denna tråd på Flashback så snabbt och precis nu, speciellt om han inte ens kände till Dumpen innan.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-20 kl. 23:50.
Citera
2022-04-20, 23:49
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
nej, men tycker att de gör ett väldigt bra arbete

Men när jag frågade om du inte tänkte på att det kunde vara Dumpen så svara du typ ”nej, det gjorde jag ärligt talat inte”. Det låter ju mer som du visst kände till dem, annars hade du väl påpekat redan att du inte kände till dem.
Citera
2022-04-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Det krävs inte jätte mycket för att en pedofil ska våga mötas, bara kolla tidigare chattloggar på dumpen.se
Gäddorna är vrålhungriga och suktar efter sin egna arta mindre.. inte alls svårt att få dom på kroken så inte så mycket som krävs.

jag hade ingen vidare koll på Dumpen innan (bara hört om folk som jagade pedofiler, vilket jag tyckte var bra)
Citera
2022-04-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vi måste alla vara medvetna om att Chenoa kanske inte alls är den person som han antyder att han är. Tror knappast han skulle dyka upp här i just denna tråd på Flashback så snabbt, om han inte ens kände till Dumpen innan.

Exakt. Hen är en bluff. Vill se ordentliga bevis.
Citera
2022-04-20, 23:50
Medlem
Citat:
Vi måste alla vara medvetna om att Chenoa kanske inte alls är den person som han antyder att han är. Tror knappast han skulle dyka upp här i just denna tråd på Flashback så snabbt, om han inte ens kände till Dumpen innan.

well, svårt att svara på. men jo, jag är personen i artikeln
Citera
2022-04-20, 23:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Går med i en incestgrupp för att initialt bara ragga.
Slänger ut bilder på sig själv och sin egen kuk till en peddomamma som man ämnar konfrontera.
Åker dit utan att ha med kamera, någon annan, kontakta polis, vän eller vem som helst som kan verifiera sin historia.
Springer från platsen istället för att stanna och förklara.
Historia inom vänsterextrema kretsar där dekadenta sjuka böjelser är mer regel än undantag.

Hahahaha. "Bra" försök, grabben.
Citera
2022-04-20, 23:51
Medlem
Ålens avatar
Citat:

Tror definitivt att det är han och att han kände till Dumpen sedan innan. Om han inte känt till Dumpen hade han väl påpekat det själv redan innan du frågat honom om saken.
Citera
2022-04-20, 23:52
Medlem
Citat:
Men när jag frågade om du inte tänkte på att det kunde vara Dumpen så svara du typ ”nej, det gjorde jag ärligt talat inte”. Det låter ju mer som du visst kände till dem, annars hade du väl påpekat redan att du inte kände till dem.

visste att det fanns folk som jagade pedofiler, viste inte att de hette dumpen, var dock lättsökt
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Exakt. Hen är en bluff. Vill se ordentliga bevis.
Varför skulle han dyka upp här först strax efter att gäddan hängts ut?
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Tror definitivt att det är han och att han kände till Dumpen sedan innan. Om han inte känt till Dumpen hade han väl påpekat det själv redan innan du frågat honom om saken.
Men om han visste om Dumpen innan så borde han väl ha fattat att det var Dumpen har chattade med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in