2022-04-20, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Du frågar: Vad söker du?
Fiskaren: Familjelekar
Du: "åh, trevligt . Mums. Jag är 35. Du? Jag vill leka incest, vill du va min mamma, dotter eller syster?"

Är det precis efter att fiskaren från dumpen svarar Familjelekar som du bestämmer dig för att fiska?
Eller är det innan du går med i denna incest chattgrupp?

Eftersom dumpen maskat en hel del som du skrivit (och dom) kan du inte för vår skull ladda upp dessa chattloggar till oss så vi förstår helheten?

Hahaha den var bra. Han har alltså gått med i en incest-chattgrupp men inte för att fiska det skriver han själv här i tråden. Och när han träffar Dumpen så hukar han sig och lägger benen på ryggen ... för det är ju så man gör när man är oskyldig.
Citera
2022-04-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Hur vågade du skicka bild på dig själv och specificera en familjemedlem om det var en undercover-operation? Reflekterade du inte över att den personen då blir identifierbar om loggen faller i orätta händer oavsett vem som är i andra änden?

Eller var du kall nog att ange en släkting som inte ens finns? Exempelvis en syster trots att du inte har några systrar? Allt annat vore ju vansinne.

jag hittade på att jag hade en mor som dog av cancer när jag var 19... detta är dock inte sant.

det finns flera saker som jag rent av hittat på och som Dumpen säkerligen kan verifiera (inte så svårt)

jag skrev helt enkelt det som krävdes för att få en misstänkt pedofil att våga mötas
Citera
2022-04-20, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Men du har ingen vetskap om Dumpen sedan tidigare va?

nej, men tycker att de gör ett väldigt bra arbete
Citera
2022-04-20, 23:42
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Det här fick ju minst sagt en ovanlig tvist kanske är en värdig vulkan gädda trots allt
Det kan man säga. Grabben har bollar, frågan är om det är äkta bollar eller bollar av plast? Är dom av plast kan dom lika gärna skäras bort och sparkas sönder
Citera
2022-04-20, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
det var som sagt inte fiske från början, men så fort hon nämnde att hon sökte "familjesex" så var jag tvungen att få till en träff och verifiera om detta var sjuka fantasier eller pågåendes brott

Tycker bruden som du spelade in porr med för 12 år sedan att det var en bra idé att sprida filmer när hon har din kuk i munnen till pedofiler för att avslöja dem?
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
nej, men tycker att de gör ett väldigt bra arbete

Så du har satt dig in i Dumpen nu, ganska nyligen då?
Citera
Medlem
Citat:
det var som sagt inte fiske från början, men så fort hon nämnde att hon sökte "familjesex" så var jag tvungen att få till en träff och verifiera om detta var sjuka fantasier eller pågåendes brott

Finns det någon annan som ka intyga att de visste om ditt "projekt" innan du åkte till skåne? Eller höll du detta helt för dig själv?

Du har relativt nyligen kommit ut från ett långt fängelsestraff och blivit dömd för ett mycket grovt brott. Handen på hjärtat tycker du inte att du borde ha andra saker att fokusera på i livet än att åka 3 timmar med bil för en liten privatutredning? Och framför allt att andra nog tycker det.
Citera
2022-04-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekotomten
Hur tänkte du i efterhand bevisa att sakerna du skrev endast var i syfte att fiska personen? Kontaktade du exempelvis polis innan du körde till Ängelholm?

Din chattlogg tyder absolut inte på att du var där för att konfrontera någon och ditt agerande under konfrontationen indikerar inte heller på att ditt syfte var att skydda ett barn. Om du förväntar dig att någon ska tro dig är det också rimligt att du bevisar att du bara var där i syfte att konfrontera mamman.

mitt mål var att verifiera om det fanns ett barn i bilden överhuvudtaget, det kunde ju bara vara någon som hittade på.
Citera
2022-04-20, 23:44
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
jag hittade på att jag hade en mor som dog av cancer när jag var 19... detta är dock inte sant.

det finns flera saker som jag rent av hittat på och som Dumpen säkerligen kan verifiera (inte så svårt)

jag skrev helt enkelt det som krävdes för att få en misstänkt pedofil att våga mötas
Jag hänger nog inte riktigt med. Du påstår i de maskerade partierna att du ha(r/ft) sex med din mor och det är inte sant? Eller är det delen med att hon dog i cancer som inte är sant?
Citera
2022-04-20, 23:45
Avslutad
Citat:

Varför gick du med i en incest-chattgrupp om du inte hade som initial ambition att jaga pedofiler? Var det för att jaga något annat kanske?
Citera
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Nej, startade inte detta som fiskare. men så fort hon jag pratade med sa att hon ville ha "familjesex" blev fokuset att få till ett möte, oavsett vad det krävdes.

Vänta här nu, va? Redan när hon nämnde ”familjesex”, vilket är det första hon säger i chatten, så bestämmer du dig för att få till ett möte? Låter lite otroligt hörru. Du tänker inte att det bara är någon snuskgubbe eller någon som vill ha rollspel eller nåt trams, nej, du tänker här är det fara och färde jag måste få till en träff …
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Tycker bruden som du spelade in porr med för 12 år sedan att det var en bra idé att sprida filmer när hon har din kuk i munnen till pedofiler för att avslöja dem?

film dragen från nätet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in