Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-20, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
mitt mål var att verifiera om det fanns ett barn i bilden överhuvudtaget, det kunde ju bara vara någon som hittade på.

Du är nu uthängd med namn och bild som sexförbrytare.

Är det så att du fiskade själv med syfte att undersöka om barn for illa, så tycker jag du ska polisanmäla dumpen för förtal/ärekränkning.

Dumpen har inte rätt att agera polis/åklagare/domare i ett.

Anmäl dem, stå på dig!
Citera
2022-04-20, 23:53
Medlem
Citat:
ja, det är ju en tämligen stark trigger. sedan senare i chatten så skriver hon att hon har ett bar hon förgriper sig på...vad skulle jag göra då?
backa och aldrig få veta om ett barn for illa eller driva på och få till ett möte för att få veta... jag valde det senare.

Hur kommer det sig att du upplever att detta är din uppgift? Du är själv en dömd brottsling, innehavet större mängder vapen. I vilket syfte? Skydda barn?

Din berättelse är otroligt osannolik och du presenterar inga bevis för din berättelse. En rimlig reaktion vore antingen att innan mötet kontakta polis eller vittne som faktiskt kan styrka din berättelse i efterhand. Vi vet båda att din berättelse är en efterhandskonstruktion och det är ytterst tveksamt att någon går på detta. Sök hjälp istället för att inta försvarsställning.
Citera
2022-04-20, 23:53
Medlem
Ålens avatar
Citat:
well, svårt att svara på. men jo, jag är personen i artikeln

Och i incestgruppen gick du med i för att fiska?
Citera
2022-04-20, 23:54
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vi måste alla vara medvetna om att Chenoa kanske inte alls är den person som han antyder att han är. Tror knappast han skulle dyka upp här i just denna tråd på Flashback så snabbt och precis nu, speciellt om han inte ens kände till Dumpen innan.

Väldigt sant.

Innan "detta" tog fart den senaste timmen så nämnde "@Ronnie.ONeal" att han tyckte man skulle börja trolla med dumpen etc så nog finns intresset där. Ovanligt tyst också från både Ronnie & Fido här trots att dom har sällskap av en "likasinnad".
Citera
2022-04-20, 23:54
Medlem
Citat:
Vi måste alla vara medvetna om att Chenoa kanske inte alls är den person som han antyder att han är. Tror knappast han skulle dyka upp här i just denna tråd på Flashback så snabbt och precis nu, speciellt om han inte ens kände till Dumpen innan.

Tycker det är 100% logiskt. Han får panik när de dyker upp och kutar, sen får han panik igen när den kommer upp på dumpen och försöker nu rädda sig genom att gräva sig djupare med en helt sanslös lögn
Citera
2022-04-20, 23:55
Medlem
Citat:
Varför skulle han dyka upp här först strax efter att gäddan hängts ut?

Ja det är märkligt men samtidigt lägligt.
Citera
2022-04-20, 23:56
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
well, svårt att svara på. men jo, jag är personen i artikeln

Har du alltså försökt kontakta ansvarig utgivare men det är ingen som svarar är det korrekt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Går med i en incestgrupp för att initialt bara ragga.
Slänger ut bilder på sig själv och sin egen kuk till en peddomamma som man ämnar konfrontera.
Åker dit utan att ha med kamera, någon annan, kontakta polis, vän eller vem som helst som kan verifiera sin historia.
Springer från platsen istället för att stanna och förklara.
Historia inom vänsterextrema kretsar där dekadenta sjuka böjelser är mer regel än undantag.

Hahahaha. "Bra" försök, grabben.

jag vill påpeka att jag inte vet var denna "Incestgrupp" ska var, jag har hoppat in och ut i många KiK grupper, mannen, jag har suttit inne, inte jättekonstigt att jag raggar runt på kik jag hoppar in och ut i typ 20 grupper om dagen (skämt åsido). Men så fort det var snack om att tjejen ville ha "familjesex" så blev det ju allvar, vi har ju alla ett ansvar och en moral att förhålla oss till.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ekotomten
Hur kommer det sig att du upplever att detta är din uppgift? Du är själv en dömd brottsling, innehavet större mängder vapen. I vilket syfte? Skydda barn?

Din berättelse är otroligt osannolik och du presenterar inga bevis för din berättelse. En rimlig reaktion vore antingen att innan mötet kontakta polis eller vittne som faktiskt kan styrka din berättelse i efterhand. Vi vet båda att din berättelse är en efterhandskonstruktion och det är ytterst tveksamt att någon går på detta. Sök hjälp istället för att inta försvarsställning.

Du har ingen aning om det är en efterhandskonstruktion eller inte. Du vet inte det. Så slå inte fast din åsikt som fakta.
Kan vara vad som av de två alternativen
Citera
2022-04-20, 23:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det är märkligt men samtidigt lägligt.

Medlemmen registrerade sig ju på Flashback redan 2019, skulle han då aldrig ha varit inne och läst på tex denna tråd innan?

Tror jag inte ett dugg på.
Citera
2022-04-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Du är nu uthängd med namn och bild som sexförbrytare.

Är det så att du fiskade själv med syfte att undersöka om barn for illa, så tycker jag du ska polisanmäla dumpen för förtal/ärekränkning.

Dumpen har inte rätt att agera polis/åklagare/domare i ett.

Anmäl dem, stå på dig!

tja, jag vill väll först och främst få till en dialog, jag gillar Dumpens arbete och vill inte dra dem i rätten om det inte behövs, i detta fallet ska det ju vara onödigt, de framställde sig som förövare och jag gjorde allt som krävdes för att verifiera om det fanns ett barn som for illa, eller om det bara var en sjuk jävels fantasier.
Citera
2022-04-20, 23:59
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Men om han visste om Dumpen innan så borde han väl ha fattat att det var Dumpen har chattade med.

”Ärligt talat, nej det trodde jag inte.” Är hans eget svar på frågan. Händer ofta att folk inte fattar att visa saker och ting är för bra för att vara sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in