Citat:
Ursprungligen postat av
lapetitepois
Lägga ord i andras är din preferens? Att inte svara en annan?
Ryssland kände sig hotad av NATO samt inte tänkte tillåta mord på människor i östra delen av donbass.
Rätt? NEJ! Vad är det som du inte förstår?
Bespara mig ditt förminskade av min åsikt och citera var jag någonsin har yttrat mig om jag jag tycker det Putin/Ryssland är bra?
Du väljer medvetet att läsa, återigen.
Svar på frågan = ingen respons.
Är 100 liv och 2 barns liv i Donbass inget värt för dig då det inte matades ut i västmedia? Vem är det som inte har ett hjärta?!
Ja, det är ju du.
Du kan inte ens nämna det faktum att tusentals ukrainare har dött och att mängder av civila har mördats, pinats och våldtagits.
Och jag förminskar inte din åsikt. Folkmordsönskan är något du borde stå för istället för att bara smyga in den.
Riktigt hur man kan vara så svínig som du är är svårt att förstå, för jag har förstås inte skrivit något om 100 liv och 2 barn i Donbass.
Men det är väl så när man tycker att folkmord är ok. Då kan man beskylla andra för vad som helst utan att det knappt ens noteras.
Jag förstår att du tycker något, men din analys är felaktig, och om ryssarna grundar sin verklighetsuppfattning i samma sak så är den inte korrekt.
Det finns inga sådana mord som du snackar om, och hela konflikten startades av Ryssland.
Som sagt. Du borde noga läsa Theodens ord igen, för det är så många börjar känna.