2022-04-15, 11:56
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odenplan69
Jag vet inte vad jag ska säga, du kan ju gå om SFI kursen först så jag förstår mig på dig.
Ryssland rensar Ukraina från korruption just nu. Ledtråd: Hunter Biden's "laptop from hell"
allt hänger ihop och över 90% har ingen aning många av er ukrainarunkare kommer bli så galna när ni får reda på sanningen.
Skitland missade jag, det är fixat. Ett försupet skitland alltså.
Får jag höra ett "uraaa", det löser nog alla era problem.
Citera
2022-04-15, 11:59
Medlem
Ser ut som att Putin är klar med sin operation.
Bort med biolabben, check
säkra svartahavskusten, check
avnazifiering av nämda område, check.

Kaffe kaka penna karta.
Citera
2022-04-15, 11:59
Medlem
Jofs avatar
Putin vill återställa ordningen bara. Som den var under tsartiden.
Ingen risk alltså att han vill ta Sverige. Vi har nästan alltid varit ärkefiender.
Men ryssarna har ofta varit på svensk mark och nafsat och sen retirerat.

Men Ukraina är egentligen en del av Ryssland. Tycker Putin och säkerligen många ryssar. Helt i sin ordning att ÅTERTA Ukraina.

Man vafan dom verkar inte vilja tillbaka till moder Ryssland? Skit också. Dom är nog lurade av dom nationella krafterna - nazisterna. Då får vi döda dom.

Så tänker Putin- tror jag. Och många ryssar med honom.
Citera
2022-04-15, 12:00
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Du kan ta dina siffror och dra till Israel

Kollar du korruptionsindex så har både Ukraina och Israel mindre korruption än Ryssland.

Ryssland är helt enkelt väldigt väldigt korrupt, och har dessutom invaderat ett suveränt land.
Citera
2022-04-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Skitland missade jag, det är fixat. Ett försupet skitland alltså.
Får jag höra ett "uraaa", det löser nog alla era problem.

Dom som inte har lyckas kapitulera nu dödas av dina nazipolare, hur känns det?
Jag är glad att över 3000 lyckats hissa vitt flagg iallafall och är i säkert förvar
Det är människor som du och jag, synd om dom andra som blivit skjutna av NAZI AZOV.
Citera
2022-04-15, 12:02
Medlem
Lord2Moynes avatar
Psykfallet Putin är som en sämre och värre version av Franco. Franco rövade också bort meningsmotståndares barn och lät regimtrogna familjer adoptera dem. Dock så fick barnen i alla fall vara kvar i sitt land till skillnad mot de ukrainska barnen som kidnappats till fascistryssland aka Nordkorea 2.0.

Historien kommer vara skoningslös mot Putin och Ryssland. Jävla odjur!
Citera
2022-04-15, 12:03
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Dom som inte har lyckas kapitulera nu dödas av dina nazipolare, hur känns det?
Jag är glad att över 3000 lyckats hissa vitt flagg iallafall och är i säkert förvar
Det är människor som du och jag, synd om dom andra som blivit skjutna av NAZI AZOV.

Ditt inlägg har ingenting med verkligheten att göra. Posta gärna lite oberoende källor för dina påståenden, roligare diskussion då.
Citera
2022-04-15, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Rysslands försvarsminister har tydligen fått ev hjärtattack. Har Putin flippat helt nu tro?

Påstås även att civilklädda gangsters ur säkerhetstjänsten har gripit och misshandlat amiralen av Svarta Havsflottan. Bunkertsaren har inte uppskattat att Moskva sänktes vilket man försökte ljuga bort.

https://mobile.twitter.com/IsraelThreads/status/1514694443345092611?s=20&t=u5pSQXdNso5eGN-8czMpPg
Citera
2022-04-15, 12:06
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Du har fel, korruptionen finns i västvärldens "demokrati"

Helt fel. Titta på korruptionsindex och demokratiindex.

https://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index
https://www.transparency.org/en/cpi/2021
Citera
2022-04-15, 12:06
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Psykfallet Putin är som en sämre och värre version av Franco. Franco rövade också bort meningsmotståndares barn och lät regimtrogna familjer adoptera dem. Dock så fick barnen i alla fall vara kvar i sitt land till skillnad mot de ukrainska barnen som kidnappats till fascistryssland aka Nordkorea 2.0.

Historien kommer vara skoningslös mot Putin och Ryssland. Jävla odjur!
Sanktionerna kommer ju dessutom fortsätta så jag vet inte vad planen är.
Hörde ett telesamtal mellan en rysk soldat och sin fru där hon beklagade sig att stort sett alla utländska verksamheter har dragit.
Soldaten fick en mindre chock när han hörde att inte Coca Cola finns kvar att köpa i Ryssland.
Citera
2022-04-15, 12:07
Bannlyst
Missilerna som är på väg mot kiev kan bära kärnvapenstridsspetsar, någon som har kontakter runt kiev?
Citera
2022-04-15, 12:08
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Rysslands försvarsminister har tydligen fått ev hjärtattack. Har Putin flippat helt nu tro?

Det kanske är stackars Shoigu som har det ärorika uppdraget att informera Putin om sänkta skepp, brända kolonner, utraderade fallskärmsjägarförband osv. Jag hade fått tio hjärtinfarkter om dagen om det var min arbetsuppgift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in