2022-04-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banduro
Ok trodde jag. Men vem jagar dom då, och vilka tillstånd kan man hävda?
De jagar de som tjänar miljoner på detta. Du får precis som jag fundera på din moral 😉
Citera
2022-04-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
De jagar de som tjänar miljoner på detta. Du får precis som jag fundera på din moral 😉

Den är till viss del tänjbar när det gäller detta kan jag säga. Jag skyller på allt skit dom lurar i oss, så dom behöver det för att komma ut. Så allt går på ett ut. De andra blir lurade att det måste kosta pengar för att bli blåst.
Det är min moral i detta. Säker massor som håller med.
Citera
2022-04-19, 22:28
Medlem
Citat:
Nere igen!

Nä det blir ny leverantör. Detta har hållt på för länge att strula. Som tur går det ut om 1 vecka.
Vilka andra finns mer än N1? Är dom bättre? Eller är det samma skit?

Finns många som har svenskt på Aliexpress. De fungerar väldigt bra med tanke på priset.
Citera
2022-04-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3meter
Rekommenderas någon speciell dns till iptv eller duger det med att använda leverantörens?
Tror inte det spelar någon roll när det gäller stabilitet på IPTV direkt men Googles DNS är snabbast helt klart.
Citera
2022-04-19, 23:25
Medlem
Citat:
När är det då?
Landskamper till exempel.
Fredagskväll med familjenunderhållning drar mer än just kvällar med CL.
Citera
2022-04-19, 23:28
Medlem
Citat:
Tycker det är skit att dom inte meddelar något. Bara det visar hur jäkla seriösa man är. Hade man gått ut och ursäktat problemen kunde man kanske se förbi. Men detta är inte seriöst. Min förra som tyvärr lade av meddelade varje gång något större hände. Man fick också nästan direkt svar om man undrade varför det låg nere.

Det här är ju inte så jäkla svårt att fatta kan man tycka.

Du klankar ner på leverantören att dom inte meddelar dig?

Den du ska klandra är ju säljaren.

Ger han inte ut infon till dig så kan ju knappast leverantören ansvara för det?

Det har ju kommit ut info om problemen.

Som sagt så får du nog ställa din säljare till svars varför han/hon inte meddelar dig infon.
Citera
2022-04-19, 23:32
Medlem
Känns som att denna tråd borde döpas om till "problem med N1"... det är ju allt det pratas om här inne.

Har en leverantör problem så testa en annan? För mig har alltid dom billigare funkat bättre än dom dyrare kan jag säga. Tacka fan för det.
Citera
2022-04-19, 23:36
Medlem
zlikyrs avatar
Hela Liverpool - United fungerade för mig. N1. Ni andra hade problem alltså?
Citera
2022-04-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Landskamper till exempel.
Fredagskväll med familjenunderhållning drar mer än just kvällar med CL.

Märkligt att mina 30+ vänner alltid klagar på Viasat men sällan på annat. Ja de kanske skiter I kanal 1 osv. Men du är lycklig, för hos dig fungerar allt alltid 💪👍 Fel på deras saker såklart. Alltid fel på användare
Senast redigerad av rockabilly65 2022-04-19 kl. 23:46.
Citera
2022-04-19, 23:57
Medlem
Citat:
Fel på deras saker såklart. Alltid fel på användare
Vet att du är sarkastisk men tänker man lite logiskt så är det väl väldigt sällan fel på användaren egentligen.

Jag menar kan man kolla på typ SVT Play i sin enhet och streama där så säger det väl dig självt att det är IPTV leverantören det är fel på och inte ens internet om det strular?

IPTV är ju trots allt bara att ta emot en ström och oftast på ett enklare sätt än att ta emot strömmar på andra appar som kan vara krypterade och liknande.

Det här med att man ska hålla på och starta om och etc etc är ju inte normalt. Det gör man ju inte med andra appar. Det är ju uppenbart att leverantören har problem då.
Citera
2022-04-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elitiskpizza
Vet att du är sarkastisk men tänker man lite logiskt så är det väl väldigt sällan fel på användaren egentligen.

Jag menar kan man kolla på typ SVT Play i sin enhet och streama där så säger det väl dig självt att det är IPTV leverantören det är fel på och inte ens internet om det strular?

IPTV är ju trots allt bara att ta emot en ström och oftast på ett enklare sätt än att ta emot strömmar på andra appar som kan vara krypterade och liknande.

Det här med att man ska hålla på och starta om och etc etc är ju inte normalt. Det gör man ju inte med andra appar. Det är ju uppenbart att leverantören har problem då.
😉

Lugn, han kommer snart... det är ditt fel för han har aldrig haft problem. Insta××××
Senast redigerad av rockabilly65 2022-04-20 kl. 00:10.
Citera
2022-04-20, 00:10
Medlem
Citat:
Märkligt att mina 30+ vänner alltid klagar på Viasat men sällan på annat. Ja de kanske skiter I kanal 1 osv. Men du är lycklig, för hos dig fungerar allt alltid 💪👍 Fel på deras saker såklart. Alltid fel på användare

Är du läskunnig?

Har jag någonsin påstått att allt funkar alltid hos mig?
Har till och med lagt ut info i tråden till de som inte får någon info från deras säljare om att det kommer vara problem tills allt är löst.
Ingen har ju sagt att allt är löst ännu.
Så varför är ni förvånade om det fortfarande är problem?
Ni har fått infon men förstår inte den?

Jag förklarade för han att avbrottet inte hade med att CL-matcherna drar så mycket användare så det skulle bli överbelastat.

Mitt låg också nere i 20 minuter igår.
Men jag rastade hunden under tiden istället för att få panik.

När jag kom in så hade det kommit igång.
Senast redigerad av instagam 2022-04-20 kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in