2022-04-19, 21:20
Medlem
hazard simpsons avatar
Kolsvart ruta här. Lägger ner för kvällen. Funkar hos vissa tydligen. Fortsätter det såhär får man väl byta leverantör.
Citera
2022-04-19, 21:25
Medlem
Z8
100mbit
Jobbat som datatekniker, vet hur man felsöker sina grejer. N1
Kan inte skriva vilken kanal då livetv försvann.
Tillbaka igen, men vad händer. Hockeyn idag perfekt här
Sen dog allt.
Senast redigerad av rockabilly65 2022-04-19 kl. 21:27.
Citera
2022-04-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Kolsvart ruta här. Lägger ner för kvällen. Funkar hos vissa tydligen. Fortsätter det såhär får man väl byta leverantör.

Är det då N1 dom har som funkar?
Citera
2022-04-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banduro
Tycker det är skit att dom inte meddelar något. Bara det visar hur jäkla seriösa man är. Hade man gått ut och ursäktat problemen kunde man kanske se förbi. Men detta är inte seriöst. Min förra som tyvärr lade av meddelade varje gång något större hände. Man fick också nästan direkt svar om man undrade varför det låg nere.

Det här är ju inte så jäkla svårt att fatta kan man tycka.

Det stör mig också
Ja jag får någon info ibland på Telegram. Säger inget. Vi jobbar å återkommer, typ. Samtidigt skrivs i tråden här att att allt fungerar. Vem ska man lyssna på då? Startar om allt, felsöker och håller på. Har bytt kanaler i 4år och letat efter en som fungerar. Begär inte 100% för pengarna men nu är det osebart på många av kanalerna. Strular mer än det fungerar. The Batman tog mig 5 1/2 timme att se. Den är 3 tim lång. Men jag accepterar mycket pga priset.
Citera
2022-04-19, 21:38
Medlem
Citat:
Är det då N1 dom har som funkar?
Nu är det igång för mig, första gången det har varit problem här. Självklart när det är en Liverpool - united och ungarna sover.
Citera
2022-04-19, 21:47
Medlem
3meters avatar
Rekommenderas någon speciell dns till iptv eller duger det med att använda leverantörens?
Citera
2022-04-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktuffe
Nu är det igång för mig, första gången det har varit problem här. Självklart när det är en Liverpool - united och ungarna sover.
Hur länge har du haft N1? Box, app eller annan lösning? Bredband?
Citera
2022-04-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktuffe

Funkar här igen verkar det som, men hur länge?
Det här är alldeles för struligt.
Man vill vara säker på att se Matcher och F1, Indicar. Någon boxning.
Resten skiter jag i det är familjen som kollar på det.

Men har någon haft dessa strul tidigare. Jag har kört IPTV med 3 andra lev. Men ingen har strulat som dessa jag har nu.
Är det annorlunda? Något som hänt med åren? Jagar dom efter att sätta fast dem eller liknande, nu när det blivit såhär?

Det är ju kriminell verksamhet man håller på med, så det fårman acceptera precis som allt annat som ligger i kanten. Men dessa är ju jäkla luffare när man snackat med dem i supporten Riktiga jäkla luffare.
Citera
2022-04-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Nej, det är inte under CL-matcher det är mest användare online.
När är det då?
Citera
2022-04-19, 21:50
Medlem
Citat:
Funkar här igen verkar det som, men hur länge?
Det här är alldeles för struligt.
Man vill vara säker på att se Matcher och F1, Indicar. Någon boxning.
Resten skiter jag i det är familjen som kollar på det.

Men har någon haft dessa strul tidigare. Jag har kört IPTV med 3 andra lev. Men ingen har strulat som dessa jag har nu.
Är det annorlunda? Något som hänt med åren? Jagar dom efter att sätta fast dem eller liknande, nu när det blivit såhär?

Det är ju kriminell verksamhet man håller på med, så det fårman acceptera precis som allt annat som ligger i kanten. Men dessa är ju jäkla luffare när man snackat med dem i supporten Riktiga jäkla luffare.
Polisen har inget med detta att göra, blir svart då 😊
Citera
2022-04-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Polisen har inget med detta att göra, blir svart då 😊

Ok trodde jag. Men vem jagar dom då, och vilka tillstånd kan man hävda?
Citera
2022-04-19, 21:59
Medlem
N1 satte alla streams offline just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här