Väntad torsk mot Liverpool men Arsenal på Lördag så det blir en ganska enkel revansch skulle jag tro. Minst en poäng men troligtvis 3p då Arsenal inte har något hot framåt och t.o.m en usel back som Maguire kan hålla Lacazette i sin ficka i 90 min.
Haha..
Hur många matcher har Man United vunnit i de 10 sista möterna mellan Arsenal - Man Utd?
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-19 kl. 23:24.
Manchester Evening News ger Maguire en etta i betyg och skriver:
Had the gall to claim he was still deserving of his place. Quickly showed why it is the opposite by being lured into Liverpool's trap.
Jag tror det var första gången han blev totalsågad i den publikationen, och nu verkar det som att hela England motvilligt börjar medge att landslagsspelaren och kaptenen i United är en fullständig nolla.
Om jag var Ten Hag så skulle jag allvarligt fundera över om jag ska behålla en enda av dessa spelare. Nu sitter han ju fast med Bruno i och för sig, men alla de övriga kan gå och lätt ersättas.
Manchester Evening News ger Maguire en etta i betyg och skriver:
Had the gall to claim he was still deserving of his place. Quickly showed why it is the opposite by being lured into Liverpool's trap.
Jag tror det var första gången han blev totalsågad i den publikationen, och nu verkar det som att hela England motvilligt börjar medge att landslagsspelaren och kaptenen i United är en fullständig nolla.
Om jag var Ten Hag så skulle jag allvarligt fundera över om jag ska behålla en enda av dessa spelare. Nu sitter han ju fast med Bruno i och för sig, men alla de övriga kan gå och lätt ersättas.
Ten Hag vill kasta Maguire och ersätta med Rüdiger.
Enda jag hade behållit är Elanga, Sancho, Bruno och Fred.