2022-04-19, 22:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu får du väl ändå ta och kyla ner dig ett litet hack, Lilla Frysen.

Om det nu var Arsenal som befann sig i Liverpool’s sits, så hade jag och säkerligen de flesta andra Gooners varit ödmjuka och legat stilla i båten vid det här skedet - tvärtom av vad Liverpool fans gör. Men självklart så ska Liverpool fansen få lov att tro på deras lag, och ha drömmar. Vilken fanskara har väl inte det?

Dock så låter det som att Liverpool tävlar mot sig själva, och att det är upp till de själva att vinna fyra titlar denna säsong - Man City, Chelsea, Villarreal och Real Madrid är liksom bara ”pytt, pytt” för Liverpool. Det var samma sak under 19/20 när Liverpool skulle ta och kopiera AFCs Invincible säsong från 03/04, och det gick ju....sådär.

Den enda från Liverpool som tycks ha en realistisk syn på detta snack om Liverpool’s chanser på att ta hem Quadruplen är Klopp.

Låter det verkligen så? Frysen skriver ju uttryckligen att chans finns, vilket den gör, istället för att använda det gamla expertuttrycket "130% säkert".
Citera
2022-04-19, 22:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Låter det verkligen så? Frysen skriver ju uttryckligen att chans finns, vilket den gör, istället för att använda det gamla expertuttrycket "130% säkert".
Lilla Frysen är bland de vettigare/mest realistiska av Liverpool fansen här inne, det får jag ge han.

Däremot så finns det vissa andra Liverpool supportrar här inne som har ett helt annat syn på div saker o ting som har med Liverpool att göra.

Men nu syftade jag på Liverpool fansen i helhet, och inte på de som hänger här inne.

Ja, jag är fortfarande trygg på att blir Arsenal som kniper 4:e platsen, och vilka lag som kommer att ockupera de övriga platserna för 1-4 efter att sista omgången är färdigspelad.
Citera
2022-04-19, 22:31
Medlem
Citat:
Nu får du väl ändå ta och kyla ner dig ett litet hack, Lilla Frysen.

Om det nu var Arsenal som befann sig i Liverpool’s sits, så hade jag och säkerligen de flesta andra Gooners varit ödmjuka och legat stilla i båten vid det här skedet - tvärtom av vad Liverpool fans gör. Men självklart så ska Liverpool fansen få lov att tro på deras lag, och ha drömmar. Vilken fanskara har väl inte det?

Dock så låter det som att Liverpool tävlar mot sig själva, och att det är upp till de själva att vinna fyra titlar denna säsong - Man City, Chelsea, Villarreal och Real Madrid är liksom bara ”pytt, pytt” för Liverpool. Det var samma sak under 19/20 när Liverpool skulle ta och kopiera AFCs Invincible säsong från 03/04, och det gick ju....sådär.

Den enda från Liverpool som tycks ha en realistisk syn på detta snack om Liverpool’s chanser på att ta hem Quadruplen är Klopp.
Ödmjuk? Jag tror du har missuppfattat vad det ordet betyder. Du är ju inte ens ödmjuk när Arsenal torskat tre matcher i rad mot lag på undre halvan med 6-1 i målskillnad. Du är bara avundsjuk.
Citera
2022-04-19, 22:32
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Haha nu är man ju helt övertygad att Wenger kollar in denna tråd och har lärt sig svenska i smyg.

bild

Citat:
Det var samma sak under 19/20 när Liverpool skulle ta och kopiera AFCs Invincible säsong från 03/04, och det gick ju....sådär.

Citera
2022-04-19, 22:35
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Det tråkiga är ju att en idiot fattar ju aldrig att han är en idiot för han är just en idiot.
Citera
2022-04-19, 22:37
Medlem
-GGs avatar
Uniteds chans till framgång är faktiskt att "glömma" Ferguson. Bli en vanlig storklubb som inte kan förlita sig på en extremt bra mans arv.

Bygg nytt och sluta tjata om vad Ferguson gjorde och vad som hänt efter honom.
Citera
2022-04-19, 22:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ödmjuk? Jag tror du har missuppfattat vad det ordet betyder. Du är ju inte ens ödmjuk när Arsenal torskat tre matcher i rad mot lag på undre halvan med 6-1 i målskillnad. Du är bara avundsjuk.
Vadå? Jag har ju själv sågat mitt lag och våran manager ett flertals ggr här inne under den sista tiden. Och nej, jag är inte avundsjuk på Man City och/eller Liverpool.
Citera
2022-04-19, 22:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Uniteds chans till framgång är faktiskt att "glömma" Ferguson. Bli en vanlig storklubb som inte kan förlita sig på en extremt bra mans arv.

Bygg nytt och sluta tjata om vad Ferguson gjorde och vad som hänt efter honom.
Precis så. Man United klarar helt enkelt inte att släppa Fergie-eran och inse att det är historia.

Men kollar man på det hela ur ett historiskt perspektiv, så har Man United aldrig varit ngn stabil toppklubb om vi bortser från de två olika epokerna som de hade under Busby och Ferguson.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-19 kl. 22:58.
Citera
2022-04-19, 22:55
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Precis så. Man United klarar inte helt enkelt inte att släppa Fergie-eran och inse att det är historia.

Men kollar man på det hela ur ett historiskt perspektiv, så har Man United aldrig varit ngn stabil toppklubb om vi bortser från de två olika epokerna som de hade under Busby och Ferguson.

Man har i alla fall skaffat sig strukturen, fanbasen och pengarna.

Så vad sysslar man med som tror att en post-fergie era kan pågå hur länge som helst. Pinsamt!
Citera
2022-04-19, 23:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Man har i alla fall skaffat sig strukturen, fanbasen och pengarna.

Så vad sysslar man med som tror att en post-fergie era kan pågå hur länge som helst. Pinsamt!
Ja, det är verkligen inte lätt att fatta vad de håller på med i Man United.
Citera
2022-04-19, 23:12
Medlem
B-Dawks avatar
Jag hoppas Ten Hag ringde upp ledningen efter matchen och sade att de kunde sälja i stort sett rubbet.
Ingen visar någon glöd överhuvudtaget. Det är ett derby/hatmöte, in och smäll på för fan. Men nej de är ju som rädda lamm som inte ens vågar förstöra frisyren. Äckliga jävla primadonnor.
Citera
2022-04-19, 23:13
Moderator
zanteras avatar
Väntad torsk mot Liverpool men Arsenal på Lördag så det blir en ganska enkel revansch skulle jag tro. Minst en poäng men troligtvis 3p då Arsenal inte har något hot framåt och t.o.m en usel back som Maguire kan hålla Lacazette i sin ficka i 90 min.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in