Citat:
Ursprungligen postat av
SunshineUnit
Hon måste ta sig ut ur sitt eget huvud, det hela verkar inte riktigt sunt.
Jag håller med. Men tror det är extra svårt när även arbetslivet handlar om- tadaaa! Henne själv.
När man haft en intensiv ledighet och hittat på massa saker med vänner och familj är det rätt gött att gå och jobba ibland faktiskt.
Hade själv fått psykos om det skulle vara julafton varje dag i veckan, året runt, 24/7.
Citat:
Ursprungligen postat av
Towanda
Idag när jag läste dagens blogginlägg om det stundande bröllopet så fick jag en känsla av att det inte blir av. Hon skrev att allt inte är klart, att hon kanske inte hinner få det som planerat. Jag hoppas jag har fel och att det blir den underbara upplevelsen hon, de, vill ha.
Hon brukar ju strössla ledtrådar när något ska ske, kanske även något inte ska ske?
Det här har jag inte tänkt på men du har rätt, det är väl inte likt henne alls?
Å ksk inte alls är ett tecken på att hon e så ”quirky å spontan

))” nu helt plötsligt.
Nåja, vi lär väl få se helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tistelfeber
Håller med! Vill veta om Poppe får ligga, vad Elsa tycker om Ida och hur litet rummet på Ett Hem egentligen var.
Don’t keep us hanging.
Poppe får självklart ligga.. sen med vem det återstår att se..
Nädå skämt å sido kommer kanske en fortsättning om jag lyckas ta mig in i rummet på Ett hem igen nästa gång de är där och fota ytterligare några sidor ur hans glittriga fjärilsdagbok med tuggummilukt och riktigt hjärtformat hänglås.<3
Detta gjorde jag nu senast medan Elsa låg i badet med skumpa och mollusker på is med citron ”för alla äääälskar ju det” eller hur.
Gissa vilken låt hon låg å sjöng med lite gråtmild till? Jo, givetvis ”Just idag är jag stark” med käre gamle Kenta varvat med ”Älska mig för den jag är” och ”Jag vill ha en egen måne” med Ted Gärdestad. Tyckte faktiskt synd om henne så fick påminna mig om att ändamålet helgar medlen ibland för att inte avbryta där och då.
Och Pontus satt förmodligen i sin lekstuga, nej studio menar jag såklart, med fuktig blick och försökte låta bli att ta Ida på grejen eller kolla på hennes bröst medan hon reciterade *insert valfri SVT-validerad förortsrappares typ tredje senaste låt* å bara en till och bara en till osv så han hade väl smsat Elsa: sorry baby jag e sen på ”jobbet” här men puss påre! Så Ida kunde spela ”bara en till” raplåt med *insert starkt destruktivt men samtidigt lite hett budskap*
verklig text med
upplevelse för å allmänbilda överklassen i hur det funkar i orten osv.
Gissar att de kommer göra exakt samma upplägg nästa gång de ska försöka rädda förhållandet så vi får förhoppningsvis se vad framtiden bär i sitt (Idas? Pontus mammas? Pontus eget? Elsas? Saurkrauts?) sköte helt enkelt.