2022-04-18, 21:22
Medlem
lundaelevs avatar
Tycker det är en bra säsong! Bästa sedan 2018
2022-04-18, 22:13
Medlem
Man blir märkrädd när man läser vissa kommentarer här. 😅 Jag kan själv ha rätt bestämda åsikter ibland, men inte ens jag är så pass grov som vissa här.

1. Sluta upp med att använda diskriminerande och förminskande termer
2. Kommentera inte andras utseende hit och dit.
3. Och dessa diagnostiseringar... Man tycker ju t.ex. att någon som är så säker på att Joel har Aspergers borde vara mera förstående, men icke.
4. Också en påminnelse till mig själv: de lever med varandra 24/7 och svälter. Ha lite förståelse för deras känslor och att de inte beter sig optimalt alla gånger.
5. Vi känner dem inte (också en påminnelse till mig själv)

Jag ber om ursäkt ifall jag själv också varit för hård nån gång.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-04-18 kl. 22:20.
2022-04-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Att kvinnornas utseende och bröst är så viktiga! Blir så less, i alla trådar om Tv-program är det samma visa; diskussioner om vilken kvinna som är snygg och inte; hur brösten ser ut och huruvida de är äkta eller ej... Vad f*n har det för betydelse?!
Man borde bli mer less på såna som dig. Låt folk intressera sig för vad dom vill. Ska du leka PK-polis med folk som inte tycker som dig kommer du få det tufft.

Är det konstigt att man gillar att titta på snygga personer framför fula?
Senast redigerad av david-taxi 2022-04-18 kl. 22:33.
2022-04-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Man blir märkrädd när man läser vissa kommentarer här. 😅 Jag kan själv ha rätt bestämda åsikter ibland, men inte ens jag är så pass grov som vissa här.

3. Och dessa diagnostiseringar... Man tycker ju t.ex. att någon som är så säker på att Joel har Aspergers borde vara mera förstående, men icke.
4. Också en påminnelse till mig själv: de lever med varandra 24/7 och svälter. Ha lite förståelse för deras känslor och att de inte beter sig optimalt alla gånger.

Ok, Mr/Miss PK-polis.

Varför beter sig inte alla lika illa som Shevin? Menar du att alla inte lever under samma förutsättningar? Man jämför deltagarnas beteende med varandra. Eller vad utgår du ifrån?
2022-04-19, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Att kvinnornas utseende och bröst är så viktiga! Blir så less, i alla trådar om Tv-program är det samma visa; diskussioner om vilken kvinna som är snygg och inte; hur brösten ser ut och huruvida de är äkta eller ej... Vad f*n har det för betydelse?!

Håller med!!! Riktigt trist att diskutera bröst.
Annas röv däremot.
Riktigt bred last, borde ha följebil.

Förövrigt är det rätt lamt med att valda lagkapten får lägga två röster i örådet.
2022-04-19, 03:54
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Man borde bli mer less på såna som dig. Låt folk intressera sig för vad dom vill. Ska du leka PK-polis med folk som inte tycker som dig kommer du få det tufft.

Är det konstigt att man gillar att titta på snygga personer framför fula?

Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Ok, Mr/Miss PK-polis.

Varför beter sig inte alla lika illa som Shevin? Menar du att alla inte lever under samma förutsättningar? Man jämför deltagarnas beteende med varandra. Eller vad utgår du ifrån?

Alla som tycker annorlunda än du är visst "PK-poliser". Det visar vilken nivå du är på.

Bra sätt att få sista ordet; folk inser att det är meningslöst att argumentera med någon som bara drar PK- kortet...

Citat:
Ursprungligen postat av casii
Håller med!!! Riktigt trist att diskutera bröst.
Annas röv däremot.
Riktigt bred last, borde ha följebil.

Förövrigt är det rätt lamt med att valda lagkapten får lägga två röster i örådet.

😄
2022-04-19, 05:09
Medlem
Bra att lag öst vann, Nord är inte värd vinst. de försöker inte ens fixa käk, de bara väntar på att mat ska dyka upp.
Senast redigerad av Nate.Higgers 2022-04-19 kl. 05:19.
2022-04-19, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jerker vann bara för att han hade bra balans på plankan samt för att Jesus drog lott mellan honom och Klas.

Menar du att han inte var bög på riktigt? Vad har du för belägg för det?

Han gick ut i aftonblajan efter robinson och sa att han ljugit =)
eller var det någon annan, vill minnas att det var någon som mest gled runt, inte gjorde så mycket, och spelade att han var homo, sen när allt var över gick han ut i tidningar och sa att han ljugit om att han var homo, bara för att chansen att komma med skulle bli större.
Har för mig han var slö/lat, får också för mig att han rökte där, men är så längesedan så vem minns =)
Senast redigerad av Nate.Higgers 2022-04-19 kl. 05:23.
2022-04-19, 07:28
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:

Välkommen till Flashback! Passar det inte kan du lämna.
2022-04-19, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

2022-04-19, 09:27
Medlem
Oj, oj.. Gorm har tydligen vikingasjukan. Bäst att alla damer passar sig då, lex Eskil Erlandsson lol.
2022-04-19, 09:55
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Shevin är fett nice, that's for sure. Men skenet bedrar. Hon är sexig, visst. Men hennes sätt avslöjar henne. Ingen man vill dela sitt liv med liksom. Hennes hat mot Joel lyser igenom. Hon är egoist & självupptagen irl.

Joel är känslig på ett ganska vackert sätt. Han är både skör & formbar, kanske ngt naiv. En soyboy, absolut. Men ändå såså fucking älskvärd. Det var hemskt att se hur beskviken Joel blev när han inte fick tävla, då Peter valde vem som inte fick vara med. Ifall han istället hade valt att låta Shevin stå över så hade dom garanterat vunnit. Joel är jävligt vass in competitions. En dåligt val av lagledare Peter. Shevin är ganska keff när hon tävlar, riktigt keff faktiskt, snackar mer än vad hon presterar liksom.

Joel for win! 💗

Btw, undra om det fuckelifuckas ngt mellan deltagarna. Kanske i lag syd? Skogsmullen/överlevaren med den fula juristen? Ingen som har ngt skvaller?
Senast redigerad av Adonis. 2022-04-19 kl. 09:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in