2022-04-18, 20:04
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är precis därför man inte ska släppa in folk från stenåldersreligionen islam i Sverige. Eftersom de har visat att de inte klarar av att leva i ett demokratiskt samhälle. Man kan jämföra det med att om du skulle bjuda hem mig till dig så är det ditt hus dina regler som gäller. På samma sätt måste det vara Sveriges gränser Sveriges regler som gäller och om muslimkräken inte kan acceptera det så ska man deportera dem tillbaka till deras hemländer.

Lätt att vara efterklok.
Citera
2022-04-18, 20:08
Medlem
HLundborgs avatar
Släpp alla sandnegrer över Irak med fallskärm, eller skit i fallskärmen, ge dem vara en koran i handen och öppna lastluckan.
Citera
2022-04-18, 20:14
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Jodå, den påbörjades av 68-vänstern och har pågått sedan mitten av 70-talet. Det är först nu effekterna av globalismen börjar synas på riktigt.
Må så vara, men marxisternas konspirerande i maktens korridorer blev inte fullt synligt innan Reinfeldt vred på kranen för fullt och Löfven var för full för att stänga av den.
Citera
2022-04-18, 20:18
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
När vill du ta smällen för detta då? Idag eller om 50 år när dom är mångfaldigt fler än idag?

Vilken smäll syftar du på?

Vad jag vill är oviktigt för min förmåga att förändra något är väldigt begränsad. Däremot kan jag positionera mig själv så bra som möjligt.
Citera
2022-04-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracksmoker
Vilken smäll syftar du på?

Vad jag vill är oviktigt för min förmåga att förändra något är väldigt begränsad. Däremot kan jag positionera mig själv så bra som möjligt.

Smällen för samhället eller nationen om du så vill. Den som kommer genom muslimers närvaro i landet. Antingen tar vi smällen nu i form av upplopp, risk för inbördeskrig m.m. Eller den smäll som kommer om 50 år när dom förtrycker oss och tar makten över oss genom våra egna system.
Citera
2022-04-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Smällen för samhället eller nationen om du så vill. Den som kommer genom muslimers närvaro i landet. Antingen tar vi smällen nu i form av upplopp, risk för inbördeskrig m.m. Eller den smäll som kommer om 50 år när dom förtrycker oss och tar makten över oss genom våra egna system.
Nu är vi ju invaderade av skabbet så vad gör vi nu?
Citera
2022-04-18, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Nu är vi ju invaderade av skabbet så vad gör vi nu?

Röstar ut skiten. Och eskalerar våldet så kommer vi vara tvungna att ta till vapen när/om regeringen kallar till det.
Citera
2022-04-18, 20:28
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Kan de ta hem sina invånare ?
Citera
2022-04-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag känner ingen kurd som är muslim. Alla kurder jag har träffat har snarare sett ner på muslimer. Kurderna kämpade också mot IS och turkiska islamister som Erdogan och gör det fortfarande. Så det verkar vara falska nyheter?
Samma här. Alla kurder jag känner har tagit avstånd från islam.
Citera
2022-04-18, 20:38
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Vi kan lära oss av Kina.
Citera
2022-04-18, 20:40
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Samma här. Alla kurder jag känner har tagit avstånd från islam.

Det visar bara att det inte är religionen som är problemet utan de som dyrkar religionen.
Citera
2022-04-18, 20:45
Medlem
Hamleyss avatar
Kurderna hemma i Turkiet eller vad de nu bor är löjliga, De ägnar sig åt plakatpolitik utan bäring i verkligheten.

Jävla trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in