2022-04-18, 18:04
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Du är en skam för alla ateister. Tycker du det är ok att misshandla folk och slå sönder saker om någon bränner en bibel?

Vi ska och kommer inte att ändra grundlagarna för att tillfredställa muslimer.
Är man missnöjd med svenska lagar & kultur så är det bara att åka hem till sandlådan igen!

Ingen normal svensk hade saknat dem! Bara vänstern, batikhäxor och media hade gråtit krokodiltårar!
Citera
2022-04-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Kanske det, men de allra flesta är kriminellt belastade redan idag. Bara att börja där.
Då kommer snart kurdiska föreningarna ut och ska demonstrera i vanlig ordning.
Och Turkarna hakar på och slår ner dom
Citera
2022-04-18, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Precis, backar vi kommer vi få islam salami långt upp i magen, och inte via munnen då.
Gäller att va vaken och uppmärksam nu för orosmolnen tornar upp sig och det mullrar i arabvärlden
Citera
2022-04-18, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Kurdiska kanalen Rudaw går till hårt angrepp mot Sverige och hotar med vedergällningsanfall i Sverige.
Militanta islamister hotar med våldsamma vedergällningar mot Sverige pga koranbränningen. Sverige ska lyda islam sägs det.

Tack Mållgan för detta vad gör vi nu?

https://fb.watch/cs-INYlik0/
Vi kallar in militären.
Citera
2022-04-18, 18:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Vart har han fel? Musslorna är ju de nya ''judarna'' som alla rasister och nazister älskar att hata och kränka.

Givetvis är vi svenskar så civiliserade att skrika ut ''om ni tror på islam så betyder det att er mamma är en hora'' och att skända folks religion är helt ok. Medan man försöker gömma sitt inre rasistiska hat där man hoppas på död över vissa folkgrupper (som många jag har sett kommentera på flashback de senaste åren).

Kanske du som borde gå tillbaka till dina NMR möten.
Det finns ingen här som har något mot muslimer. Så länge dom befinner sig i sina egna länder.
Citera
2022-04-18, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vilka jävla pissluffare de är.
Är en hel del i kommentarsfältet som skriver att de bott i Sverige så säkerligen har de svenska bidrag och sitter samtidigt och hetsar mot Sverige.
Citera
2022-04-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Vi kallar in militären.
Ja,varför sätter inte regeringen in militären med prickskyttar mot varenda jävla Musse?
Försvaret är ju i beredskap så vore väl ypperligt med lite praktik
Citera
2022-04-18, 18:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Sverige var ju inte direkt inblandade i angreppet på Irak men har ju ändå varit det i efterspelet på USA/Natos sida. Det jag ville säga var att "svennarna" här tycker det är märkvärdigt om en Irak-politiker har synpunkter på vad som händer i Sverige så mycket "synpunkter" Sverige haft på vad som händer i Irak. Vad fan har sverige med att göra om Irak vill lämna petro dollarn?

Vad är det för festligt med att nazisterna i Tyskland brände judiska urkunder på 1930-talet och en löjlig dansk bränner koraner nu i Sverige.

Jag tror faktiskt det här kan skada Sverige rejält.
Om du inte fattar att Sverige helt ha agerat som en del av USA-imperiet hela tiden så blir det givetvis svårförståligt. Både med Irak-kriget men även massinvandringen.
Citera
2022-04-18, 18:17
Medlem
Citat:
Ja,varför sätter inte regeringen in militären med prickskyttar mot varenda jävla Musse?
Fråga inte mig.
Citera
2022-04-18, 18:18
Medlem
eliizars avatar
Åh nej! Bunkra Spiskummin nu för snart blir vi utan.
Citera
2022-04-18, 18:20
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Varför skulle dom göra det?
Svensken har röstat att dessa bidragsblattar skulle få komma hit, och har gjort så de senaste 50 åren.
Så jag ser inte problemet som ni gnäller om.
Citera
2022-04-18, 18:21
Medlem
JustZlatans avatar
Jag känner ingen kurd som är muslim. Alla kurder jag har träffat har snarare sett ner på muslimer. Kurderna kämpade också mot IS och turkiska islamister som Erdogan och gör det fortfarande. Så det verkar vara falska nyheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in