2022-04-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Kurder är Mellanösterns somalier.

Dom har ett ordspråk "Våra enda sanna vänner är bergen". Men jag kan tala om för er att jag frågade ett berg och dom hatar också kurder.

LOL! 😄

Håller med berget faktiskt.
Citera
2022-04-18, 17:36
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ersattningsid
Sida till Irak i bistånd
Några följdfrågor till er som har koll.

Vill några partier dra in dessa bistånd till halva världen?
Vill Moderaterna fortfarande lägga ned Sida?
Vilka andra partier vill det
Citera
2022-04-18, 17:36
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Vart har han fel? Musslorna är ju de nya ''judarna'' som alla rasister och nazister älskar att hata och kränka.

Givetvis är vi svenskar så civiliserade att skrika ut ''om ni tror på islam så betyder det att er mamma är en hora'' och att skända folks religion är helt ok. Medan man försöker gömma sitt inre rasistiska hat där man hoppas på död över vissa folkgrupper (som många jag har sett kommentera på flashback de senaste åren).

Kanske du som borde gå tillbaka till dina NMR möten.
Haha muslim detected.

Borjar ni fa kalla fotter nu? Med lite provokation visar ni ert sanna ansikte. Att mohammed var en bastard till en hora ar samma lingo som varje blatte har basunerat kring svennar sedan forever.

Summa summarum: Ni lipar som fan nu nar ni far 1/10 tillbaka. Lattkrankta blattar.
Citera
2022-04-18, 17:41
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Sverige var ju inte direkt inblandade i angreppet på Irak men har ju ändå varit det i efterspelet på USA/Natos sida. Det jag ville säga var att "svennarna" här tycker det är märkvärdigt om en Irak-politiker har synpunkter på vad som händer i Sverige så mycket "synpunkter" Sverige haft på vad som händer i Irak. Vad fan har sverige med att göra om Irak vill lämna petro dollarn?

Vad är det för festligt med att nazisterna i Tyskland brände judiska urkunder på 1930-talet och en löjlig dansk bränner koraner nu i Sverige.

Jag tror faktiskt det här kan skada Sverige rejält.
Skillnaden ar att Sverige ar en del av moderna civilisationen sa givetvis har ni allt att lara er fran oss, och vi har ingenting att lara oss fran er. Enda anledningen till att ni ens finns med pa kartan stavas OLJA.

Den enda skadan som ar namnbar i sammanhanget ar tredje varldens invasion i Sverige.
Citera
2022-04-18, 17:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracksmoker
Som ofta är födda i Sverige och är svenska medborgare. Nu har man bränt koraner och gömt sitt hat bakom yttrandefriheten och det svenska våldsmonopolet så i förlängningen kommer man även att få ta konsekvenserna för detta. Det vi ser nu är bara början. Sverige som stat har sugit utrikespolitisk muslimkuk långe och på så sätt varit relativt förskonade mot organiserad islamism men på senare tid ser vi flera exempel på hur utländsk media rapporterar om hur muslimer, enligt medierna, behandlas dåligt. Svenska utrikesdepartementet kommer ju hantera detta på ett adekvat och resolut sätt, eller vad tror du?

Bara för att det är lagligt betyder inte att det är rätt. Det var lagligt att vara lägervakt på Auschwitz med.

Det är dessutom naivt att tro att bara för att man i Sverige skrivit ner saker på papper och kallat det lag så ska andra länder respektera det när det i deras perspektiv är så att den svenska staten begår starka kränkningar av just deras ord i en bok. Det går liksom inte att jämföra vår lag med deras lag. Vi har helt olika spelregler. Demokratiska principer betyder ingenting för många av de som Paludan provocerar.

Nu valde, av någon anledning, svenska politiker att ta ställning för och skydda hatpredikan och vi som samhälle kommer således få leva med dessa konsekvenser. Det kostar att ha yttrandefrihet, frågan är om Sverige har råd.

Det är precis därför man inte ska släppa in folk från stenåldersreligionen islam i Sverige. Eftersom de har visat att de inte klarar av att leva i ett demokratiskt samhälle. Man kan jämföra det med att om du skulle bjuda hem mig till dig så är det ditt hus dina regler som gäller. På samma sätt måste det vara Sveriges gränser Sveriges regler som gäller och om muslimkräken inte kan acceptera det så ska man deportera dem tillbaka till deras hemländer.
Citera
2022-04-18, 17:46
Avslutad
Citat:
Sverige och Nato tycks anse Irak viktigt eftersom vi invaderat landet efter som det visade sig falska påståenden att Saddam Hussein utrustat sin arme med förbjudna vapen och jag vet inte hur mångas svenska militära rådgivare varit aktiva här sedan dess. Det här är väl bland de första gångerna man hör någon i Irak ha synpunkter på vad som händer i Sverige och då tar det plötsligt hus i helvete bland de efterblivna svennarna.

Att hålla på och skända religiösa symboler ar inte att uttrycka en åsikt utan en krigsförklaring mot människor som har religionen.

Hoppas en del av pansarskotten och raketvapnen som Ukraina hamnar på orten tills nästa gång Paulan är på turne.

Ja ja,,, den där typen av "yttrandrfrihet" är väl densamma som fanns i Hitler-Tyskland på 1930-talet. Bränna religiösa urkunder är inget yttrande av åsikter utan skändande av människor med tron och en krigsförklaring. Ingen skillnad om det är judiska eller muslimska urkunder som bränns för min del.

Om det här tillåts fortsätta så tror jag faktiskt Sverige kan få allvarliga problem internationellt och ett nytt parti som kommer in i riksdagen.

Jag tror varken på Jesus eller Mohammed, är ateist, men så här beter man sig INTE.

Du är en skam för alla ateister. Tycker du det är ok att misshandla folk och slå sönder saker om någon bränner en bibel?
Citera
2022-04-18, 17:47
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Haha muslim detected.

Borjar ni fa kalla fotter nu? Med lite provokation visar ni ert sanna ansikte. Att mohammed var en bastard till en hora ar samma lingo som varje blatte har basunerat kring svennar sedan forever.

Summa summarum: Ni lipar som fan nu nar ni far 1/10 tillbaka. Lattkrankta blattar.

Nice try men jag tror inte på sagor. Ut och säg det till Ahmed eller Mohammed på hörnan istället. Men det vågar du väl inte?
Citera
2022-04-18, 17:48
Medlem
YP4XQs avatar
Fan de är ju precis som Demokratin.. Gör som vi vill, tycker och säger, annars...
Citera
2022-04-18, 17:50
Medlem
Citat:
Nice try men jag tror inte på sagor. Ut och säg det till Ahmed eller Mohammed på hörnan istället. Men det vågar du väl inte?
Nä, för ni apor agerar ju alltid i flock som de fega kräk ni är. Inte fan går jag in till en stucken tjur heller. Gäsp.
Citera
2022-04-18, 17:50
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Du verkar tagit ett par sidor ut nysvenskarnas spelbok...

Varfor skulle jag? Jag har mycket att forlora, Mohammed har ingenting ar forlora. Ser du skillnaden eller ar du ocksa en systembelastande looser107?
Citera
2022-04-18, 17:52
Medlem
Citat:
Sverige och Nato tycks anse Irak viktigt eftersom vi invaderat landet efter som det visade sig falska påståenden att Saddam Hussein utrustat sin arme med förbjudna vapen och jag vet inte hur mångas svenska militära rådgivare varit aktiva här sedan dess. Det här är väl bland de första gångerna man hör någon i Irak ha synpunkter på vad som händer i Sverige och då tar det plötsligt hus i helvete bland de efterblivna svennarna.

Att hålla på och skända religiösa symboler ar inte att uttrycka en åsikt utan en krigsförklaring mot människor som har religionen.

Hoppas en del av pansarskotten och raketvapnen som Ukraina hamnar på orten tills nästa gång Paulan är på turne.

Ja ja,,, den där typen av "yttrandrfrihet" är väl densamma som fanns i Hitler-Tyskland på 1930-talet. Bränna religiösa urkunder är inget yttrande av åsikter utan skändande av människor med tron och en krigsförklaring. Ingen skillnad om det är judiska eller muslimska urkunder som bränns för min del.

Om det här tillåts fortsätta så tror jag faktiskt Sverige kan få allvarliga problem internationellt och ett nytt parti som kommer in i riksdagen.

Jag tror varken på Jesus eller Mohammed, är ateist, men så här beter man sig INTE.
Att bränna sin egen egendom är såklart inget som när staten bränner böcker, då är det mer att likna 30-talets bokbål med vänsterextremisters cancelkultur. Amöba.
Citera
2022-04-18, 17:52
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Du verkar tagit ett par sidor ut nysvenskarnas spelbok...

Varfor skulle jag? Jag har mycket att forlora, Mohammed har ingenting ar forlora. Ser du skillnaden eller ar du ocksa en systembelastande looser107?

Loser* menar du väl, loose betyder lös. :>

Nej jag är inte en systembelastande loser som de flesta hatiska personer här på Flashback.
Är en förlorare på andra sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in