2022-03-11, 19:30
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ja? Då kommer ju skuggorna bakom. Har du något bevis för övrigt för chemtrails? Vore kul att se några. Inte bara flygplan där de har tankar för att avväga vikt vid provflygning eller cirrusmoln.
Så om solen är ovanför så kommer skuggor ovanför strimman😁hehe du min lilla vän vet väl om solens styrka.....
Citera
2022-03-11, 19:37
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ja? Då kommer ju skuggorna bakom. Har du något bevis för övrigt för chemtrails? Vore kul att se några. Inte bara flygplan där de har tankar för att avväga vikt vid provflygning eller cirrusmoln.
Heeeyyy min lille förnekare....som babblar i sådana trådar....var är dina bevis....var är dina länkar?....ni tror att ni kan tysta röster med era krav på bevis.....vad har ni själva för bevis....annat än att era liv i mammas källare.. vore kul att se såna länkar....nej mina vänner öppna era ögon och se sanningen.alla andra normala människor ser att ngt inte är rätt...
Citera
2022-03-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Heeeyyy min lille förnekare....som babblar i sådana trådar....var är dina bevis....var är dina länkar?....ni tror att ni kan tysta röster med era krav på bevis.....vad har ni själva för bevis....annat än att era liv i mammas källare.. vore kul att se såna länkar....nej mina vänner öppna era ögon och se sanningen.alla andra normala människor ser att ngt inte är rätt...
Mamma dog för 25 år sen, en källare har vi inte haft, de byggde enplanshus 1973 där min kära far fortfarande bor...men nog om det. Bevis och länkar till något som inte finns blir svårt. Det är tvärtom ni som tror på ct som ska bevisa att de existerar. Men ni visar bara kondesationsstrimmor och cirrusmoln. Hur tror du att det är ett sammanträffande att de förekommet samtidigt?
Citera
2022-03-11, 21:56
Medlem
Citat:

Nej jag tror inte jag kan tysta era röster och jag vill inte tysta din röst.

Men du måste väl vid det här laget inse att det är du som försöker väcka opinion? Vad mig anbelangar kan du hålla på att skriva infantila inlägg dag ut och dag in. Ingen bryr sig,

Citat:
... med era krav på bevis.....

För att hålla diskussionen vid liv vore det inte hel fel. Argumentet "ööö strimoor ååå - illuminazi" har vi liksom hört i tjugo år. Kom med något nytt.

Citat:
... öppna era ögon och se sanningen.
...

Red pill och Blue pill? Vad i helvete är det för fel i huvudet på dig när du tror att du inte måste argumentera? Du är en otroligt dum fan vars bästa argument är "öppna era ögon".
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-03-11 kl. 22:12.
Citera
2022-04-18, 19:52
Medlem
Citat:

Du har bevisbördan!
Citera
2022-04-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Hahaha mm visst. Det är ju det ni brukar säga. Du vet om att det är brott mot mänskligheten det ni håller på med?

"Det ni håller på med"? Vilka ni?
Citera
2022-04-18, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
"Det ni håller på med"? Vilka ni?

Djupa staten.
Citera
2022-04-18, 20:16
Medlem
Citat:
Djupa staten.

Ah, ja då är jag med. Otäckt!
Citera
2022-04-18, 22:29
Medlem
Citat:
Djupa staten.
Citat:
Syftet är att bana väg för rymdödlevampzen, ...

Så din teori är att den djupa staten jobbar i maskopi med rymdödlevampyrerna?

Strimmor i skyn har vi ju sett sedan mitten på förra seklet. Vem var djupa staten på den tiden? Typ Roosevelt och Churchill?

Citat:
.... sen finns det ju olika teorier om vad det beror på ex. vädermanipulation, att påverka männislor negativt, med nanorobotar eller kemikalier osv. ....
Citat:
... Är ju en del av deras "satanist" agenda. ...

Du är verkligen över allt. Vad finns det för koppling mellan rymdödlevampzen, satanister och vädermanipulation?

Citat:
Kina manipulerade vädret för över $30 milj under OS i Beijing ...

Och så har vi kineserna. Vad har du för eveidens för att Kina, som inte är ett kristet land, har ett sammarbete med satanister?
Citera
2022-04-18, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så din teori är att den djupa staten jobbar i maskopi med rymdödlevampyrerna?

Strimmor i skyn har vi ju sett sedan mitten på förra seklet. Vem var djupa staten på den tiden? Typ Roosevelt och Churchill?

Du är verkligen över allt. Vad finns det för koppling mellan rymdödlevampzen, satanister och vädermanipulation?

Och så har vi kineserna. Vad har du för eveidens för att Kina, som inte är ett kristet land, har ett sammarbete med satanister?

Satanister >> vädermanipulerar dvs besprutar luften för att påverka atmosfären >> för att rymdödlevapzen och demoniska livsformer ska kunna sprida sig i det området de besprutar/chemtrailar.

Dvs chemtrailen har en negativ påverkan på folk. Inte på det sätt att det är som ohälsosamma avgaser utan för att de gör folk hatiska och besatta.
Citera
2022-04-18, 23:39
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Du har bevisbördan!

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Sluta fantisera, ta din medicin

Det är absolut ingen som flyger och chemtrailar nu över Sverige eller annorstädes.

Dock kan man som vanligt se en del vanlig vattenånga från motorernas förbränning.

Jasså behöver dessa påståenden inte bevisas likaväl?
Citera
2022-04-18, 23:56
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Ah, ja då är jag med. Otäckt!

Otäckt med "Den djupa staten" ja. Här har du lite lärorikt att ta del av. Sen kan du ju ägna morgondagen åt att studera vad som sker på himlen.

"Smart Dust and Morgellons explained"
https://www.youtube.com/watch?v=vyUjXzSNiz4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in