Citat:
Ursprungligen postat av
Imperialwitch
Ja men i den här tråden diskuterar vi om chemtrails och jag menar att det inte är något konstigt att folk tror på det...
Jo, det är verkligen jättekonstigt. För att tro på chemtrails ska man:
-Inte förstå att det bildas kondensstrimmor efter flygplan vid vissa temperaturer och luftfuktigheter.
-Tro att någon världsmyndighet vill skada precis alla på jorden.
-Tro att alla som har någonting med bränsleleveranser till flygplanen är korrumperade och aldrig berättar något.
-Tro att all flygledarpersonal som ser dessa flygplan utan passagerare är korrumperade och aldrig berättar något.
-Tro att all säkerhetspersonal på flygplatserna är korrumperade och aldrig berättar något.
-Tro att alla tillverkare av kemikalier aldrig berättar något.
-Tro att all besättning på dessa flygplan aldrig säger något.
-Tro att all världens luftfartsmyndigheter med alla dess anställda aldrig berättar något.
-Tro att alla civila som sysslar med flygplansspotting inte skulle reagera om det dök upp plan som sysslade med att spruta gift.
-Tro att alla på jorden som kontrollerar miljön skulle hålla tätt och aldrig berätta att de ser ökad förekoms av gifter.
Med mera, med massor mera. Så jo, det är verkligen jättekonstigt att tro på chemtrails. Jag finner det mer troligt att jultomten finns.
Jag har verkligen förståelse för religioner, att man kan tro på något, men chemtrails - näe. Där finns absolut ingen respekt från min sida. Men såklart förlåtligt om personen som verkligen tror är intellektuellt funktionsnedsatt.