2022-04-18, 10:12
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slocknad
Sedan jag började med ashwagandha (sensoril) ifrån star nutrition. Har jag varit väldigt seg och känt mig nere. Kan det bero på ashwagandha eller är det bara en slump? Känner ingen större lust till att göra någonting.

Hur länge har du använt detta?
Andra åkommor? (Som medicineras)
Citera
2022-04-18, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Har använt det sen i 10 dagar nu. Utöver ashwagandha äter jag zma och 7.5mg mirtazapin för sömnen. Zma och mirtazapin har jag använt en längre tid.
Citera
2022-04-18, 12:07
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Har använt det sen i 10 dagar nu. Utöver ashwagandha äter jag zma och 7.5mg mirtazapin för sömnen. Zma och mirtazapin har jag använt en längre tid.

Okidoki

Det _kan_ vara så att Ashwagandha rent kemiskt krockar med den sedativa effekten från mirtazapin. Vilket kan förklara segheten iallafall!

Testa att vara utan Ashwagandha ett tag och utvärdera
Citera
2022-04-19, 22:06
Medlem
Vad använder man ashwagandha för/till?
Citera
2022-04-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig

Hej, intressant att du skrev det här för att jag har provat KSM-66 och Sensoril och jag känner precis samma sak av Sensoril. Har märkt att för mig passar KSM-66 mellan 600-1200mg per dag och då får jag min energi tillbaka. Slutade helt med Sensoril då det gjorde mig allmänt seg.
Citera
2022-04-20, 15:16
Medlem
Citat:
Sedan jag började med ashwagandha (sensoril) ifrån star nutrition. Har jag varit väldigt seg och känt mig nere. Kan det bero på ashwagandha eller är det bara en slump? Känner ingen större lust till att göra någonting.

Råkade citera han som svarade dig istället. Läs mitt svar ovanför
Citera
2022-04-21, 14:12
Medlem
Airwave92s avatar
Verkar som att folk får lite olika effekt på KSM-66, vissa funkar det bra för andra får motsatt effekt. När jag testade en tablett av KSM-66 fick jag väldigt märkliga tankar och lite panikkänsla i kroppen, mådde konstigt och kände mig allmänt förvirrad samt rädd.

Sen hittade jag detta
https://www.ergogenic.health/blog/as...ons-and-apathy

efteråt har jag inte vågat ta det mer, ska testa lite magnesium varianter istället
Citera
2022-04-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag käkade Ashwagandha förut och tog då ett Werlabs-test. Mina testosteron, östrogen och fram för allt LH nivåer var absurt höga. Sedan dess har jag inte vågat röra skiten. Kan nämnas att jag åt typ 10 KSM-66 tabletter per dag.

Om jag minns rätt var testo på 35, östro på 170 och LH på 10. FSH tror jag var 4,5 vilket också är onormalt högt för en ung person.

Vad hade du för värden innan Ashwagandha (testosteron)?
Citera
2022-04-30, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Vad hade du för värden innan Ashwagandha (testosteron)?
Vet ej. Detta var första och enda gången jag testat.
Citera
2022-05-01, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Vet ej. Detta var första och enda gången jag testat.

Tror du det var Ashwagandha som höjde ditt testo så mycket eller tror du att det var högt innan? 10 tabletter var mycket mer än rekommenderat?
Citera
2022-05-01, 18:33
Medlem
Vad är allas erfarenheter av detta?
Citera
2022-05-02, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Tror du det var Ashwagandha som höjde ditt testo så mycket eller tror du att det var högt innan? 10 tabletter var mycket mer än rekommenderat?
Det är omöjligt att veta hur testot var innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in