Citat:
Man måste först definiera vad man menar med pedofili och det måste intervjuas i avslappnat sammanhang utan risk för sociala konsekvenser och även skam inför sig själv.Härligt med flashback... Logikens högborg!
Jag var ute på stan och frågade 100 random män om de var pedofiler. Samtliga svarade 'nej'. Enligt din logik så är samtliga då pedofiler? På grundval av deras svar menar jag...
Jag tror däremot att de flesta män egentligen tycker om att knulla 12-14 -åriga tjejer lite beroende på pubertal utveckling. Det är de sociala normerna som säger nej. Vem fan vill ha en feministisk lönfet, slapp batikhäxa när du kan få lite oförstörd följsam tonåring? Egentligen...
Därför lite onödigt av Dumpen att så offensivt försöka locka män till dumheter. De tar någon som inte avser att göra ett brott och försöker locka dem till brott genom sina offensiva chattar.
De flesta människor kan ledas in på brottets bana med rätt agn. Det borde Sara och Patrik vara medvetna om. Varför gör de då lika dant?
Jag var ute på stan och frågade 100 random män om de var pedofiler. Samtliga svarade 'nej'. Enligt din logik så är samtliga då pedofiler? På grundval av deras svar menar jag...
Jag tror däremot att de flesta män egentligen tycker om att knulla 12-14 -åriga tjejer lite beroende på pubertal utveckling. Det är de sociala normerna som säger nej. Vem fan vill ha en feministisk lönfet, slapp batikhäxa när du kan få lite oförstörd följsam tonåring? Egentligen...
Därför lite onödigt av Dumpen att så offensivt försöka locka män till dumheter. De tar någon som inte avser att göra ett brott och försöker locka dem till brott genom sina offensiva chattar.
De flesta människor kan ledas in på brottets bana med rätt agn. Det borde Sara och Patrik vara medvetna om. Varför gör de då lika dant?
Men då man sedan länge vet hur manlig sexualitet är (ej kontroversiell fråga) så tyder ett nekande antingen på lögn eller att man har något att dölja. Jag tror att barnporrarna skulle vara de ivrigaste förnekarna och pedofilhatarna.
Kvinnor är dock inte särskilt ofta pedofiler på samma sätt som att de inte knullar träd och avgasrör men män som förnekar pedofili är hycklare i själen. Här gör dumpen ett fantastiskt jobb.
Detsamma gällde för 10 år sedan om invandring och muslimer. De mest antirasistiska individerna visade sig många gånger vara de verkliga rötäggen. De som på Lidingö påhejade flyktingar var i sin vardag de som i personliga sammanhang var mest dömande.
Troligen gäller samma om man utfrågar homosexuella i bögkänsliga klimat. Slingrar man sig eller är omotiverat bögaggressiv så är man under vissa omständigheter bög själv.