2022-03-08, 12:33
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Svara på frågan då så slipper ni frågan ditt dumma jävla luder.

😂😂 Åh nej nu blev jag ledsen!
Du verkar inte särskilt smart om du inte kan lista ut vem det är genom alla inlägg som redan finns. Inte heller verkar du särskilt smart som inte verkar veta att namn inte får nämnas i denna tråden. Puss och kram från ludret gubben
Citera
2022-03-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Fel, det är gubbslemmen själva som förstörde för sina familjer ju när dom ideligen var tvungna att dra i sin förkrymta och intorkade, sladdriga sparris! Dom bestämde själva träff, där är saken avgjord. Det är tur att PS och SN var där istället för barnen.

Kan vi enas kring att den som riskerar hängas ut som pedofil bygger på kriterier som är något godtyckliga och de exakta är uppställda av dumpens utgivare? Och att de antal barn som sägs "skyddas" är helt beroende av vad dessa kriterier inbegriper?

Om så är fallet följer rent logiskt att någon annan skulle kunna använda andra typer av kriterier ok? Så om dessa antal kriterier går mot oändligheten så går värdet av begreppet mot totalt nonsens i relation till vad någon form av konsensus som trots allt ändå existerar är av vad en pedofil faktiskt är. Men man skulle samtidigt kunda hävda att man skyddat fler barn från potentiella pedofiler. Men vilken verklig nytta har man faktiskt åstadkommit?
Senast redigerad av zrx 2022-03-08 kl. 13:01.
Citera
2022-03-08, 12:43
Medlem
Jag tror att dumpen gör mycket för barnen.

Det är ju inte bara de pedofiler som blir ertappade som kanske får sig en rejäl tankeställare.
Utan förhoppningsvis verkar dumpen avskräckande även för andra pedofiler som funderat på att ta kontakt med barn i sånt syfte...

Jag tror nog att många kanske tänker sig för och avstår när de vet att det är risk att möta Patrik och Sara och bli uthängd på nätet.
Citera
2022-03-08, 13:14
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Ja. Hurvida Sara o Patrik räddar några framtida offer är bara hypotetiskt men det du skriver är sanning eftersom det blir konsekvensen av handlandet som Dumpen gör. Anhöriga blir onekligen drabbade av uthängningarna. Går att säga att de uthängda kunnat förhindra detta genom att inte söka kontakt med fiskarna och så är kanske fallet men finner det också svårt att se att de flesta verkliga barn skulle vilja träffa dessa män. Går såklart inte att bortse från att det finns väldigt utsatta skadade barn som kan gå med på diverse övergrepp men det är långt ifrån så många som antalet fiskare som sitter dygnet runt och letar dessa äckelgubbs.

+1 Jag ska sluta räkna din IQ som Dumpen räknar antalet räddade barn! Imaginärt!

På vilket sätt är det barnens fel att fäderna fått kontakt med Dumpen?

Måste ju gå att lösa fadern utan att förstöra för dom här 100st ungarna? Ingripa för att minimera skadeverkningarna på alla barn... Men inte Dumpen... Dom behöver Swish.

Rent krast så har dom redan sålt ut och offrat 100st barn för pengar.
Citera
2022-03-08, 13:34
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
+1 Jag ska sluta räkna din IQ som Dumpen räknar antalet räddade barn! Imaginärt!

På vilket sätt är det barnens fel att fäderna fått kontakt med Dumpen?

Måste ju gå att lösa fadern utan att förstöra för dom här 100st ungarna? Ingripa för att minimera skadeverkningarna på alla barn... Men inte Dumpen... Dom behöver Swish.

Rent krast så har dom redan sålt ut och offrat 100st barn för pengar.

Inget. Kidsen till farsorna är oskyldiga. Drabbade blir de ändå dock indirekt av uthängningarna. Japp, desto mer maskineriet matas av swish så kommer det fortsätta oljas.
Citera
2022-03-08, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det känns som att argumentera med en fiskmås. Den flaxar, skriker och bajsar men är inte särskilt smart...

Fakta är att det inte fanns något barn. Det var Dumpen.

Din lilla hjärna tror då att det kunnat sitta ett barn där... Problemet med den tanken är att det har dom där gubbarna försökt med sedan barnen hedenhös tid utan att lyckas. För ungar åker inte och träffar sådana gubbar.

Vi kan väl alla vara överens om att barnen till dom uthängda inte är ansvariga för sin fars handling? Alltså är dom offer. Patrik och Sara har räddat ungefär 0st barn och förstört för 100st barn. Det är verkligheten. Kalla det vad du vill....
Dumpen har säkert räddat många av barnen till pedofilerna från att åka ut för fler övergrepp i det hem som ska vara deras trygghet. Utöver det har de förmodligen lyckats skrämma upp pedofilerna så pass mycket att de inte letar efter nya barn att förstöra livet för.

Visst kan man ha åsikter kring sättet dessa män hängs ut. Jag har ett hjärta och kan därför må fruktansvärt dåligt över se vissa av klippen, då jag kan föreställa mig det helvete som väntar dom. Speciellt för de män som har fru och barn som väntar där hemma. De blir förmodligen av med precis allt, skulle tro även jobbet. Om inte, så säger man väl upp sig själv efter en sådan uthängning.

Men ändå känner jag att det är värt det, för en vuxen människa kan skilja rätt från fel och det kan inte barn göra. Den enda som medvetet bestämmer sig för att förstöra sitt eget och någon annans liv, är pedofilen själv.
Citera
2022-03-08, 14:18
Medlem
Rasande-Roses avatar
https://dumpen.se/2021/11/14/den-bolande-pedoraptorn-har-inte-gett-upp-hoppet/

lol, vilken jäkla mupp!
Så komiskt att han fortfarande inte fattat nått efter att ha blivit konfronterad - frågan om karln är tillräckligt bakom flötet för att det ska motivera strafflindring?
Citera
2022-03-08, 14:22
Medlem
Märkligt att ingen hittat något på Baskermongot ännu. Jag har kollat alla med samma ålder och förnamn i Stockholm, men ingen träff. Visserligen kan man väl bo i kranskommun och ändå tycka att man bor i Stockholm. Chansen är väl också stor att han ljög om förnamn eller ålder i sin chat, så det är lite som att försöka hitta en nål i en höstack. Men någon borde väl känna igen honom?
Citera
2022-03-08, 14:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Märkligt att ingen hittat något på Baskermongot ännu. Jag har kollat alla med samma ålder och förnamn i Stockholm, men ingen träff. Visserligen kan man väl bo i kranskommun och ändå tycka att man bor i Stockholm. Chansen är väl också stor att han ljög om förnamn eller ålder i sin chat, så det är lite som att försöka hitta en nål i en höstack. Men någon borde väl känna igen honom?
Jo, jag tycker mig känna igen honom, men jag kan fan inte sätta fingret på var jag sett honom innan.
Citera
2022-03-08, 14:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Herregud vilken slutledningsförmåga... Om det är bevisat att alla 60 var redo att fullt ut begå våldtäkter eller andra former av övergrepp, då är det lika bevisat att Sara och Patrik dök upp av samma anledning. Fatta!!

Vad skulle männen annars till mötesplatserna att göra, förutom att begå övergrepp?
Citera
2022-03-08, 14:48
Medlem
Vilken film är det som överläkaren är med i?
Citera
2022-03-08, 15:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad skulle männen annars till mötesplatserna att göra, förutom att begå övergrepp?

Visst, om jag ger dig en pistol och säger att Putin är nere på centralstationen så är du visserligen så pass korkad att du åker dit. Men det betyder ju inte att han står där. Eller att du någonsin kommer få tag på honom.

Men i teorin så har du ju försökt...

Tror att det är en bra liknelse på hur läget ser ut med de flesta av Dumpens så kallade Gäddor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in