Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Det känns som att argumentera med en fiskmås. Den flaxar, skriker och bajsar men är inte särskilt smart...
Fakta är att det inte fanns något barn. Det var Dumpen.
Din lilla hjärna tror då att det kunnat sitta ett barn där... Problemet med den tanken är att det har dom där gubbarna försökt med sedan barnen hedenhös tid utan att lyckas. För ungar åker inte och träffar sådana gubbar.
Vi kan väl alla vara överens om att barnen till dom uthängda inte är ansvariga för sin fars handling? Alltså är dom offer. Patrik och Sara har räddat ungefär 0st barn och förstört för 100st barn. Det är verkligheten. Kalla det vad du vill....
Dumpen har säkert räddat många av barnen till pedofilerna från att åka ut för fler övergrepp i det hem som ska vara deras trygghet. Utöver det har de förmodligen lyckats skrämma upp pedofilerna så pass mycket att de inte letar efter nya barn att förstöra livet för.
Visst kan man ha åsikter kring sättet dessa män hängs ut. Jag har ett hjärta och kan därför må fruktansvärt dåligt över se vissa av klippen, då jag kan föreställa mig det helvete som väntar dom. Speciellt för de män som har fru och barn som väntar där hemma. De blir förmodligen av med precis allt, skulle tro även jobbet. Om inte, så säger man väl upp sig själv efter en sådan uthängning.
Men ändå känner jag att det är värt det, för en vuxen människa kan skilja rätt från fel och det kan inte barn göra. Den enda som medvetet bestämmer sig för att förstöra sitt eget och någon annans liv, är pedofilen själv.