Citat:
Ursprungligen postat av
JanSteganos
En annan sak jag lagt märke till är att om något ämne gäller en själv så kommenterar man inte. Jag struntar om någon tror att jag är pedofil eller inte men i andra frågor som egentligen inte borde vara känsliga men som är personliga. Då håller man käften.
De som skriver i tråden om pedofili kan inte vara pedofiler. Då hade de inte gjort det. Det är snarare dom som obefogat skriver mot pedofiler som själva är det. Så är det i alla sammanhang. De största hycklarna är nästan alltid de "värsta" asen.
Säger någon till mig numera att han INTE tänder på småflickor så VET jag att han är pedofil. Det är inte svårare än så.
Härligt med flashback... Logikens högborg!
Jag var ute på stan och frågade 100 random män om de var pedofiler. Samtliga svarade 'nej'. Enligt din logik så är samtliga då pedofiler? På grundval av deras svar menar jag...
Jag tror däremot att de flesta män egentligen tycker om att knulla 12-14 -åriga tjejer lite beroende på pubertal utveckling. Det är de sociala normerna som säger nej. Vem fan vill ha en feministisk lönfet, slapp batikhäxa när du kan få lite oförstörd följsam tonåring? Egentligen...
Därför lite onödigt av Dumpen att så offensivt försöka locka män till dumheter. De tar någon som inte avser att göra ett brott och försöker locka dem till brott genom sina offensiva chattar.
De flesta människor kan ledas in på brottets bana med rätt agn. Det borde Sara och Patrik vara medvetna om. Varför gör de då lika dant?