2022-04-18, 00:28
Medlem
Lysturkens avatar
Dagens nytillkomna gädda fick det åtråvärda smeknamnet cannabisgäddan. Och det ser faktiskt ut att passa honom. Han ser ut att vara som hämtad från en mexikansk knarkdjungel. Man kan lugnt påstå att han ska vara glad att han bor där han bor för i Mexiko hade han nog blivit lemlästad som den lilla perro han är om det hade framkommit att han ville knulla barn.

För övrigt var han enkel att identifiera. Användarnamnet han har matchar med både andranamnet och födelseåret. Tilltalsnamnet och efternamnet ger dock sken av att han skulle kunna vara helsvensk. Ironiskt nog lär han nog aldrig komma på grön kvist igen.
Citera
2022-04-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Dagens nytillkomna gädda fick det åtråvärda smeknamnet cannabisgäddan. .

Cannabisgäddan? Perfekt för Patrik och Sara ju! Kanske kan han förse dem med substanser till deras missbruk?
Citera
2022-04-18, 00:33
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Nu är även hans linkedin profil bortplockad. Så ja, verkar som att han har lämnat jordelivet.

Vems? Är det källargäddan ni snackar om?
Citera
2022-04-18, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Nu är även hans linkedin profil bortplockad. Så ja, verkar som att han har lämnat jordelivet.

Nej. Han har antagligen stängt ner sin Linkedin. Och fått skyddade uppgifter.
Skulle han vara död skulle han inte vara borta från Ratsit. Då skulle det stå där att han är registrerad som avliden. Tre månader efter att han registrerats som avliden plockas han bort från Ratsit.
Citera
2022-04-18, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nu är det ju de facto inga barn utsätts, det är ju vuxna de chattar med.

Och om de mot förmodan skulle få tag i en riktig 13 åring så har jag mycket svårt att se den 13åring gå på så hårt om att träffa gamla och skäggiga gubbar för sex.

Det finns inte!

De här gubbarna kommer aldrig längre än att få skicka en kukbild, farligare än så är de inte.

Sen att en del av dem sitter på fantasier om vad de vill göra med barn är rent sjukt.

De som försöker träffa kvinnan med lilla barnet har passerat en gräns helt klart.

Folk måste förstå vilka som ligger bakom dumpen och vad som driver dem.

Två trasiga gamla missbrukare som själva ställt till det mycket för sina barn (Sara) och Patrik som levt ett tragiskt liv med mycket ångest.

När boken om Patriks övergrepp kom ut var det en slump?

Eller började kassan sina och nya pengar behövdes?

Ja alla vet nog svaret på det.
Samma med dumpen, nu har de här två hittat ett sätt att få in pengar utan att ställa en väckarklocka på kl 5 och gå till ett jobb. Har någon av dessa pundare någonsin jobbat i sina liv?

Dumpen handlar inte om att rädda tjejerer från övergrepp, då finns det mycket bättre saker att göra för unga tjejer men de sakerna kommer inte generera swishintäkter

Här går man bara på sensationsjournalestik.

Hur länge överlever dumpen utan swish och andra gåvor?

Det finns många riktiga och farliga pedofiler där ute, jaga dem!

Det här är ju mest trams, och det här drabbar bara oskyldiga familjemedlemmar.

Det är just det som Sara och Patrik har så svårt att fatta, de säger själva att de inte har ansvaret att familjer drabbas.

Det är klart att dessa två som knarkat bort sin empati och sina egna familjer har svårt att känna empati för andras barn och fruar.

Dumpen borde skötas av riktiga journalister som kan göra ett seriöst jobb.

Fast allt det här är ju oväsentligt då de faktiskt har fått napp på folk som har domar bakom sig(även lätt efterblivna,typ Claes, som ju faktiskt har förgripit sig på barn). Annars kunde jag nog också tro att de flesta av dessa män skulle ha väldiga problem med att, annat än med våld såklart, locka barn.

Dessutom finns ju den tvivelaktiga subkategorin av halvunga pundare med coola namn som FreeTripy och Tweeny eller vad tönten nu hette som kanske kan locka till sig någon 14 åring som den sedan drogar ned.
Senast redigerad av Periodic 2022-04-18 kl. 01:50.
Citera
2022-04-18, 05:24
Avslutad
Cannabisgäddan Carloz. Haha. Hur lyckas man gå på tramset? Vad som slår mig är dock; tänk om man själv är lika lättlurad. Jag tror fan det ibland. Män lär sig aldrig. Troligen inte heller kvinnor. Säger man till en tjej att hon är smal och fin så tror hon på det även om hon på objektiva grunder vet att hon är tjock och ful.
Säger någon tjej att man är snygg, sexig etc. Whatever. så tror man blint på det. Man genomskådar inte lögnen eftersom man vill tro på den. Smeker en ung tjej bröstet på en gubbe och säger att hon gillar hans solbränna och gråa hår så tror han att han är sexig trots sin insikt om att vara 70 år. Det är ett märkligt fenomen.
Citera
2022-04-18, 05:39
Avslutad
En annan sak jag lagt märke till är att om något ämne gäller en själv så kommenterar man inte. Jag struntar om någon tror att jag är pedofil eller inte men i andra frågor som egentligen inte borde vara känsliga men som är personliga. Då håller man käften.
De som skriver i tråden om pedofili kan inte vara pedofiler. Då hade de inte gjort det. Det är snarare dom som obefogat skriver mot pedofiler som själva är det. Så är det i alla sammanhang. De största hycklarna är nästan alltid de "värsta" asen.
Säger någon till mig numera att han INTE tänder på småflickor så VET jag att han är pedofil. Det är inte svårare än så.
Citera
2022-04-18, 05:54
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
De har mördat folk. Det har inte männen som hamnar på Dumpen. En viss skillnad.

Jag kan utan problem kalla Akilov, Breivik, Englund och liknande individer för svin, avskum och skitstövlar, för det är de. Men jag skulle inte säga samma sak om männen på Dumpen, förutom kanske de som bevisligen har dömts för övergrepp mot barn, vilket bara en minoritet av de männen har.
Anders Englund har icke mördat en enda människa men Anders Eklund har gjort det. Ja det är en haltande jämförelse med Dumpens gubbar som kollat på några tonåringar och blodtörstiga massmördare.
Citera
2022-04-18, 06:45
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Vems? Är det källargäddan ni snackar om?
Nej.

Handbollstränaren.
Citera
2022-04-18, 06:48
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
En annan sak jag lagt märke till är att om något ämne gäller en själv så kommenterar man inte. Jag struntar om någon tror att jag är pedofil eller inte men i andra frågor som egentligen inte borde vara känsliga men som är personliga. Då håller man käften.
De som skriver i tråden om pedofili kan inte vara pedofiler. Då hade de inte gjort det. Det är snarare dom som obefogat skriver mot pedofiler som själva är det. Så är det i alla sammanhang. De största hycklarna är nästan alltid de "värsta" asen.
Säger någon till mig numera att han INTE tänder på småflickor så VET jag att han är pedofil. Det är inte svårare än så.

Härligt med flashback... Logikens högborg!

Jag var ute på stan och frågade 100 random män om de var pedofiler. Samtliga svarade 'nej'. Enligt din logik så är samtliga då pedofiler? På grundval av deras svar menar jag...

Jag tror däremot att de flesta män egentligen tycker om att knulla 12-14 -åriga tjejer lite beroende på pubertal utveckling. Det är de sociala normerna som säger nej. Vem fan vill ha en feministisk lönfet, slapp batikhäxa när du kan få lite oförstörd följsam tonåring? Egentligen...

Därför lite onödigt av Dumpen att så offensivt försöka locka män till dumheter. De tar någon som inte avser att göra ett brott och försöker locka dem till brott genom sina offensiva chattar.

De flesta människor kan ledas in på brottets bana med rätt agn. Det borde Sara och Patrik vara medvetna om. Varför gör de då lika dant?
Citera
2022-04-18, 06:55
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Härligt med flashback... Logikens högborg!

Jag var ute på stan och frågade 100 random män om de var pedofiler. Samtliga svarade 'nej'. Enligt din logik så är samtliga då pedofiler? På grundval av deras svar menar jag...

Jag tror däremot att de flesta män egentligen tycker om att knulla 12-14 -åriga tjejer lite beroende på pubertal utveckling. Det är de sociala normerna som säger nej. Vem fan vill ha en feministisk lönfet, slapp batikhäxa när du kan få lite oförstörd följsam tonåring? Egentligen...

Därför lite onödigt av Dumpen att så offensivt försöka locka män till dumheter. De tar någon som inte avser att göra ett brott och försöker locka dem till brott genom sina offensiva chattar.

De flesta människor kan ledas in på brottets bana med rätt agn. Det borde Sara och Patrik vara medvetna om. Varför gör de då lika dant?
Det duger inte att kalla alla för pedofiler. En riktig pedofil är en som dras till icke könsmogna barn. Tvivelsutan kan andra ha allvarliga problem också men Dumpen hjälper inga barn i nöd.
Citera
2022-04-18, 07:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Det duger inte att kalla alla för pedofiler. En riktig pedofil är en som dras till icke könsmogna barn. Tvivelsutan kan andra ha allvarliga problem också men Dumpen hjälper inga barn i nöd.

Haha, nä Dumpen är brandkåren som åker ut och sprutar bensin på hus som inte börjat brinna ännu. Med lite otur så börjar någon brinna efter och på grund av behandlingen.

Dvs De flesta som Dumpen konfronterar har ju enligt egen utsago aldrig träffat någon ung tidigare. Med tanke på att de söker frivillighet av offret och hur de raggar så är jag beredd att tro dem.

Efter att tåget Dumpen kört över dem så har många inte så mycket kvar att förlora. Varför inte gå ut och knulla lite småflickor på riktigt? Skit i frivilligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in