2022-04-17, 23:27
Medlem
Retardation1337s avatar
Kan någon förklara hur Anna tänkte när hon gav blodshämnden till Angela istället för någon av dem två som de facto svikit henne?
Helt obegripligt, helt efterblivet.

För övrigt så började jag titta på senaste Robinson från Australien när svenska upplagan började gå åt helvete i år igen. Natt och dag! , rekommenderas!

Lag Väst som introducerades i slutet är inte det minsta spännande, fattar inte varför dom envisas med att ha jokrar som kommer in halvvägs, det kommer hänvisas till "sist in först ut" så fort det är sammanslagning. Kaninmat, svintråkigt och ojust not dessa fyra från produktionen, inte ens en ärlig chans att vinna..
2022-04-17, 23:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven
I onsdagens avsnitt när de visade klipp för nästa avsnitt så såg man Peter säga till Joel att han måste ta lite mer plats men torsdagens avsnitt så såg man inte det klippet.

Var ju likadant under 2020 års säsong. Då fick man se i trailern att Ragnar sa gubbjävel till någon på örådet, men det visades aldrig i något avsnitt.
2022-04-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retardation1337
Kan någon förklara hur Anna tänkte när hon gav blodshämnden till Angela istället för någon av dem två som de facto svikit henne?
Helt obegripligt, helt efterblivet.

För övrigt så började jag titta på senaste Robinson från Australien när svenska upplagan började gå åt helvete i år igen. Natt och dag! , rekommenderas!

Lag Väst som introducerades i slutet är inte det minsta spännande, fattar inte varför dom envisas med att ha jokrar som kommer in halvvägs, det kommer hänvisas till "sist in först ut" så fort det är sammanslagning. Kaninmat, svintråkigt och ojust not dessa fyra från produktionen, inte ens en ärlig chans att vinna..

Tolkar Annas handling att ställa sig i bättre dager hos Mattias och Linn, eftersom hon vet att de är starka tillsammans, inför en eventuell återkomst från Gränslandet. Och för att ge dem en gnutta dåligt samvete för de röstade ut henne.
2022-04-17, 23:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Edit: Spoilar för säkerhets skull.

Det är inte Hayes iaf då samtliga fyra i lag väst var vita.
2022-04-18, 00:02
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man behöver inte vara hebefil för att man är ihop med en 18-åring.

Nej, självklart inte. Men de hade väl varit ihop ett par år; dvs sedan hon var ca16 år?

Men ärligt talat skämtade jag bara. Så länge det är i samförstånd är det okej.
2022-04-18, 00:10
Medlem
Retardation1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Tolkar Annas handling att ställa sig i bättre dager hos Mattias och Linn, eftersom hon vet att de är starka tillsammans, inför en eventuell återkomst från Gränslandet. Och för att ge dem en gnutta dåligt samvete för de röstade ut henne.
Varför i h-vete skulle hon vilja ställa in sig hos dom två igen vid en eventuell återkomst efter att hon blivit sviken?
Däremot vet hon att Hayes är i gränslandet och jobbar på att komma tillbaka, vilket innebär att en blodshämnd på Mattias hade varit det enda rimliga alternativet. Det hade varit 1000 gånger bättre för Annas eventuella återkomst från gränslandet.

Dock är hon körd nu, hon lyckades aldrig lämna gränslandet förra säsongen och inte heller denna gången på egen hand utan det krävdes en skänk från ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är inte Hayes iaf då samtliga fyra i lag väst var vita.

Det är fyra jokrar som ej varit med tidigare i säsongen. Vilket är den tråkigaste twisten som produktionen envisas med gång på gång, sämre upplägg får man leta efter.
2022-04-18, 01:54
Medlem
Charmaines avatar
Detta måste vara den sämsta säsongen någonsin... Fran lämnar efter tre dagar för att han "saknar sina barn" - är det samma barn han ville göra stolta genom att vara med i Robinson? - folk får covid och måste avbryta; två deltagare häckar på en strand och gör ingenting; vuxenmobbing i lag Nord... 🤫

Nä, ingen vidare säsong. Och ändå tittar jag... 😋

Måste säga att jag gillar Mattias! Maken till bitter surgubbe har jag nog aldrig skådat. 😂

Gillar Joel också, men han kommer nog inte vinna. Hans så kallade lagkamrater lär rösta ut honom så fort de får chansen. Och hamnar han i Gränslandet är det nog kört..

Men större under har ju skett. Minns någon säsongen då en mager kille som mest slappnade i en hängmatta - vill minnas att han hette Jesper men kan ha fel - vann? Det varven kille med som hette Jesus också, om det är någon ledtråd.

Hursomhelst, denne Jesper var en osannolik vinnare, men tog hem det hela. Men då kanske finalerna var lika fysiskt krävande som de är nu.

Ja ja, jag blir "pladdrig" när jag är övertrött, vilket jag är nu. 🙂
2022-04-18, 03:34
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Detta måste vara den sämsta säsongen någonsin... Fran lämnar efter tre dagar för att han "saknar sina barn" - är det samma barn han ville göra stolta genom att vara med i Robinson? - folk får covid och måste avbryta; två deltagare häckar på en strand och gör ingenting; vuxenmobbing i lag Nord... 🤫

Måste säga att jag gillar Mattias! Maken till bitter surgubbe har jag nog aldrig skådat. 😂

Gillar Joel också, men han kommer nog inte vinna. Hans så kallade lagkamrater lär rösta ut honom så fort de får chansen. Och hamnar han i Gränslandet är det nog kört..

Men större under har ju skett. Minns någon säsongen då en mager kille som mest slappnade i en hängmatta - vill minnas att han hette Jesper men kan ha fel - vann? Det varven kille med som hette Jesus också, om det är någon ledtråd.

Hursomhelst, denne Jesper var en osannolik vinnare, men tog hem det hela. Men då kanske finalerna var lika fysiskt krävande som de är nu.

Japp ! Sämsta säsongen är det .Utan tvekan.
2022-04-18, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kul! Svag för listor! Här är min lista:
Filip ⭐️⭐️⭐️⭐️
Joel⭐️⭐️⭐️
Linn⭐️⭐️
Angela⭐️⭐️
Mattias⭐️⭐️
Hanna⭐️
Hayes⭐️
Gorm❌
Anna❌❌
Jessica❌❌❌
Peter❌❌❌
Shevin❌❌❌❌❌
Hakar på:

Peter ⭐️⭐️⭐️ Hade fått fyra stjärnor utan glugg och talfel. Överlägset bäst på alla tävlingar.

Shevin ⭐️⭐️ Tre stjärnor, utan "BROR" på tröjan, och om hon hade utövat vilken sport som helst förutom basket. Att inte orka med Joel är fullt förståeligt och drar enbart upp betyget. Snygg.

Linn ⭐️⭐️ Sansad. Stundtals rolig. Får tyvärr lite hybris emellanåt.

Hayes ⭐️ Fick börja på fyra stjärnor från förra säsongen men har tappat det helt. Nära på att bli invald i Robinsons "Hall of fame" efter bedrägeriet mot Mattias. Portad, efter all idioti, och alla sammanbrott som följt därefter. Bortsett från de maniska perioderna, ändå oerhört karismatisk. Bäst i synk.

Filip ⭐️ Svårbedömd. Kändes lite feg och pk i början av säsongen. Finns trots det potential för tre stjärnor.

Gorm ⭐️ Tappar en stjärna efter fiaskot i "Fyra i rad". Charmig.

Jessica ❌ Gör helt rätt i att ogilla Joel. Lite gnällig stämma. Oklart om hon är snygg eller inte.

Angela ❌ Varm. Ointelligensen, är till skillnad från Annas, emellanåt charmig, men bara emellanåt. När hon tack vare den istället säger emot sig själv är den irriterande.

Hanna ❌❌ Inte smart. Dialekten lät bättre hos Olivia.

Mattias ❌❌❌ Spelar cool och obrydd. Är i själva verket extremt gnällig och lättkränkt. Saknar helt och hållet självinsikt. Hade behövt bli utdriven av Raymond.

Anna ❌❌❌❌ Hämtad från äldre stenåldern. Obehagligt skäggig och korkad.

Joel ❌❌❌❌❌ Har uppenbarligen grav Aspergers och hör inte hemma i ett socialt spel som Robinson. Har fått helt obegripligt mycket stöd här i tråden, och över sociala medier. Oklart om det är på grund av ryska botar, vaccin och/eller bara för att folk vill vara motståndare till Shevin.
2022-04-18, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine

Jag tror han hette jerker, han ljög ju att han var bög, bara för att komma med, han visste att chansen skulle bli större så =)
2022-04-18, 07:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ja det skulle hon ha

Du har rätt! Angelica är också ett annat butterface, jag tvivlar på att Angela bär silikon faktiskt, inte heller Shervin, hade du Shervins instagram? jag har för mig att det knappt fanns något material postat där så jag sket i det

Vem är Angelica?

Att Angela har sillisar måste man vara blind för att inte se. Oproportioneligt stora för hennes kroppsbyggnad, onaturligt fasta och formade som CD-skivor.

Shevin (Titiyo) har stora naturliga bröst.
2022-04-18, 07:36
Medlem
Shevin är en äcklig blattefitta
Mattias är en skitsnackare av rang, backstabber deluxe
Linn är totalt handlingsförlamad, likaså Jessica.
Inte många är kapabla att fixa käk, sitta under ett risigt skydd och klaga på att man inte har mat och blir blöt, fan ut och jobba, sök mat, fixa ordentligt skydd, riktiga loosers hela bunten.
vad är dessutom vitsen att ha med en massa tidigare deltagare, vill man ge vissa människor extrachans att vinna pengar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in