2022-04-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Raymond var ett svin, men det var ändå kul att han satte på en annan deltagare i buskarna.

Undrar förresten om Filip och Hanna gjorde något under karantänen. Fick lite såna vibbar. Hanna gjorde dessutom slut med sin kille direkt när hon kom hem.
Hanna och Filips relation känns väldigt platonisk.
2022-04-28, 21:19
Medlem
Jonipoons avatar
Har ni tänkt på att allting man får se från produktionen är filmat på dagen? Absolut ingenting filmas från när det är mörkt eller kväll, inte ens skymning! Skittråkigt. Förr i tiden när Robinson gick på SVT var det inte ovanligt att man fick se när de satt runt elden på kvällen och käkade något, eller bara snackade.
2022-04-28, 21:21
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hon sa what a waste, inte egoist. Men det är väl iof precis lika illa
Döv?
2022-04-28, 21:21
Medlem
Det är olidligt titta i år när Filip och Angela förpestar tv-rutan. Angela saknar all ödmjukhet inför sina brister.
2022-04-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hanna och Filips relation känns väldigt platonisk.
Absolut, men i stridens hetta kan saker hända. De var helt ensamma, utan kamerateam och var extremt uttråkade.
2022-04-28, 21:45
Medlem
Trodde jag skulle gilla Filip, men stör mig på honom också.

"Vi har jobbet med laget före jaget, vi kammar varandras hår... härligt o gött i lägret 🤪"

ÅK HEM. SNÄLLA. (Ogillar honom inte på så sätt, men jag stör mig). Hela Lag Nord är ju något så OTROLIGT jobbiga. Jag är okej med typ Jessica och Hanna, men resten... nej tack. Lag Öst däremot är rätt charmiga överlag. De är roliga att kolla på.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-04-28 kl. 21:51.
2022-04-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad
Alltså håller med. Kan inte minnas att jag tyckt illa om ett helt lag som jag gör med nord.
Det är ju inte schysst då de säkert är helt ok en och en ( utom shevin, tål henne inte 😡 . Hon är elak )
Livet kommer förhoppningsvis lära henne lite ödmjukhet

La Familia förra året?

Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vad jag tror kommer hända på söndag:
Peter vinner immunitetstävlingen
I princip alla på örådet röstar på Mattias och han åker.

Är det sagt att det blir en immunitetstävling på söndag? Isf har jag missat det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-28 kl. 21:56.
2022-04-28, 21:56
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Döv?

Återkom när du vet vad du pratar om! Utöver att man hör att det INTE är egoist som sägs, har FLERA deltagare från säsongen bekräftat att det var What a waste som sades på Instagram. Även undertexterna säger att det var What a waste innan klipparna försökte få händelsen att stämma överens med vad Joel trodde att han hörde.https://www.imagevenue.com/ME14ROWU Om du fortfarande envisas får du helt enkelt boka en tid hos en ÖNH-läkare. Puss!
2022-04-28, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Återkom när du vet vad du pratar om! Utöver att man hör att det INTE är egoist som sägs, har FLERA deltagare från säsongen bekräftat att det var What a waste som sades på Instagram. Även undertexterna säger att det var What a waste innan klipparna försökte få händelsen att stämma överens med vad Joel trodde att han hörde.https://www.imagevenue.com/ME14ROWU Om du fortfarande envisas får du helt enkelt boka en tid hos en ÖNH-läkare. Puss!
Spelar egentligen ingen roll vad hon säger, allt går att utläsa i minspel, tonfall, himlande med ögon. Svårartad härskarteknik.
2022-04-28, 22:13
Medlem
Minns de inledande avsnitten när shevin och Jessica utsåg angela till hackkyckling. Tur för angela att hon blev utröstad innan det hann dra igång på riktigt.
2022-04-28, 22:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Spelar egentligen ingen roll vad hon säger, allt går att utläsa i minspel, tonfall, himlande med ögon. Svårartad härskarteknik.
Såklart var det ett bitchigt uttalande oavsett vad hon sa. Diskussionen här handlade bara om att få tomten erper att inse att det var hen själv som var döv. (Känner mig lite som CS128)
Senast redigerad av peterZiipen 2022-04-28 kl. 22:21.
2022-04-28, 22:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Tror tyvärr det är Mattias som kommer ryka nu, sjukt tråkigt ..
Ja utgången är ganska given vilket är sjuuuukt tråkigt. Sen kommer lag nord rösta ut en efter en efter sammanslagningen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in