Citat:
Ursprungligen postat av
Ronnie.ONeal
De har mördat folk. Det har inte männen som hamnar på Dumpen. En viss skillnad.
Jag kan utan problem kalla Akilov, Breivik, Englund och liknande individer för svin, avskum och skitstövlar, för det är de. Men jag skulle inte säga samma sak om männen på Dumpen, förutom kanske de som bevisligen har dömts för övergrepp mot barn, vilket bara en minoritet av de männen har.
Men det tillhörde ju god ton och hyfs att inte göra det? Dom har väl inte gjort något mot dig personligen? Nu har du plötsligt bytt fot. Spännande. Nu är det bara mördare och individer med domar i bagaget som du kan uttala dig om.
För mig är det ingen skillnad. Punkt.
Vad kallar du männen som hängs ut på Dumpen då? Då tänker jag på majoriteten som enligt dig inte har dömts för övergrepp. Majoriteten får ju reda på att dom chattar med en 14-åring tjej och en del frågar om hon ”tänder på äldre män”, en del skickar bilder på sina kukar och en annan del ställer väldigt mycket frågor om sex.
Vad kallar du dom som gör allt detta men inte är dömda? Är det bara att dom är nyfikna? Snuskgubbar? Tragiska? Eller är dom rent av äckliga och svinaktiga?
Många avslöjar ju sig själva genom deras reaktion när dom blir påkomna.
Ponera att en arbetskollega berättar för dig på en AW att denne sexchattar med en 14-åring. Vad hade du kallat denne person då?
Den har ju inte gjort något mot dig personligen och du vet ju inget om domar eller liknande.