2022-04-17, 17:34
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det där är en klar förbättring, under en kort period bodde han i en grotta, sen på en kompis soffa nu har han ju eget crib.

Alexander Von Bajshög skulle bott i en husvagn sen 2013 om det inte vore för att hans farfar tycker synd om hans patetiska arsle och barnen som är med i bilden.

Fö så gillar inte Jimpan skithögen längre, han har som oss inbitna flashbackare sett genom masken.
En grotta?
Hur som, bra att det börjar ordna upp sig för honom.
Citera
2022-04-17, 17:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Va fan, bor han i en källare?
https://www.youtube.com/watch?v=HDRPEQlSVlY

Så såg det inte ut när BB besökte honom för något/några år sedan!
Rask var där och "hjälpte" honom, vilket slutade med att landade på botten förlorade sin lägenhet och fick starta om livet igen.
Han flyttade till sin mamma, skaffade nytt jobb, slutade missbruka och är på gång tillbaka igen. Just nu är hans prio 1 tänderna om jag fattat det rätt.
Citera
2022-04-17, 17:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
En grotta?
Hur som, bra att det börjar ordna upp sig för honom.
Ja jag minns den videon, det var hans absoluta botten, hade just blivit vräkt och satt och rökte hasch i en grotta, gissar att det endast blev någon natt innan han fick flytta vidare in i värmen.

Men tekniskt sett var han hemlös under en kort period.

Ja han har gjort det bra, springer ifrån Bajsbaronen ekonomiskt Fixat nya tänder och allt

Jag gissar att han kommer göra något roligt I sommar på semestern istället som Rask som bara kommer sitta hemma och klaga på värmen med en socka i röven
Citera
2022-04-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Nån som kan länka till hans bilannons? Gick in på blocket och valde Trosa men bilarna som kom upp tycks inte överensstämma med den bilen som pratas om här i tråden.

Bilen är såld och annonsen är borttagen.
Citera
2022-04-17, 18:48
Medlem
Har inte kunnat kommentera i tråden innan, men vet någon varför Tessan inte jobbar? Tänkte ifall de nämnt någon anledning i någon live.
Citera
2022-04-17, 19:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Har inte kunnat kommentera i tråden innan, men vet någon varför Tessan inte jobbar? Tänkte ifall de nämnt någon anledning i någon live.

Hon sa visst upp sig när hon väntade senaste barnet... Ryktas om att skälet var att hon knullat en kollega. Verkar blivit för bekväm hon med, så nu driver de båda hemma medans barnen är i skola och på dagis.
Citera
2022-04-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon sa visst upp sig när hon väntade senaste barnet... Ryktas om att skälet var att hon knullat en kollega. Verkar blivit för bekväm hon med, så nu driver de båda hemma medans barnen är i skola och på dagis.

Okej, det känns rätt sjukt att säga upp sig när man är skuldsatt över öronen och har 3 barn.
Citera
2022-04-17, 20:07
Medlem
KillingSpres avatar
fel
Citera
2022-04-17, 20:42
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Okej, det känns rätt sjukt att säga upp sig när man är skuldsatt över öronen och har 3 barn.

Det är riktigt blåst! Hon verkar inte ha så mycket i skallen direkt. Och enormt kontrollerad av sin ”man”.
De vill liksom inte att deras barn ska ha det så bra som möjligt. Och Rask han tror ju att det är nu han slår igenom!! Runkpoddar i sin koja medans Therese bara hejar på och tänker YES NU BLIR JAG SOM JONNA OCH DORRAN!!!

Inte för att utseendeshamea någon, men(!) jävlar vad T ser gammal ut på sin senaste selfie på instagram. Hur kan man ha så mycket rynkor under ögonen när man är så ung?! Hon ser ju äldre ut än Rasks mamma. Är de inte också väldigt lika varandra? Skitsamma. Livet med Rask lär ju tära.
Citera
2022-04-17, 20:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Bilen är såld och annonsen är borttagen.

Helt hundra att den är såld då? Var det inte bara en blåsning igen?
Citera
2022-04-17, 20:57
Medlem
knark-kungens avatar
Har T kommit ut med någon förklaring till varför det aldrig blev någon Stockholmsweekend?

Jag undrar hur tankarna gick i hennes skalle.

Kompis: Tja babe vill du följa med till Sthlm? Sova på hotell festa och äta ute

T: Jaaa!! Vi kör jag är sååå taggad

3 veckor senare

T: Fan jag såg att jag bara har 20:- på kontot och jag glömde att jag inte kan ta fler krediter eftersom jag har fogden efter mig.

Hur kunde hon ens gå ut med att hon skulle till Sthlm, trodde hon själv hon hade råd med det eller fattar hon inte själv vad det kostar?

Jag har så mycket frågor.

Bifogar en bild på Thessan

https://www.instagram.com/p/Cay7B5UL...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-04-17, 21:07
Medlem
Hayworthians avatar
Vad är det för något i skåpet bakom Ostrich? Godis? Rökelse? Ett liv som bara ligger och skräpar?

https://www.instagram.com/p/CcavltAI-7Z/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in