2022-04-13, 10:10
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Nu har ju Norman i och för sig vunnit Davis Cup.

Har för mig att det var stipulerat i första säsongen att "Alla deltagare ska ha vunnit EM- VM- eller OS-guld. För fotbollsspelare (Moström då) ska de ha vunnit Champions League."
Just det. Och OS kan ju funka för tennis med.

För fotboll CL (bortsett från VM, EM och OS). Att enbart vunnit en stor liga eller UEFA-cup bör inte egentligen inte vara tillräckligt.
Citera
2022-04-17, 20:11
Moderator
Dr Kings avatar
De var verkligen pinsamt usla i tävlingen där de skulle balansera kulan på brädan över diverse hinder. Endast Henke som klarade av det utan att skämma ut sig totalt. Frida Wallberg kom ju inte ens förbi första hindret.
Citera
2022-04-17, 20:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Dansbruttan får nu även totalstryk hos Pernilla både i fysiska och mentala grenar Kan vara det mest misslyckade deltagandet jag någonsin sett i MM. Jag hade inte kollat om jag var hon och jag hade även försökt hindra min familj att göra det.
Våldsam självinsikt uppvisar Henrik när han siade om att hans fru kanske kunde vinna Mästarmötet, åtrevända och dessutom slutligen stå i Final mot honom

Fan vad osexig Frida vart när hon tog på sig klänning, hon rör sig inte längre som en man i den, det hade sätt ganska fel ut om Frida tävlat iförd vit klänning, muskeltjejer med hästsvans ja jävlar

P. S Ni vet om att deltagarnas enskilda äkta möten/intervjuer med varandra är scriptade tagningar va?

Henrik vägrar tala för sig själv och känner istället kollektiv skuld för att förtrycka kvinnor i egenskap av man
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-17 kl. 20:39.
Citera
2022-04-17, 20:40
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Våldsam självinsikt uppvisar Henrik när han siade om att hans fru kanske kunde vinna Mästarmötet, åtrevända och dessutom slutligen stå i Final mot honom

Fan vad osexig Frida vart när hon tog på sig klänning, hon rör sig inte längre som en man i den, det hade sätt ganska fel ut om Frida tävlat iförd vit klänning, muskeltjejer med hästsvans ja jävlar

P. S Ni vet om att deltagarnas enskilda äkta möten/intervjuer med varandra är scriptade tagningar va?
Inte ord för ord men visst får de tips på ämnen att prata om från produktionen. Saker som ”ni fokuserade båda mycket på kosten, ni kan väl prata lite om vad ni åt inför tävlingar” eller ”ni hade ju båda små barn i slutet av karriären, ni kan ju prata om hur det var att resa runt med dem” eller ”det är ju väldigt skev könsfördelningen i era sporter, det kan ni ju prata om” och liknande.
Citera
2022-04-17, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
De var verkligen pinsamt usla i tävlingen där de skulle balansera kulan på brädan över diverse hinder. Endast Henke som klarade av det utan att skämma ut sig totalt. Frida Wallberg kom ju inte ens förbi första hindret.

Hennes hjärnskador har väl pajat motoriken kanske.
Citera
2022-04-17, 20:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Inte ord för ord men visst får de tips på ämnen att prata om från produktionen. Saker som ”ni fokuserade båda mycket på kosten, ni kan väl prata lite om vad ni åt inför tävlingar” eller ”ni hade ju båda små barn i slutet av karriären, ni kan ju prata om hur det var att resa runt med dem” eller ”det är ju väldigt skev könsfördelningen i era sporter, det kan ni ju prata om” och liknande.
Självfallet inte vad som sägs, jag mena närmre bestämt det krystade i att någon säger "tystnad tagning" också slås kamerna på i först när Frida börjar gå mot Järbyn som placerats i ett visst ljus-rum, blir det inte optimalt eller kan blir ännu bättre! så ber producenten dom upprepa det dom just spontant sagt och lägga till saker

Det var inte helt fel att se Frida med https://soundcloud.com/hypermensi-759539065/gun-and-blondes
Citera
2022-04-17, 20:58
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hennes hjärnskador har väl pajat motoriken kanske.

mm första jag tänkte man ser på henne att hon typ fått en hjärnskada så som hon går osv.

Hon måste vart totalt fuckt.
Citera
2022-04-17, 21:01
Medlem
Hunden007s avatar
surt med antiklimax på spring tävlingen med att killarna och tjejerna inte ens har samma banna när det sprang.
Citera
2022-04-17, 21:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
surt med antiklimax på spring tävlingen med att killarna och tjejerna inte ens har samma banna när det sprang.
Jaså, jag tyckte det såg ut som att dom stod på samma avstånd under helbilden, var det personliga handikapp utmätta tro? för Frida behöver ju inte mycket för att stå upp mot dom bästa männen, kanske ingenting, det andra kärringen kan ju inte mäta sig med Frida, så mot Frida så ska ju hon ha in-sex handikapp
Citera
2022-04-17, 21:45
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
mm första jag tänkte man ser på henne att hon typ fått en hjärnskada så som hon går osv.

Hon måste vart totalt fuckt.
Min tolkning ovan var att sättet hon går på är manligt, mens du gör likhetstecken med kvinnlig hjärnskada vem av oss två har förväxlat verkligheten tror du?
Citera
2022-04-18, 19:10
Medlem
jori9900s avatar
Den där "buggbögen" verkar vara en ovanligt osympatisk jävel.. han satt och gnällde som en kärring om hur mobbad han blivit (av "gubbar" var han tvungen att poängtera..) pga sin sk "idrott" (snyft, snyft)... nu är han i MM för att få upprättelse och visa att han minsann är en riktig idrottsman.. eller kvinna (ni får själva avgöra)

Jag skrattade mej harmynt över när han skulle skjuta luftpistol och pil och båge... typ 0 (Noll) träffar!! hur fan kan man vara så pinsamt usel.. han har ju långa ben och byggd som en somalier i hungersnöd så kuta som en kanin kan han men i övrigt är han en patetisk katastrof.. hur tänkte dom när dom tog in den pajasen egentligen? Hahahahahahhahahahah
Senast redigerad av jori9900 2022-04-18 kl. 19:16.
Citera
2022-04-18, 19:16
Medlem
kinky_Ms avatar
Helt meningslöst när de har deltagare som inte slutat.
Antonio Lindbäck leder överlägset i MM. Idag är han tillbaka i masarnas elit-lag. Han har varit borta efter fler fall av grov rattfylla men har absolut inte avslutat karriären.
Lika i tidigare säsonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in