2022-04-17, 11:42
Medlem
Yokosunas avatar
Händer det något i Linköping?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Är det äkta livvakter eller kompisar med fjäderbatong?
Tror innan valet är allt över för dansken.

I Danmark vaktas Paludan av dansk säkerhetspolis. De bär pistol. I Sverige gissar jag på SÄPO eller personskyddet.

Paludan vet att han på något sätt kommer dö i förtid men han har valt att offra sig för kampen mot Islam. Paludan vet hur man retar upp IS dyrkarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Alla muslimer som inte varje dag är ute och dödar kuffar har gjort det.

Fast man kan pissa på folks uppfattning om vad som är rätt och fel, vilket jag med min pedofila prideparad vill göra.

Vi får väl se. När jag arrangerar min pedofila prideparad så förväntar jag mig att du visar ditt ogillande genom att ignorera den och inte vara där och hota deltagarna.
Din filur, ibland får jag för mej att du skriver i detta forum bara för att mucka gräl.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Nej, dom är svenska. Du hör dom prata svenska i olika livestreamen.
Aha kanske jag missförstått. Det kanske bara är när han befinner sig i Danmark han har de danska livvakterna.
Citera
2022-04-17, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Du är den som måste förstå att om en människa är så dum att åka till ett område fullt med muslimer bara för att bränna koranen och sen tro att allt är frid o fröjd då måste man vara en jubel idiot.Man åker inte till ställen där det bor stor andel muslimer och bränner deras bok bara för skojs skull.Är du helt av båten elle

Kan du istället förklara för mig hur det kunde gå lugnt till i Göteborg. Men fullkomligt balla ur i Norrköping, Linköping och Örebro?
Trots att samma bok bränts av samma person.

Av vilken anledning anser du att det är rätt att ge sig på poliser som bara är satta till att hålla ordning på platsen. Har du för vana att skydda kriminella as ?
För det är ju oftast dessa som ser polisen som ovän. Mer skötsamma individer nöjer sig oftast med att gå med plakat eller skrika ut sitt starka ogillande istället för att kasta sten och bränna bilar.
Citera
2022-04-17, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Om man inte röstar på SD eller liknande efter man insett vilket kaoz det är med blattarna så är man väldigt trög.
Det jag tycker är oroväckande är att ingen från (sd) har uttalat sig om våldsamheterna.
Citera
2022-04-17, 11:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Din filur, ibland får jag för mej att du skriver i detta forum bara för att mucka gräl.
Jag skriver här för att belysa hyckleri.
Citera
2022-04-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Du är den som måste förstå att om en människa är så dum att åka till ett område fullt med muslimer bara för att bränna koranen och sen tro att allt är frid o fröjd då måste man vara en jubel idiot.Man åker inte till ställen där det bor stor andel muslimer och bränner deras bok bara för skojs skull.Är du helt av båten elle
Det är DU som är en jubelidiot. Vad man än tycker om Paludan har han inte gjort något olagligt. Den muselmanska mobben har däremot begått grova brott.
Citera
2022-04-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag skriver här för att belysa hyckleri.
Det är bra
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Har du förstahandsuppgifter?
Mkt intressant isf.

finns på videos från örebro når polisen skjuter i luften o en annan drar sin pistol mot angripare, då rusar
gråhåriga gubbar in o hejdar ( drar dom i axlarna bakifrån) , antagligen derars fäder
Citera
Medlem
var är Enoch Thulin När Man Behöver Honom? Flashback-guden, Snälla Väg In I Denna Dåraktiga Diskussionstråd!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Men de muslimer som är emot våldet träder inte fram och fördömer kravallerna. Då håller man väl med att det är OK att skapa kaos p g a koranbränningar.

Alla muslimer är radikala, finns inga liberala muslimer, de vill följa pedofilens lära.

Lärt mig lite nytt om "profeten" Muhammed av Paludan, Mohammed var följande enligt Paludan:

analfabet
pedofil
alkoholist
sysslade med incest
hade sex med djur

Enligt Paludan var profetens mamma även en hora som förutom ha sex med Mohammed själv även hade sex med djur förutom judar och kristna.

Paludan vekar mycket kunnig om Islam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in