2022-04-17, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
"Svenskahat kurser" Mår du ens bra? Men du försvarar en dansk nationalistisk pedofil som raggar småpojkar tydligen.

(FB) Varför så tyst om Rasmus Paludans sexchattar med unga pojkar?
Han sitter inte och raggar/grommar pojkar, han sitter i en disscord kanal med bland annat minderåriga pojkar och pratar sex och nedsättande om kvinnor.
Han är ingen pedofil utan en töntig incel som har taskig syn på kvinnor och hänger med tonåringar trotts han är 30+.

Bara kolla på hur han killen faktiskt ser ut, otroligt att folk ens ger honom något utrymme i media.
Citera
2022-04-17, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Här kan du läsa lite om kampanjer att få folk att hata sverige och svenskarna:

https://sverigesradio.se/artikel/hatkampanj-mot-socialtjansten-pastas-kidnappa-muslimska-barn

Om mainstream media är tysta om Paludans homosexuella läggning kanske det är för att inte "provocera" muslimerna ännu mer.

På flashback diskuteras hans pedofili en hel del.

Huruvida P är pedofil, har inget med Koranbränningen att göra. Även pedofiler skyddas av svensk lag, får rösta osv.

Muhammad hade väl en nioårig "hustru" förresten?
Eller har jag missuppfattat?

Barnbrudar är väl inte helt ovanliga i Mellanöstern?
Citera
2022-04-17, 07:04
Medlem
Vill bara påminna om att det invandrade 90 631 personer till Sverige under 2021, plus illegala och papperslösa, varav en betydande del muslimer och islamister.

Samtidigt flyr en hel del svenskar landet, plus att en svensk genomsnittlig familj föder klart mindre än 2 barn i snitt och över längre tid, samtidigt som muslimer förökar sig snabbt i sverige.

Gissa hur detta ser ut om bara några år, när dina barn eller barnbarn ska växa upp, om du nu känner trygghet nog att ens skaffa barn.

Eller sitter du hemma som incel eftersom tjejen du borde träffat sitter hemma med ångest och antidepressiva efter en gruppvåldtäkt av de muslimska apnegrerna som nu angriper polisen?
Citera
2022-04-17, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Han brände ju inte ens sagoboken, som jag fattat det.
Så varför skulle oskyldiga människors bilar brinna?

Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, vad jag förstår brann det ingen Koran i Malmö i helgen. Paludan försökte inte ens (han eller någon av hans anhängare gjorde ett försök förra året, de hann bränna några få sidor innan stämningen blev för hotfull för att fortsätta.)

Enbart hotet om en koranbränning räckte den här gången. Istället kastade någon blatte senare in typ en Molotovcocktail eller liknande i en buss med passagerare.

Jo, en Koran inlindad i bacon antändes med hjälp av tändvätska, detta skedde under lördagen på Skånegårdens parkering i Malmö. Källan är hans egna video på Stram Kurs facebooksida...

Själva bränningen av en bok är en piss i havet jämfört med vad han ger uttryck för i sina tal, det är uppvigling utan tvekan och ska lagföras som det. På varje demonstration reagerar människor mest över hans tal och vad han uttrycker om olika trosuppfattningar, mycket medvetet provocerande som leder till att upploppen startar.
Senast redigerad av krumeluns 2022-04-17 kl. 07:18.
Citera
2022-04-17, 07:10
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
"Svenskahat kurser" Mår du ens bra? Men du försvarar en dansk nationalistisk pedofil som raggar småpojkar tydligen.

(FB) Varför så tyst om Rasmus Paludans sexchattar med unga pojkar?
Jag försvarar inte någon. Jag hånar dig. Fast du har inte IQ att fatta det.
Citera
2022-04-17, 07:11
Medlem
Citat:
Huruvida P är pedofil, har inget med Koranbränningen att göra. Även pedofiler skyddas av svensk lag, får rösta osv.

Muhammad hade väl en nioårig "hustru" förresten?
Eller har jag missuppfattat?

Barnbrudar är väl inte helt ovanliga i Mellanöstern?
Ja pedofilin är helt ok för mulimerna. Till och med Paludans homopedofili är säkert helt ok för många afghanska islamister där Bacha Bazi homopedofili är nationalkultur även hos lokala polisen.

Det är ett brett spektrum av hat mot svenska folket, polisen, demokratin, yttrandefriheten, mot vår frihet, mot vårt välstånd som ligger bakom.

Paludan är bara en liten gnista som får skulden för invandringspolitikens monumentala misslyckande.
Citera
2022-04-17, 07:11
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Ja, men nazismen bör aldrig få talerum i Sverige. Lagen bör ses över och förbjuda högerextrema ideologier.

Nazismen har lika stor rätt till talrum som du och jag.
Det fria ordet tillhör yttrandefriheten och mänskliga rättigheter.

Den avgörande frågan är hur du hanterar och agerar på ordet. Det är dock ditt eget ansvar.

Du kan inte slå sönder en bil och sedan skylla på en nazist.
Citera
2022-04-17, 07:16
Medlem
MrGrants avatar
Aftonbladet: ”Enligt polisen rör det sig om ungdomar som samlats och lever rövare.” Nu förstår jag att Sverige har stora problem om vår egen polis kallar dessa angrepp på demokratin att några ungdomar lever rövare. Ok bjud in dom på saft och bullar i polishuset så blir dom nig snälla 🥺 https://www.aftonbladet.se/a/dn1rGA Bildtext till Anders Deros foto
Citera
2022-04-17, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ

Paludan är bara en liten gnista som får skulden för invandringspolitikens monumentala misslyckande.

Ja så är det!

Man vill inte heller se Islams gigantiska problem.
Paludan får samma problem som Vilks och Rushdie.

Vi älskar att snacka om yttrandefrihet och religionsfrihet men så fort muslimerna drar kniv, håller alla käften.

Det ingår i vår frihet att förnedra, hata och kritisera religion. Det är viktigt. Samhällen där detta inte tillåts, är utan undantag hemska. Och efterblivna.

Se vidare: teokratiska diktaturer.
Citera
2022-04-17, 07:24
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Det som hände i Örebro, skulle hänt iaf, utan Koranbränning. Idioterna hittar alltid en ursäkt.
De vill kaoza. De vill inte vara svenskar..

Husbykravaller, Backakravaller, korankravaller.
Bara olika namn på årligen återkommande kravaller bland invandrare.
Gemensamt är att de alltid inträffar på våren.
Citera
2022-04-17, 07:25
Medlem
Någon som vet vem MGM är som körde in i kravallstaket?
Citera
2022-04-17, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Aftonbladet: ”Enligt polisen rör det sig om ungdomar som samlats och lever rövare.” Nu förstår jag att Sverige har stora problem om vår egen polis kallar dessa angrepp på demokratin att några ungdomar lever rövare. Ok bjud in dom på saft och bullar i polishuset så blir dom nig snälla 🥺 https://www.aftonbladet.se/a/dn1rGA Bildtext till Anders Deros foto
Skjut polisen skjut i huvudet.
Behövs inte många skott innan musulmanerna kryper in i sina grottor av rädsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in