Citat:
Ursprungligen postat av
Yourmotherwillknow
Jag kommer aldrig leva i ett land där den lilla frihet jag har kvar, ska begränsas ytterligare, dels av ett gäng lättkränkta småskitar som saknar en vettig hobby och absolut inte av någon jävla pissluffare som kommer till Sverige och ska bränna koraner.
Tycker du verkligen att det låter vettigt? Att du och jag inte ska få yttra oss i det land vi lever p.g.a. att en dansk hobby-nasses föräldrar inte gav den stackarn tillräckligt med kärlek som barn??
Verkar det vettigt att killen (dansken) ens fick alla dessa tillstånd att få utföra en koranbränning när man är 100% medveten om konsekvenserna?
Hur har många i Norden levt de senaste åren med alla begränsningar och skit?
Tycker du att det verkar vara som det ska?
Istället för att vara fullt aktiva i den polarisering som önskas av makthavare, så bör vi informera varandra och hjälpa varandra
Blir otroligt upprörd och känner mig aningen förnärmad av ditt idiotiska resonemang. Jag tror inte att du förstår vidden av de konsekvenser som, i sådant fall kommer att drabba oss (befolkningen).
Det är dags att du öppnar ögonen för att skåda verkligheten, vad som håller på att hända medans vi sitter här och spelar med i spelet som ett gäng idioter.
Det spelar ingen roll vem, vart eller varför. Det enda som spelar någon som helst roll är att vi håller ihop!
Det borde aldrig godkännas, än hur viktig yttrandefrihet må vara. Helt onödigt. Ska yttrandefrihet användas till sådana här debila ändamål är det ingen mening med den överhuvudtaget om man tänker efter.
Ni vill ha krig och förödelse, ni vill splittra samhället, dela upp människor och orsaka kaos. Lär er istället att acceptera annorlunda människor med annorlunda tro. Jag är inte religiös eller så men inte fan går jag och hetsar folk som har en viss tro.
Jag skyddar inte upplopp eller kriminella beteenden heller men varför ens göra något som leder till sådan förödelse? Bara för att någon hetare ska kunna säga "vad var det jag sa?".
Ni måste sluta drömma om att alla invandrare ska utvisas och dylikt. Ert hat är efterblivet. Ändra lagarna om ni anser att det redan är för mycket invandrare, sluta trakassera dem som ni redan släppt in. Ingen tvingade er att släppa in dem (f.ö. är de flesta invandrare skötsamma människor som är trevliga och snälla, sluta dra alla över en och samma kam).
Sverige har sina problem men jag är så trött på vissas hat. Nu får ni ta och ge er, och göra det bästa utav situationen istället för att förvärras allting. Inget bra kommer ur ert. Om ni vill ändra saker och ting, involvera er politiskt eller något, att sprida hat kommer aldrig leda nånvart.