2022-04-16, 20:18
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Det handlar inte om "icke-vita"..
Det är inte rasen som gör en människa.
Men en religion formar stora grupper i samhället.

Vi har hundratusentals kanske ett par miljoner som är beredda att gå till krig för en jävla bok.
Det är inte friskt, och hör inte hemma i ett demokratiskt land.

Men varför vill du som tillhör den vita rasen göra din egna ras till minoritet i ditt eget hemland som vårt folk (oss vita) varit i majoritet i, i 10.000 år? Är inte det rätt efterblivet att på kort tid bara rasera detta för att man fått för sig att "ras inte spelar någon roll". Uppenbarligen gör ju de det.
Citera
2022-04-16, 20:19
Medlem
fick nyss berättat för mig av en bekant...han jobbade i sydafrica i staden pretoria.....där var liknande upplopp....när han gick från bygget låg det 10 döda på backen...skjutna av polisen....40 år sedan var detta....undra om nått land gör så fortfarande.
Citera
2022-04-16, 20:19
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Du och Morgan är nog de enda två i landet som är av åsikten att det varit en bra helg för polismyndigheten.

Snacka om att ha huvudet djupt ner i sanden.

Nej vi pratade lite kort om detta runt påskbordet idag, 12 vuxna, alla är i och för sig "högutbildade" och med bra jobb och så vidare. Alla tyckte ungefär så här, tveksamt att låta pedofildansken stå och smäda men bra att polisen iallafall inte provocerar fram ytterligare våldsamheter.

Som sagt, det ska åter sägas att vi är alla rätt högt upp i socialgrupp och röstar borgerligt, inga som gått "livets hårda skola". I den senare gruppen kan jag tänka mig att stödet för pedofildansken är större.
Citera
2022-04-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lmgc
Värt att lyssna på, föredetta polis har aldrig varit så förbannad. SHA70 på Youtube

De verkar vara förbannade på att de attackeras? Inte demokratin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Det har varit gripanden i både Linköping och Örebro. Men många fler kommer att identifieras och lagföras i efterhand. Det finns ju bra exempel på andra upplopp där polisen i princip inte grep en enda människa på plats, men ändå lyckats lagföra personer i efterhand. T ex upploppet i samband med NMR-demonstrationen i Göteborg 2017 (både demonstranter från höger och vänster) och upploppet i samband med BLM-demonstrationen i Göteborg 2020 (där hela 36 personer kunde åtalas). Så du kan vara lugn.

Anledningen att polisen gör "ingenting" (dina ord) är av ungefär samma anledning som när dom inte går upp på ståplatsläktarna på fotbollsmatcher för att plocka bort bengalbrännare. Dvs för att det bara skulle göra saken värre och leda till ännu större oroligheter/kravaller.

Polisen ville själv gå in igen (Linköping) men fick inte av ledningen. Varenda polis var beredd på det!

Varför använde man inte tårgas, drog tjänstevapnen? Enligt vittnesmål var det risk för liv och hälsa och då får man väl som polis dra sitt vapen?

Vad är det för odjur som ger sig på vårt rättssamhälle? Är det tacken för att de har fått tillträde till vårt land. Helt befriade från intelligens och mänsklighet och framförallt tacksamhet. Smuts. Lägre än lägst.
Citera
Medlem
CockWitchs avatar
Nån som har koll på om utländsk media snappat upp det här och vad dom skriver om Sverige just nu?
Citera
2022-04-16, 20:21
Medlem
Det kommer bli många utvisningar framöver.
Citera
2022-04-16, 20:22
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
fick nyss berättat för mig av en bekant...han jobbade i sydafrica i staden pretoria.....där var liknande upplopp....när han gick från bygget låg det 10 döda på backen...skjutna av polisen....40 år sedan var detta....undra om nått land gör så fortfarande.
I Danmark hände det på 90-talet sa Paludan. Och i Göteborg hände de 2001. Jag var där.
Citera
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
SVT-intervju i TV just nu: "Han som kom från Danmark ska inte göra kaos i Sverige. Det är fel"

Reportern kan ju istället fråga muslimen VEM som kaosat? Dansken eller hundratals muslimerna?
Så kaozblatten tycker inte att andra ska komma till Sverige och göra kaoz?
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgbw
Det ska jag göra

OK, du verkar precis så intelligent så du skulle göra det. Dina pengar går oavkortat till dvärgpedofilens sexchattande ska du veta.
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Palle är svartlistad i Danmark inblandad i sexchatter med barn. Så en knepig man han är med mystiska intressen, ta reda på mera om honom o läs Wiki- han har hjärnskada efter en bilolycka.
Han yttrar sig gärna- men inte längre accepterad i Danmark. En clown bland andra clownr
Spelar ingen roll, han har fått blattarna att visa vad dom är för pack.
Det här är det bästa som hänt i Sverige, dom gör bort sig själva.
Ända problemet är att massmedia inte visar sanningen.
Rasmus är mitt enda hopp till förändring i det här landet.
swishar en slant så han kan fortsätta sitt kall och hjälpa oss att inte bli helt islamiserade och våldtagna.
Citera
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Det genetiska arvet har en hel del att göra med en människas IQ, aggressivitet, dåliga impulskontroll, temperament och oförmåga att se konsekvensen av egna handlingar.

Det i sin tur formar hela folk, som i sin tur formar religionen, vilket bevisas av att samma religion utvecklats och formats i helt olika riktningar av helt olika folk, exempelvis den abrahamitiska religionen från mellanöstern blev boko haram när den kom till negrerna i afrika som islamiska förgreningen, eller kristendom i europa som blev protestantism när den nådde germanska rasen.

Jag har en fråga till dig.
Du säger det att dessa bruna människor har generellt låg IQ, aggressivitet, dåliga impulskontroll, temperament och oförmåga att se konsekvensen av egna handlingar.

Jag antar att du tänker att vita människor inte generellt har låg IQ, aggressivitet, dåliga impulskontroll, temperament och oförmåga att se konsekvensen av egna handlingar.

Hur kommer det sig då att vita människor är så pass efterblivna att vi röstar in mer invandring, integrering och assimilering av bruna människor som har alla dessa kvalitéer som du själv tydligt ser hos dem? Är inte vi ännu mer efterblivna då?
Senast redigerad av RobertEriksson99 2022-04-16 kl. 20:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in