2022-04-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
De flesta invandrare ska sättas på ett plan till hemlandet.

Fjanteri eftersom du vet att aldrig någonsin detta kommer att ske, du kommer gå bitter under resten av ditt liv. Otroligt tragiskt att du inte tycker ditt liv är mera värt än bitterhet och hat.
Citera
2022-04-16, 22:38
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Jag vet att det inte händer nåt. Inte heller om man bränner andra religioners böcker. Detta är en reaktion som endast händer när muslimer är inblandade.

Jag antar att du är en intelligent varelse och att du precis som jag vet att inte ett enda ord av det som står i koranen är sant. I så fall kan väl vi också vara överens om att de reaktioner som muslimer nu har är märkliga och sannolikt beror på inavel, låg IQ och att de blivit misshandlade av sina fäder som barn.

Det fanns en dansk missnöjespolitiker, Mogens Glistrup, som i slutet av åttiotalet beskrev att exakt det som händer nu i Sverige. Han sa att om inte Sverige stoppar invandringen av muhammedaner så blir det ungefär som i Gaza. Han hade rätt.

Rasmus "Ramadan" Paludan har gett Sverige en dansk skalle i form av ett uppvaknande i påskpresent i år.

Mogens var likt rasmus advokat. Vidare hade robert aschberg tv program bla mogens och aschberg konstaterade attmogens var sjuk i huvudet
Citera
2022-04-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Agree to disagree. Håll hårt i de drömmarna för det kommer inte hända. Möjligt att de kriminella/extrema invandrarna kommer att skickas hem/återvandra i framtiden.

De laglydiga, som arbetar och gör rätt för sig? Niet. Bara i era rasistiska drömmar.

Härligt, man blir nästan bli lite tårögd när det varje fall finns en annan på FB som inte är högerextremist. :-)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Det har du rätt i, vi ska sätta stenhårt mot hårt mot detta beteende, absolut, de ska buras in.

Men vi kan inte tillåta ett hatande provocerade samhälle där folk åker runt på turnéer runt omkring i Sverige för att bränna koranen eller bibeln offentligt. Det här måste falla inom ramen hets mot folkgrupp eller någon annat tillägg till lagen.

Att ge efter huliganerna nu och förbjuda koranbränningar skulle ge fel signaler, det skulle bevisa att kriminella handlingar lönar sig, att man kan få sin vilja fram på fel sätt. Vilka gruppar skulle använda samma metod näst? Vi skulle öppna en dörr som skulle leda till konsekvenser som vi inte ens kan ana.
Citera
Medlem
orrecrists avatar
Polisen har väl tjänstevapen för i helvete?
Citera
2022-04-16, 22:40
Medlem
Bla bla bla... Som vanligt sitter svensken här lite upprörd efter lets dance och några glas lådvin.
Kommer det hända något? Näääk kommer inte hända ett skit, på tisdag är det vardag igen och då nämns det lite hastigt i fika rummet "ja det är inte klokt hur det har blivit"

Inte konstigt att Babbar kallor oss svenskar för "fakking jävla svenne tönt".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Mogens var likt rasmus advokat. Vidare hade robert aschberg tv program bla mogens och aschberg konstaterade attmogens var sjuk i huvudet
Det tror jag säkert. Aschberg har ju inte direkt en historia av att hålla sig till sanningen eller vara trovärdig. VAd vill du ha sagt med ditt inlägg?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Fjanteri eftersom du vet att aldrig någonsin detta kommer att ske, du kommer gå bitter under resten av ditt liv. Otroligt tragiskt att du inte tycker ditt liv är mera värt än bitterhet och hat.
Dagens våldsamma händelser är en uppvisning i hat, inte sitta här och skriva på flashback.. ganska ofarligt.
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgbw
Missförstå mig inte jag håller med dig
Sorry det är åtgärdat.
Jag har läst på, vilket fler här bör göra.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Alternativ_f%C3%B6r_Sverige
Citera
Medlem
Mycket diskussioner. Polisen borde skjuta verkanseld vid alla demonstrationer som urartar i våldsamheter. Är helt ok med att folk töjer på lagen lite här och där men när folk tar till våldsamheter när de demonstrerar bör de skjutas på plats, trädkramare som "religösa".
Senast redigerad av desmodrom 2022-04-16 kl. 22:43.
Citera
2022-04-16, 22:41
Avslutad
Lockar Rasmus Paludan fram de primära drifterna hos alla muslimer i Sverige?
Citera
2022-04-16, 22:41
Medlem
Detta är Flashback. Jag tror du befinner dig på fel forum om du inte klarar av folks vokabulär här.
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Hur kommer det sig att alla Paludan-fans uttrycker sig med en blandning av svordomar, könsord och allehanda nedsättande ord? Är det för att de är utbildade i "livets hårda skola" och helt enkelt inte kan bättre?

Paludan själv ska ju ha råkat ut för en cykelolycka och skadat huvudet, kanske är det då han tappade en del av sin talförmåga och meningsbyggnad, och blev till den 7-åring rent intellektuellt som han är. Någonting är gravt fel med den personen, det ser och hör man direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in