2022-04-16, 22:22
Medlem
Lacannes avatar
Tycka vad man vill om Paludan. De som ger sig på polisen använder endast detta som en ursäkt för att bete sig som apor. Någon som verkligen protesterade mot Stram Kurs borde inte ge sig på polisen.
Citera
2022-04-16, 22:22
Medlem
Ta hit en massa babbar och dom kommer att babba!! Nyhetsvärdet i det borde vara tämligen lågt. Vad som upprör är vår uppenbart veka och undermåliga svenska polis
Citera
2022-04-16, 22:23
Medlem
Uppenbarligen krävdes det en dansk ...
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Jag får bilder i mina hjärna där 10 000 tals högerfånar börjar bränna koraner offentligt nu när de ser att det här fungerar.

Vill vi verkligen ha ett sådant samhälle fullt med hat?

Nej tack.
Citera
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Jag får bilder i mina hjärna där 10 000 tals högerextremister börjar bränna koraner offentligt nu när de ser att det här fungerar.

Vill vi verkligen ha ett sådant samhälle fullt med hat?

Nej tack.
Din dumma jävla fitta. Du fattar väl att det är undermänniskorna till sandapor som ska anpassa sig och inte svenskarna. Ryggradslösa kräk som dig är orsaken till vårat lands förfall.

Ta dina regnbågsmoln och kör upp i fittan, nu är det krig!!!
Citera
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ingen bryr sig om Padulan fattar du väl.
Exakt, vad är grejen med den liraren?
Citera
2022-04-16, 22:24
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ingen bryr sig om Padulan fattar du väl.
Jo jag gör det han är min nya idol.
Citera
2022-04-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Att bränna böcker ger mig kalla kårar, det är något kusligt anti-intellektuellt med detta. Kanske för att jag får upp bilder av nazzarnas bokbål.

Sen att denne Rasmus Paludan (hjälm- eller kepsbeklädd dvärgpedofil från Danmark) verkar vara en särdeles lågintelligent "herre" gör ju inte bilden bättre. Man hörde idag när han uttrycker sig i megafonen att hans meningsbyggnad ligger på en 6-7-årings nivå ungefär. Antagligen därför han dras sexuellt till barn.
Det som borde ge dig kalla kårar är hur horder av muslimer bränner upp polisbilar, misshandlar poliser, förstör egendom för miljontals kronor pga att en sagobok eldats upp.
Citera
2022-04-16, 22:25
Medlem
HeyHumphreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Ni svenskar är en minoritet i Södertälje och Botkyrka, stort jävla eloge till muslimerna som stått upp sin religion. Vi syrianer kommer också att försvara bibeln i Ronna, Geneta, Hovsjö och överallt där det behövs.
Måste vara häftigt att vara i majoritet för någon utan land.

Ni har dock inte erövrat Södertälje - Ni FICK det gratis för att svenskar är blödiga och tyckte synd om era kvinnor och barn. Samt att svenska liberaldemokrater ville skaffa sig pluspoäng. Det är anledningen varför ni är här... inte jättemycket att skryta om helt ärligt.
Citera
2022-04-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jo jag gör det han är min nya idol.
Exakt en bra vanlig snubbe som fått nog
Citera
2022-04-16, 22:27
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Din dumma jävla fitta. Du fattar väl att det är undermänniskorna till sandapor som ska anpassa sig och inte svenskarna. Ryggradslösa kräk som dig är orsaken till vårat lands förfall.

Ta dina regnbågsmoln och kör upp i fittan, nu är det krig!!!

Hur kommer det sig att alla Paludan-fans uttrycker sig med en blandning av svordomar, könsord och allehanda nedsättande ord? Är det för att de är utbildade i "livets hårda skola" och helt enkelt inte kan bättre?

Paludan själv ska ju ha råkat ut för en cykelolycka och skadat huvudet, kanske är det då han tappade en del av sin talförmåga och meningsbyggnad, och blev till den 7-åring rent intellektuellt som han är. Någonting är gravt fel med den personen, det ser och hör man direkt.
Citera
2022-04-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är inte Rasmus som kostar oss pengar, det är de provocerade muslimerna som förstör för miljoner. Felet ligger i huvudsak hos huliganerna som låter dansken styra deras handlande. Om du blir provocerad av det jag säger och förstör saker av ren ilska är det du som betalar skadegörelsen.
Det är såna psykopater som Rasmus som är upphov till att hat och våld sprids. Det finns tillräckligt många trasiga, labila och missanpassade människor för att han ska lyckas driva andra till att gagna hans sak och intressen. Han vet hur man manipulerar folk och det gör honom i mitt tycke farlig. Därför ska han ut.
Citera
2022-04-16, 22:28
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyHumphrey
Måste vara häftigt att vara i majoritet för någon utan land.

Ni har dock inte erövrat Södertälje - Ni FICK det gratis för att svenskar är blödiga och tyckte synd om era kvinnor och barn. Samt att svenska liberaldemokrater ville skaffa sig pluspoäng. Det är anledningen varför ni är här... inte jättemycket att skryta om helt ärligt.
Så jäkla rätt. men kolla hur det ser ut på sös när dom skjuter på varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in