2022-04-16, 22:28
Medlem
Kallixs avatar
Har Felicia gjort sin samhällstjänst? I så fall, när och var?
Citera
2022-04-17, 00:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Pappa Mehmet är Turk. Konstigt att gravbilden av Fisans "saknade" farbror häromdagen, var det första iaf jag sett. Det är mycket tyst gällande Mehmet som sov med lilla Anna och "svärmor" i samma säng..
Konstigt att det inte flaggas och vurmas för Turkiet i det Stolliga hemmet🙊🙉🙈
Felicia kallar sig själv för latina, fast hon egentligen är halvturk. Precis som mor sin, ska allt låta lite fiiinare än verkligheten är.
Citera
2022-04-17, 02:00
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Har Felicia gjort sin samhällstjänst? I så fall, när och var?

Det är väldigt tyst om den saken, det är frivården som ansvarar för samhällstjänsten.

Den som har tid kan kontakta frivården och höra sig för hur det ligger till med Felicia i den frågan.

https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/frivard/samhallstjanst/

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Felicia kallar sig själv för latina, fast hon egentligen är halvturk. Precis som mor sin, ska allt låta lite fiiinare än verkligheten är.

Det är inte bara en liten försköning av verkligheten, det är i vanlig ordning ren lögn.

FELICIA ÄR HALVTURK, INGENTING ANNAT!

Felicias pappa heter Mehmet Yurdagül.

https://mrkoll.se/person/Mehmet-Yurdagl-Styrbjornsvagen-18-Hagersten/kyqRaQuerAulaTkyqRaQulaTDYuqsqqkcYfrkyqRaQsqqkkyqR aQuerA
Senast redigerad av trottwell 2022-04-17 kl. 02:07.
Citera
2022-04-17, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/9mFkkg0

Finaste Felicia på arbetet.
Får hoppas att hon inte har lika otur med att folks smycken ramlar ner i hennes väska som sist.
Har hon så mycket fillers runt ögonen att hon inte kan öppna dom.
Ser ut som en kines.
Hennes egna bilder som hon lägger upp på sin Instagram skiljer sig väl något från verkligheten 🙄

Är det en Bratz-docka på sista bilden? 🤔
Citera
2022-04-18, 18:50
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/9mFkkg0

Finaste Felicia på arbetet.
Får hoppas att hon inte har lika otur med att folks smycken ramlar ner i hennes väska som sist
.
Har hon så mycket fillers runt ögonen att hon inte kan öppna dom.
Ser ut som en kines.
Hennes egna bilder som hon lägger upp på sin Instagram skiljer sig väl något från verkligheten 🙄

Ja, det är inte bara den gamla damen som blev bestulen under Fiiiinaste Flisans vistelse i Varberg, där hon knackade dörr för att sälja elabonnemang. Även arbetskamraterna drabbades.
Under den numera klassiska rättegången med hittills över 15.000 visningar på youtube, vittnade kollegan E***y K******n om den då 29-åriga kvinnans framfart:

Till en början var vi, jag och Felicia, ganska nära vänner, kollegor. Men sen vartefter började saker och ting försvinna från mig och mina kollegor så jag höll mig lite på distans från henne. Men det var bara för att jag lade märke att hon sprang in i rummet konstant och rotade i sin väska. Och så gick hon ut och så kom hon tillbaka. Och så kom hon in ganska sent nån gång, gjorde samma sak och så gick ut.
Hon umgicks inte med oss resterande kollegor och tjejer.

På frågan om det var något hon sett att Felicia rotat i sin väska svarade hon:

Ja, men jag låg ju i sängen. Det var ju anordningssäng och jag låg på understa, så man ser ju, hör ju ganska tydligt när hon kommer in och hennes väska var mitt emot mig. Hon gick in och rotade i väskan, vad vet jag inte men hon gick in 2-3 gånger i alla fall.

Försäljarna bodde alltså på ett vandrarhem i Varberg där Felicia delade rum med tre kvinnliga kollegor.

Vittnet uppger också att Felicia inte umgicks "med oss resterande kollegor och tjejer"

Det verkar som on alla som befinner sig i den nu snart 31-åriga kvinnans närhet bör vara på sin vakt.
Citera
2022-04-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är väldigt tyst om den saken, det är frivården som ansvarar för samhällstjänsten.

Den som har tid kan kontakta frivården och höra sig för hur det ligger till med Felicia i den frågan.

https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/frivard/samhallstjanst/

Det är inte bara en liten försköning av verkligheten, det är i vanlig ordning ren lögn.

FELICIA ÄR HALVTURK, INGENTING ANNAT!

Felicias pappa heter Mehmet Yurdagül.

https://mrkoll.se/person/Mehmet-Yurdagl-Styrbjornsvagen-18-Hagersten/kyqRaQuerAulaTkyqRaQulaTDYuqsqqkcYfrkyqRaQsqqkkyqR aQuerA

Felicia ljuger om sitt ursprung, som vanligt.

Turkiska rötter. Dessutom som någon skrev har familjen zigenar-rötter. Mammans sida har jag för mig?
Citera
2022-04-18, 22:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB

Turkiska rötter. Dessutom som någon skrev har familjen zigenar-rötter. Mammans sida har jag för mig?

Bevis saknas

Hittills har jag inte sett några trovärdiga bevis för "zigenar-rötter". Det ser ut att bara vara ilvilligt förtal. Det finns ingen anledning till rent påhitt, Felicia och hela familjen levererar så mycket tokerier, lögner och kriminalitet ändå.

Vem skulle vara zigenare i Felicias mammas släkt?
Senast redigerad av trottwell 2022-04-18 kl. 22:40.
Citera
2022-04-18, 23:02
Medlem
Citat:

Citat:
Bevis saknas

Hittills har jag inte sett några trovärdiga bevis för "zigenar-rötter". Det ser ut att bara vara ilvilligt förtal. Det finns ingen anledning till rent påhitt, Felicia och hela familjen levererar så mycket tokerier, lögner och kriminalitet ändå.

Vem skulle vara zigenare i Felicias mammas släkt?
Hade för mig att det var Annas pappa från Mallorca som det nämnts skulle ha varit zigenare. Hittade detta inlägg av @fantalight från 2010.05.30.

Om det finns någon sanning i det, låter jag dock vara osagt.
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
anna book låg inne på avgitfning för tablett beroende
hennes pappa är zigenare från mallorca som hon aldrig har träffat
Senast redigerad av Theia2 2022-04-18 kl. 23:04.
Citera
2022-04-18, 23:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Hade för mig att det var Annas pappa från Mallorca som det nämnts skulle ha varit zigenare. Hittade detta inlägg av @fantalight från 2010.05.30.

Om det finns någon sanning i det, låter jag dock vara osagt.

Som sagt, trovärdiga bevis saknas.

Felicia är mycket underhållande, på ett för henne negativt sätt, även utan zigenare i släkten.
Senast redigerad av trottwell 2022-04-18 kl. 23:10.
Citera
2022-04-19, 00:31
Medlem
Kallixs avatar
Citat:

[url]https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/frivard/samhallstjanst
Tack för svar. Jag kommer inte att kontakta frivården. Men jag är fortfarande intresserad av om Felicia verkligen har gjort sin samhällstjänst.
Citera
2022-04-19, 13:20
Medlem
Citat:

Jamen! Kan inte anklaga en efterbliven människa att använda sig av ett uttryck som hon inte vet vad det är och betyder Det är ju TookAnna Stolledanos ättelägg vi pratar om
Citera
2022-04-22, 04:47
Medlem
nickomyras avatar
De måste ha fått någon familjedeal ☀️Såg att minipocket gjorde ” reklam ” för deras solarie i vås förra veckan . https://imgur.com/a/P5Na2oA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in