Citat:
Ursprungligen postat av
shoutoutfacts
Jag är stamgäst på restaurangen där Felicia jobbar. Jag har haft många samtal med henne och sett henne in action många gånger på jobbet. Tog ett tag innan jag kopplade vem hon var och hon är en sån som väcker intresse, så jag vart nyfiken att veta mer och landade här… måste säga att det är jävligt sorgligt att se hur det skrivs om henne här. Oavsett om hon är skyldig till varenda rykte i den här tråden så är hon idag en fantastisk kvinna! Har läst här att hon skulle va lat och inte ha någon arbetsmoral? Det stämmer inte på den Felicia som möter precis alla med ett leende och respekt, som bjuder på sig själv, som ger en sån känsla av att bry sig. Hon jobbar fan varje dag, hon har brutit finger, jobbat varje dag, alltid glad! Och hon är SÅ uppskattad och omtyckt. Hon vet vad folk vill ha utan att dom behöver säga det, hennes gäster hyllar henne ofta och hennes gäster vill alltid krama henne. Och hennes chef hoppas jag verkligen fattar vilken fantastisk och fin tjej det är, men det tror jag. Det verkar så.
Bara från en som faktiskt ser henne ofta, she is nothing like it sounds here!
Konstigt att dom inte får bättre betyg med en så fantastisk servitris.
Tidigare har det klagats över flugor i lokalen.
"Hela gänget uppskattade pizzorna som var riktigt goda, mindre uppskattat var alla flugorna inne i lokalen. Blev till och med rekommenderad att välja en annan pizza för den med skaldjur skulle locka till sig ännu mer flugor." 😂
Här är enda recensionerna från i år:
1) "Kanske hade vi otur att komma en kväll när personalen inte var på topp men servicen var bedrövlig. Vi fick påminna om att få beställa, vi fick påminna om att få in vårt vin, vi fick vänta orimligt länge på maten efter att fått upprepa vår beställning två gånger. Vi beställde en risotto med svamp som smakade vattnigt och en ravioli med spenat, valnötter och gorgonzola som var riktigt god. Notan kom dock snabbt när vi bett om den, men utan kompensation för fördröjningen. Vi kommer inte tillbaka."
2) "Väldigt smaklös mat. Vi beställde en pasta med musslor. De smakade ingenting. Bara starkt ibland när man åt en chili. Vi tog även pasta bolognese. Smakade inhet alls."
Ofräscht ställe som inte är hjälpta av att ha en servitris som ser ut som en porrstjärna med uppblåsta läppar. 💋
shoutoutfacts - du kan ju skriva en recension om hur fantastiskt du tycker att det är med servitrisen. 😉