2022-04-16, 20:15
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
och av politikerna:

- utmaning
- allas lika jävla värde
- kulturella skillnader

HBTQ-certifierade.
Citera
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ja ju fler sådana här aha upplevelser jag får så kommer jag överväga att rösta på AFS, när jag satt mig in ert program lite närmare.
Vore det val dag i morgon skulle jag i ren frustration och protest göra det utan större kunskap.

Jag är ingen AfS företrädare, jag är en väljare och privatperson precis som dig. Jag vet bara det att AfS varit extremt tydliga att de vill föra en aktiv återvandringspolitik, och det är ju självklart att varje vit person bör stötta det eftersom det är bra för vårt folk.
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Tveklöst "JA!" på den.
Det måste omedelbart visas att detta är fullkomligt oacceptabelt beteende, annars kommer det bara att fortsätta eskalera.
Varje lyft hand med en sten i ska mötas med verkanseld i kroppen på den handen sitter på.

Okej , så civila ska få sätta livet till när farbror blå skjuter i måfå. Hur många var de när de peppra ner downis pojken?
Citera
Medlem
Kalliss avatar
What's happening in Sweden???
https://youtu.be/ak3-YHxoKyc?t=7
Citera
2022-04-16, 20:16
Medlem
Kolla första artikeln på norges största tidning vg.no.
Notera även storleke på fontarna. Jag tror inte ens rysslandsinvasionen hedrades med sådana stora bokstäver
Citera
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Huliganerna är så dumma i huvudet att de går på hans provokation och gör precis det som han önskar att de skall göra, alltså olagliga handlingar. De visar med sitt agerande att de inte accepterar demokratin och yttrandefrihet i vårt land. Om de var mer intelligenta skulle de strunta fullständigt i hans provokation och inte visa sig på platsen överhuvudtaget. Att tiga ner Paludans handlande är det ända rätta de kan göra, visa att de har mer stake mot provokation.

Eller så söker dom bara en förevändning för att få gå ut o kaosa? Dom älskar trots allt att förnedra polisen. Dom kaosar mer av principiella skäl än att dom egentligen är så upprörda som man skulle kunna tro.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Det handlar inte om "icke-vita"..
Det är inte rasen som gör en människa.
Men en religion formar stora grupper i samhället.

Vi har hundratusentals kanske ett par miljoner som är beredda att gå till krig för en jävla bok.
Det är inte friskt, och hör inte hemma i ett demokratiskt land.
Det genetiska arvet har en hel del att göra med en människas IQ, aggressivitet, dåliga impulskontroll, temperament och oförmåga att se konsekvensen av egna handlingar.

Det i sin tur formar hela folk, som i sin tur formar religionen, vilket bevisas av att samma religion utvecklats och formats i helt olika riktningar av helt olika folk, exempelvis den abrahamitiska religionen från mellanöstern blev boko haram när den kom till negrerna i afrika som islamiska förgreningen, eller kristendom i europa som blev protestantism när den nådde germanska rasen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hjälper det med kilar mellan grupper o hetsa mot varandra?

Med illvilja få människor arga, ledsna o kränkta.. Känns det bra?

Bättre problemen kommer upp till ytan medans det fortfarande går att göra något åt det. Snart kan det vara försent.
Citera
2022-04-16, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrgbw
Dra åt helvete med dig din böghora

Bara att ignorera trollet.

Vill man stötta Stram Kurs kan man göra det här:
https://stramkurs.dk/stoet/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spark040
Känns ändå som att det är rätt så lugnt i Malmö

Lugnt?

Malmö:
Stenkastning mot polis
Dansk journalist misshandlad
Kvinna fått sten i huvudet
Person forcerade avspärrning med bil
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Eller så söker dom bara en förevändning för att få gå ut o kaosa? Dom älskar trots allt att förnedra polisen. Dom kaosar mer av principiella skäl än att dom egentligen är så upprörda som man skulle kunna tro.

Det kan vara även så, det hade jag inte tänkt på.
Citera
2022-04-16, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Tveklöst "JA!" på den.
Det måste omedelbart visas att detta är fullkomligt oacceptabelt beteende, annars kommer det bara att fortsätta eskalera.
Varje lyft hand med en sten i ska mötas med verkanseld i kroppen på den handen sitter på.

Jag som är någorlunda insatt i både polistaktik och det juridiska/rättsliga kan säga att jag inte sett EN ENDA sekvens från demonstrationerna/upploppen där det skulle vara proportionerligt, befogat eller nödvändigt att avlossa skott. Dessutom kan det väl knappast komma som en överraskning att det är helt omöjligt att, vid skottlossning i ett sådant här tumult/upplopp, garantera att man inte träffar någon oskyldig eller att farliga ricocheter skulle uppstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in