2022-04-16, 20:10
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Av media har vi fått lära oss:

- det är stökigt (Expressen)
- bråkigt (SVT)
- de är arga (SR)

och av politikerna:

- utmaning
- allas lika jävla värde
- kulturella skillnader
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Om miljontals svenskar röstar på AFS så får vi en aktiv återvandring av alla icke-vita i landet. Vad hindrar dem ifrån att rösta? Det är bara att rösta på, vi har sista chansen nu detta val.
Ja ju fler sådana här aha upplevelser jag får så kommer jag överväga att rösta på AFS, när jag satt mig in ert program lite närmare.
Vore det val dag i morgon skulle jag i ren frustration och protest göra det utan större kunskap.
Citera
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Donera en slant..

Din fege hsrmynte fan, gå ut o bränn en själv i orten tuffing, det vågar du inte
Snacka om självmål.

Citera
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Tycker du polisen skulle skjuta hej vilt istället?

Tveklöst "JA!" på den.
Det måste omedelbart visas att detta är fullkomligt oacceptabelt beteende, annars kommer det bara att fortsätta eskalera.
Varje lyft hand med en sten i ska mötas med verkanseld i kroppen på den handen sitter på.
Citera
2022-04-16, 20:11
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
och av politikerna:

- utmaning
- allas lika jävla värde
- kulturella skillnader

Och av folket....
- Det är fullständig kaos.
Citera
2022-04-16, 20:13
Medlem
SVT-intervju i TV just nu: "Han som kom från Danmark ska inte göra kaos i Sverige. Det är fel"

Reportern kan ju istället fråga muslimen VEM som kaosat? Dansken eller hundratals muslimerna?
Senast redigerad av GrevenFB 2022-04-16 kl. 20:15.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Paludan är ändå jävligt strategisk. Han bidrar medvetet till detta kaos så svenska folket ska påminnas om vilka människor det finns i det här landet nu när vi ska gå till valurnorna.

Huliganerna är så dumma i huvudet att de går på hans provokation och gör precis det som han önskar att de skall göra, alltså olagliga handlingar. De visar med sitt agerande att de inte accepterar demokratin och yttrandefrihet i vårt land. Om de var mer intelligenta skulle de strunta fullständigt i hans provokation och inte visa sig på platsen överhuvudtaget. Att tiga ner Paludans handlande är det ända rätta de kan göra, visa att de har mer stake mot provokation.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Tveklöst "JA!" på den.
Det måste omedelbart visas att detta är fullkomligt oacceptabelt beteende, annars kommer det bara att fortsätta eskalera.
Varje lyft hand med en sten i ska mötas med verkanseld i kroppen på den handen sitter på.

Exakt, och i Danmark tvekar de inte ...
Citera
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Keep dreaming
Är du själv vit? Röstar du på AfS?
Citera
2022-04-16, 20:14
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenILaddan
Precis som SD med andra ord

Nu är det ju så att Moderaterna och Socialdemokraterna har turats om att regera Sverige i typ 100års tid med stöd från MP, C, V, FP.

Det enda parti som inte suttit vid regeringsmakt är SD.

Således har ni/dom fått chansen att pröva sina politiska idéer. Vi kan alla se effekten. Det fungerar inte. Invandringen är bara ett av MÅNGA problem. Pensionssystemet ett annat. Energi o klimatpolitiken likaså. Jag kommer aldrig sänka mig till nivån att skylla Sveriges alla problem på våra invandrare.
Citera
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Eftersom det har varit känd fakta att expressen och aftonbladet är en ”kvällsblaska” som vill sälja så många lösnummer/klick som möjligt och du just skrev att det är en skittidning så ja. Det lät som att du nyligen kom till insikt om detta.

Tips. Sluta läsa skiten.

Jaha, då läste du väl sådant i det jag sa som jag inte sa.
Tips: sluta läsa in sådant jag inte säger i det jag säger.
Citera
Medlem
Känns ändå som att det är rätt så lugnt i Malmö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här