2022-04-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
"svärjevänner", jag vet inte vad det är för något? Jag älskar mitt fosterland. Tror inte på mångkultur som samhällsidé, men ser gärna skötsamma invandrare i Sverige. Sköter mitt liv. Sköter mitt jobb. Och värderar människor efter deras handlingar, inte hudfärg.
Jag håller med.
Men jag kan aldrig acceptera enorm muslimsk invandring till Sverige.
Det finns inte ett land på denna planet där muslimer blir en större minoritet eller majoritet och det inte blir KAOS.

Alla jag pratar med har INGET emot invandrare som inte är muslimer, det är just muslimer som förstört hela det här landet.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenILaddan
Precis som SD med andra ord
Exakt Gubben i ladan !
Citera
Medlem
Rasmus Paludan bara skakar på huvudet hur svenska folket kan acceptera vilka som bestämmer i samhället, som han har rätt i faktist, men själva talet i megafonen
Men Rasmus Paludan fick lite blodvite ändå...
Citera
Medlem
Niclas Hallgren, biträdande regionpolischef i Bergslagen, fortsätter hävda att demonstrationen i Örebro var berättigad och polisens huvuduppgift är att tillåta provokationer och jämför sedan händelserna direkt med Göteborgskravallerna.
Man kan undra hur han och poliser tänker om sina insatser vid demonstrationer...?
https://www.expressen.se/tv/nyheter/bitradande-regionpolischefen-helt-hansynslost-beteende-/
https://www.arbetarmakt.com/2021/06/goteborgskravallerna-20-ar/
Citera
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Miljontals svenskar har inte röstat för det här, barnen har definitivt inte röstat för det här.

Om miljontals svenskar röstar på AFS så får vi en aktiv återvandring av alla icke-vita i landet. Vad hindrar dem ifrån att rösta? Det är bara att rösta på, vi har sista chansen nu detta val.
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Självklart inte. Det är första och andra generationens invandrare som levt i självvald segregation för att dom inte vill leva som svenskar gör. Dom vill ha allting i Sverige som är bra för dom själva. Helt utan krav på motprestation. Allting ska vara gratis. Det kallas för att plocka russinen i kakan.

Men det är så samhället ser ut. Folk vill leve segregerat. Segregation innebär att människor lever och verkar separerade från varandra utifrån socioekonomiska förutsättningar, etnicitet eller demografi (till exempel ålder eller kön).

Handlar inte enbart om invandrare. Se de rika i samhället, de vill inte beblanda sig t e x medelsvensson och medelsvensson vill inte beblanda sig med WT svennen osv.
Citera
2022-04-16, 20:07
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Dom "bortskämda snorungarna" körde ju totalt över polisen.

Ett av dom värre upploppen på länge såg det ut som.

Ja, det är korrekt. 1 - 0 till ligisterna. Grattis

Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Man bör nog fråga sig om de kan läsa överhuvudtaget med tanke på hur skolresultaten brukar se ut i pensionsräddarområdena.

Det är korrekt. Med största sannolikhet kommer dom inte någonsin att kunna försörja sig själva.
Citera
Medlem
Citat:
Visst, det tycker vi alla. Men man kan inte gå apeshit och ställa sig och börja skjuta ihjäl människor hejvilt. Svensk polis är för få. Dom kämpar med det manskap som står till buds. Förslagsvis borde svensk militär inkallas vid kravaller och upplopp då rikets säkerhet ska gälla även vid intern, nationell våldsverkan och inte bara vid hot från andra nationer.

Det är precis det som inte gör.

Efter den initiala reträtten samlades hundratals poliser från hela landet för att återta området men polisledningen vägrade.

Finns en lång tråd på twitter från en polisman som var på plats.

Det finns ett enormt missnöje i poliskåren.
Citera
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Aha så det håller sig lokalt iaf, trodde det spridit sig till hela stan.

Det kommer väl så småningom. Allah ahkbar
Citera
2022-04-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Om miljontals svenskar röstar på AFS så får vi en aktiv återvandring av alla icke-vita i landet. Vad hindrar dem ifrån att rösta? Det är bara att rösta på, vi har sista chansen nu detta val.
Det handlar inte om "icke-vita"..
Det är inte rasen som gör en människa.
Men en religion formar stora grupper i samhället.

Vi har hundratusentals kanske ett par miljoner som är beredda att gå till krig för en jävla bok.
Det är inte friskt, och hör inte hemma i ett demokratiskt land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
"Horunge"
"Din mamma"
"Knylla din mamma"
"Knylla"
"Aina"
"Abooouuu"

Här snackar vi hög IQ

Dessa "människor" måste vara borta från det här landet inom 10 år om vi vill ha något land kvar.

Ni kan ju släppa det här med ryssen ett tag och inse det faktum att fienden redan befinner sig inom landets gränser.

Etablissemanget vill att ni ska sitta och vara rädda för ryssar istället för att fokusera på det största hotet, araber och afrikaner, som redan finns här.

Vakna!!!!!!!!!!
De skulle vara borta inom 10 veckor om folk röstade på mig.

Ja ryssen är harmlös jämfört med invandringspolitikens konsekvenser. Tror inte ryssen är så empatilös och jävlig att de vill skada oss så. Och varför skulle Ryssen vilja ha ännu ett svartingkalifat likt Syrien i sitt närområde?

Utvecklingen nu är att muslimer i sverige känner allt mer självförtroende, även "moderata" börjar se hur de kan börja ta för sig och domdera med svenska mespoliser som hålls tillbaka av PK-politiker.
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99

Keep dreaming
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in