2022-04-16, 18:46
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Arse är just nu 6a vilket väl får anses som succé? Med Arteta vid rodret brukar de ju bli en 8de plats.

West Ham och Wolves hinner gå om innan säsongen är över också.
Citera
2022-04-16, 18:51
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Hur många procent säker är du på de skulle du säga? Det har spammats annat nämligen som fick 130 procents stämpel.
Citera
2022-04-16, 19:11
Medlem
Drickbacks avatar
Rätt rafflande matcher lag 1, 2, 4, 5 & 6 har i veckan..
Citera
2022-04-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Kostsam förlust för Tottenham nu när Arsenal förlorade. Tottenham hade verkligen behövt tre poäng.

Kulusevski är för övrigt en spelare som bara är bra om laget är bra. Ingen enmansspelare så sett.
Jag tycker (utan svensk-bias) att det var som ett medvetet sabotage från lagkamraterna mot Kulusevski idag. Första kvarten så sprang han på högerkanten och visade sig och ofta fanns det ett bra läge att passa honom men bollen kom inte EN ENDA gång.

Det var nog i samband med det som han drog på sig sitt gula, som kanske borde varit rött, och efter det kom han aldrig tillbaka i matchen.

Jag tycker ändå Spurs måste vara storfavorit till fjärdeplatsen. De var bleka idag men inte värdelösa som Arsenal och United är. Fan, United var nära att tappa poäng mot ett lag på Mjällbys nivå. Och nästa match kommer man förlora.

Spurs har visserligen också en svår match nästa omgång, Brentford borta. Bara kanske 50 procent chans att man vinner där.
Senast redigerad av Svenshult 2022-04-16 kl. 19:31.
Citera
2022-04-16, 19:27
Medlem
Potter stängde verkligen ner Spurs idag.

Såg ej Arsenal eftersom mitt lag spelade samtidigt, men tre raka förluster? Samtidigt är det väl ligas yngsta lag/startelva så man kan ju knappast räkna med jämna prestationer.

Till United då. Oerhört offensiv elva där de enda egentliga mittfältarna var Pogba och Bruno. Så typ 4-1-1-4 kändes det som. Elanga jobbar fram första målet. CR7 gör hattrick, De gea med några svettiga räddningar. Team Puuki kunde lika gärna vunnit eller tagit poäng, men skit samma, fjärdeplatsen är fortfarande möjlig och nu borde det väl bli europaspel ändå?

Men jag tar hellre:
- Conferencce league och utan CR7 och i så fall en Pogba som nya tränare godkänt och med rimligt kontrakt (eller utan dessa två herrar), framför:
CL med CR7, en Pogba på ett fett kontrakt utan att den nya tränaren (ten hag?) har haft något att säga till om.

Slår väl in öppna dörrar, men efter matchen borta mot AM fick jag känslan av att City kommer bränna övriga titlar i jakten på CL...

Som United-fan vill jag givetvis inte att Pool ska vinna trippel, eller gud förbjude kvadrupeln. Gör de det är det dock bara att motvilliga applådera de och ha det som målsättning framöver.
Citera
2022-04-16, 19:36
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerre88
Som United-fan vill jag givetvis inte att Pool ska vinna trippel, eller gud förbjude kvadrupeln. Gör de det är det dock bara att motvilliga applådera de och ha det som målsättning framöver.

Hoppas det sker. Generalen och hans gelikar filar redan på ursäkter/anledningar.
Citera
2022-04-16, 19:44
Medlem
PJ måste nog va en av PL bästa backar utöver top 4 klubbarna
Citera
2022-04-16, 19:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Haha..Tro det själv du

Arsenal har, om du inte visste (fortfarande) 1 match mindre spelad än vad Tiny Tots & Man Utd har.

Men grattis till vinsten över helmäktiga Norwich...
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-16 kl. 19:48.
Citera
2022-04-16, 19:52
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Haha..Tro det själv du

Arsenal har, om du inte visste (fortfarande) 1 match mindre spelad än vad Tiny Tots & Man Utd har.

Men grattis till vinsten över helmäktiga Norwich...
Ni möter bara Chelsea borta på ons, säkert 3 säkra poäng.. 😉
Citera
2022-04-16, 19:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hoppas det sker. Generalen och hans gelikar filar redan på ursäkter/anledningar.
Du är ju fan Rojjen 2.0 😅

Hursomhelst, om du inte visste det, så tippade jag för några veckor sedan att Liverpool kommer att vinna FA Cupen, och att detta blir den sista titel som Liverpool vinner denna säsong.

Förövrigt, du fick alltså inte med dig vad jag egentligen syftade på med ”Att ett lag är formstarkt behöver inte betyda att laget är i bra form”..? 😂
Citera
2022-04-16, 19:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Är jävligt besviken över dagens match, där Legohead återigen visade fotbollsvärlden vilket taktiskt geni han är.

Men jag tror dock fortfarande att vi kniper 4:e platsen.
Citera
2022-04-16, 20:03
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du är ju fan Rojjen 2.0 😅

Hursomhelst, om du inte visste det, så tippade jag för några veckor sedan att Liverpool kommer att vinna FA Cupen, och att detta blir den sista titel som Liverpool vinner denna säsong.

Förövrigt, du fick alltså inte med dig vad jag egentligen syftade på med ”Att ett lag är formstarkt behöver inte betyda att laget är i bra form”..? 😂

du skrev ju tidigare att LFC bara har chans på CL, hur ska du ha det? tippa alla möjliga utgångar och hoppas ingen håller koll? f.ö otroligt ointressant att läsa vad dyu tippar hela tiden, noll diskutionsvärde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in