2022-04-16, 17:18
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Vem var det som dog?
Tycker Turkish är den som är vettigast på kanalen.

Claude dog tidigare i år, eller om det var sent 2021. Oj han dog i mars 2021, kändes som det var nyligen han gick bort.
Citera
2022-04-16, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Claude dog tidigare i år, eller om det var sent 2021. Oj han dog i mars 2021, kändes som det var nyligen han gick bort.
Tack för svar.

Jag orkar fan inte med detta Arsenal. Less på skiten. Om laget fortsätter att förlora de nästkommande matcherna undrar jag hur lång tid det kommer att ta för spelarna att antingen vilja lämna klubben eller att tvinga ledningen att sparka Arteta.
Citera
2022-04-16, 17:37
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
"Gäsp". Ditt trollande och uppepande är uppe på Generalen nivå numera. Vilka var det du trodde vinner ligan igen? Nej du behöver inte svara. City med favör i princip i varje statistiskt moment efter matchen. Spelet på planen var väl helt jämnt. Liverpool klart bättre får du inte med dig speciellt många på. Sällan man ser en supporter vara mer oroad över sin rivals eventuella framgång, än sin egens klubbs eventuella överlevnad.

Trollande? Snarare realistisk syn på det även om jag kan köpa att du tycker det är en smula upprepande. Liverpool är tydlig favorit och det skrev jag som sagt mycket tidigt i årets serie.
Everton kommer nog att hänga kvar men till skillnad från många bittra Evertonians har jag inget emot Liverpool. Det är en sund inställning om du frågar mig.

Bara att nämna : Liverpool har 3-0 mot City ATM. Och Michael Owen snackar om att City är ännu större favorit efter 2-2 på Etihad. Haha, vilket jävla skitsnack. Liverpool kommer vinna och det har jag ännu mer övertygelse i nu.

Det är så glasklart.
Citera
2022-04-16, 17:41
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Trollande? Snarare realistisk syn på det även om jag kan köpa att du tycker det är en smula upprepande. Liverpool är tydlig favorit och det skrev jag som sagt mycket tidigt i årets serie.
Everton kommer nog att hänga kvar men till skillnad från många bittra Evertonians har jag inget emot Liverpool. Det är en sund inställning om du frågar mig.

Bara att nämna : Liverpool har 3-0 mot City ATM. Och Michael Owen snackar om att City är ännu större favorit efter 2-2 på Etihad. Haha, vilket jävla skitsnack. Liverpool kommer vinna och det har jag ännu mer övertygelse i nu.

Det är så glasklart.

Tar du michael owen på allvar är det ingen här på forumet som kommer ta dig på allvar.

Som många andra nämnt, du tittar fram när det går som bäst för liverpool och vill göra dig hörd. Ser inget vidare ut.
Citera
2022-04-16, 17:47
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Tar du michael owen på allvar är det ingen här på forumet som kommer ta dig på allvar.

Som många andra nämnt, du tittar fram när det går som bäst för liverpool och vill göra dig hörd. Ser inget vidare ut.

Jag kan inte säga att jag tar Owen på allvar men han är ändå en pundit.

Du snackar skit. Den 16 oktober skrev jag först att Liverpool skulle vinna ligan. Din tes faller.

Ser inge vidare ut? Haha, har du druckit eller?

Få vill eller kan erkänna här inne att Liverpool är minst lika bra som City. Trots bättre form och kross, idag ändras inte det alltså. Haha, ja, jävlar.
Citera
2022-04-16, 17:55
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jag kan inte säga att jag tar Owen på allvar men han är ändå en pundit.

Du snackar skit. Den 16 oktober skrev jag först att Liverpool skulle vinna ligan. Din tes faller.

Ser inge vidare ut? Haha, har du druckit eller?

Få vill eller kan erkänna här inne att Liverpool är minst lika bra som City. Trots bättre form och kross, idag ändras inte det alltså. Haha, ja, jävlar.

Wow att nämna ett lag tidigt som alla vet kmr slåss om första platsen.
Citera
2022-04-16, 18:01
Medlem
zebra121s avatar
Citat:

Wow att nämna ett lag tidigt som alla vet kmr slåss om första platsen.

Skillnaden är att i stort sett alla runkade av City inför säsongen och skrev av Liverpool när de var tolv poäng bakom. Där har jag konsekvent hävdat att Pool är bättre vilket de oxå bevisat.
Citera
2022-04-16, 18:11
Medlem
Dagens vinnare är united utan tvekan
Citera
2022-04-16, 18:22
Medlem
Artetas kontrakt går ut sommaren 2023. Han har 50 miljon kr per år. Kan bli en billig kostnad att sparka han till sommaren vilket jag hoppas de gör!
Citera
2022-04-16, 18:26
Medlem
-GGs avatar
Kostsam förlust för Tottenham nu när Arsenal förlorade. Tottenham hade verkligen behövt tre poäng.

Kulusevski är för övrigt en spelare som bara är bra om laget är bra. Ingen enmansspelare så sett.
Citera
2022-04-16, 18:30
Medlem
The mighty gunners torskar mot ett bottengäng igen vad händer? @generalen
Citera
2022-04-16, 18:45
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Arse är just nu 6a vilket väl får anses som succé? Med Arteta vid rodret brukar de ju bli en 8de plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in