Citat:
Ursprungligen postat av
outoftheblue
Fast det är ju Cissis förtal som lett till allt detta. Det råder det väl ändå ingen tvekan om. Utan henne hade inget av detta hänt. Du vet hur hon tjatar på om "min våldtäktsman" som om hon ägde honom. Allt är hennes kreation. Hon är Gud, Hon sade och det vart. Det har just inget med honom att göra. Hon har skapat en fiktiv FV, och folk blandar ihop denna hennes skapelse med den verkliga personen. Allt handlar om henne. Tyvärr påverkar hennes fantasi även honom, ödelägger hans karriär och försvårar hans liv.
Hahaha vilket skitsnack. Det är ju som att säga att det är Paludans fel att alla polisbilar brunnit upp ungefär.
Alla som träffade Virtanen under hans glansdagar ( ja jag har det) vet att det är precis den du kallar fiktiv som ÄR Fredrik Virtanen. Att han inte är dömd för all skit han utsatt kvinnor för betyder inte att han är oskyldig. Din tvättagenda lyser lång väg men jag kan informera dig om att det är kört, detta kan du aldrig rädda upp.
Hederligt råd till virre; Byt för och efternamn, stad och look. Börja på ett hederligt anonymt jobb typ budbil eller golvet på industrin. Se inte tillbaka.
Men jag känner dig och läser i senaste intervjun att du har inte förändrats det minsta tyvärr. Inte lärt dig nånting. Its a shame.