2022-04-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Som sagt, effektiv valarbetare. Oavsett om troll eller verklig person.

Var det allt du hade att komma med? Fan va tråkig du är.
Citera
2022-04-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vi vill inte ha er här, minst av all de av er som jobbar och betalar skatt. Vi vill ha ett vitt land med vita människor.

Det kan du drömma, jag ska försöka inte sola det kan jag erbjuda dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Det gjorde jag. Jag läste och kommenterade det du skrev. Du kanske ska formulera dig annorlunda om du inte tar ställning?
Återigen om du inte kan följa min argumentation i sagda inlägg väg ihop den med det jag skrivit innan i tråden?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Har de ens ström där ute?
Hur ska de lyckas kapa/bryta strömmen? Det är inte direkt raketforskarna vi snackar om här

Nä men vår kära regering kapar strömmen, och skyller på rysk påverkan. Hur tror du samhället kommer se ut efter 1 vecka med dessa kaos folk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Alla vet att man inte får kritisera koranen. Vi måste lära oss detta och anpassa oss om vi vill leva med de som sätter religionen högre än staten. Att många av de här sätter religion över staten är inte konstigt heller. De är ju i ett främmande land och den trygghet man har, den ligger i religionen.

Så, det är dags för Sverige att anpassa lagarna så att man inte kränker en enorm mängd av befolkningen. Eller, så får man hitta på någon annan lösning. För det här fungerar inte.

Varför är det alltid medlemmarna av dödssekten som ska särbehandlas? Är dom bättre än alla andra människor? Står dom över andra invandrare?
Citera
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Nej, han siktar bara. Smällen kommer från annat håll. Man ser att pistolen ej avfyras.

Ja, du verkar ha rätt. Det kom en smäll precis samtidigt som han riktade sitt vapen mot folkmassan, men ingen mynningseld. Men han var bra sugen.
Citera
2022-04-15, 23:06
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Nog det sista som kommer hända
Så varför stödjer man en värdelös och kostsam provokation vars enda konsekvens är att få till en sämre lagstiftning som inskränker folks yttrandefrihet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Paludan firar påsken på märkligt sätt, en sjuk person, hjärnskadad är han efter en bilolycka.
Och en rätt feg individ, han bränner koranen o försvinner som ett skott själv, sedan får poliserna ta emot det han startat..och så
de där likaledes hjärnskadade vandalerna.
Paludan budskap är bisarrt och han är inte helt frisk i knoppen, det är bara att googla på wiki- hur han beskriver sin hjärnskada
men varför han villl locka fram alla dessa störda vandaler, är också en gåta.
Han stannar ju nte och bemöter vandalerna, att han vill reta upp muslimer förståss, men de vandalerna är ju bara unga gränslösa och finns ju bevisligen ljushylta svenska bråkstakar som vill passa på och förstöra polisbilar o skada poliser. Att Palle-tok riktar sig till att hetsa muslimer
stämmer ju inte alls då svenska tokstollar är med i den där skocken-vandaler.
Bevara oss från fler tolstollar, o palle borde låsas med den där ilskna skocken som han lockat fram.

Jag vet inte jag men..jag är rätt säker på att om någon åkte runt och brände biblar så skulle det inte överhuvudtaget bli något upplopp eller kravaller.
Man skulle antagligen klassa brännaren som efterbliven.

Nu visar sig koranälskarna vara dom efterblivna...

Smart!
Ja smart att dom visar hela Svenska folket vad dom går för.
Nu kryper det fram, föraktet för Sverige och yttrandefriheten.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Paludan är svensk. Dessutom är det ingen större skillnad mellan danskar och svenskar, det är ytterst flytande. Det är de som inte respekterar vår yttrandefrihet som ska spärras in och åka ut ur landet ögonaböj.

Han är partiledare för ett politiskt parti som är verksamt i Danmark. Därför rekommenderar jag honom att utföra sina aktioner där. Visst påvisar han att det finns många muslimer som är våldsamma och beredda på att göra uppror mot Sverige, men detta vet de som har studerat ämnet redan om. Hans aktioner leder till att tredje man kan skadas och få egendom förstörd.
Citera
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
31583 civila bosnier dödade.
4179 civila serber dödade.
2484 kroatiska civila dödade.
Siffran är överväldigande bosniska förluster.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_War

Källa på det?
Om de agerat femtekolonnare, har det varit hela folkgruppen som agerat det eller en del av folkgruppen?

Va i helvete har andra muslimers lidande med dagens kravaller att göra?
Tror du seriöst att dessa var tvättäkta muslimer som bröt deras fasta och gick ut ur huse för att försvara koranen?

De som försökte döda poliser idag (och även dig om du stått där) är inga muslimer som följer nån jävla helig lag. De är våldsbejakande dårar som röker cigg, dricker sprit, rånar varandra och andra samt hatar allt som hör till Sverige.
Citera
2022-04-15, 23:07
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Sveriges BNP per capita har vuxit mycket starkt och vi har idag högre sysselsättningsgrad (andel som arbetar) än vi någonsin har haft. Exporten är rekordstark och statsskulden är i praktiken noll. Detta trots att vi har gått från nästan inga invandrare till ca 25% med utländsk bakgrund, och från 7-8 miljoner till drygt 10 miljoner sedan 1980-talet. Hur stämmer det med din kaosteori?

Du får gärna återkomma om du har några frågor kring detta.

Det räcker med din övertygelse om att invandring är en vinst för Sverige som bevis för din låga intelligens.
Om ett land har 5% arbetslöshet och importerar en grupp med 10% arbetslöshet, så förstår en åsna att det blir en förlustaffär.

Har du hört talas om aktier?
Om du köper 1000 aktier för 5 kronor och sedan ytterligare 500 för 10 kronor, har du då höjt eller sänkt ditt GAV?

Sedan är det jävligt orättvist att klumpa ihop tyskar och afghaner när vi pratar om arbetslöshet bland invandrare.
Tyskarna har nästan noll arbetslöshet i Sverige medan afghaner har 80%.

Men som svar på din fråga, om 8 av 10 svenskar jobbar så blir det självklart en förlust att importera en grupp där endast 5 av 10 arbetar.
Det innebär i klartext att de två arbetslösa svenskarna kommer att få det sämre,
Precis vad som hänt i Sverige de senaste 30 åren.
Citera
2022-04-15, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
En kula från en sig sauer som polisen använder har en uthastighet på 90m/s. Ett objekt som faller i jordens gravitation uppnår max 9.8~m/s².
Ingen kula i världen faller lika snabbt som den skjuts ut.

Kulan faller sällan rakt ner då jag tvivlar på att polisen sköt 90grader rakt upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in