2022-04-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Jag vet, jag har stor erfarenhet av Bosnier. Det är det absolut vidrigaste packet i hela europa.
Nä det vidrigaste packet i Europa är ni som inte hör hemma här i Europa så där har du lite fel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyochRoger
Bosnier själva säger ju att muslimerna i deras hemländer håller på att balla ur. Niqab och skit.

Det är en del av Taqiyyan de håller på med. För att försöka översätta: en muslimsk taktik att smälta in hos fienden.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Att 100-tals inavlade neandertalare löper amok är bevis nog, testa och bränn en bibel så får vi se vad det blir för upplopp då.
https://sverigesradio.se/avsnitt/ecce-homo-nakenbilden-och-kyrkobraket
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/
Senast redigerad av kato85 2022-04-15 kl. 22:52.
Citera
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Inte så här mycket.

Nej. Det är sant. Jag är för gammal för att kaoza.
Citera
Medlem
Pissarsyras avatar
Killar, det är lugnt nu, Maggan har gått ut och fördömt kravallerna, slutet gott allting gott!
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Hata invånarna i landet jag bor i??? Hahahaha du måste fan ha druckit för mycket brännvin! Jag vet vad du tycker och hur din mindset är men per definition så hatar du också invånarna i landet som du bor i. Så med din hjärna så är du den som hatar invånarna i landet som du bor i och det gör dig i så fall till osvensk. Vill inte höra ett långt utlägg om hur du gör skillnad på invånare och invånare, för det där skinhead snackat kan vi redan.

Skinhead hallå nu för du ge dig. Det var väl på 80-talet det fanns sådana. Jag hatar ingen och har aldrig hatat någon. Du vet jag är född och uppväxt i Sverige. En trygg uppväxt på alla sätt. Jag har aldrig behövt hata någon eller något. Tragiskt med folk som går omkring och hatar.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Känns inte som du är någon överdriven fena på matematik faktiskt.

Du menar alltså att på grund av att arbetslösheten bland invandrade är mycket högre än bland infödda svenskar så är invandringen en förlustaffär? Förstår jag dig rätt?

Om 3% av svenskarna är arbetslösa, och 15% av invandrarna är arbetslösa så är arbetslösheten bland invandrare mycket högre än bland svenskar. Men fortfarande arbetar 85% av invandrarna och är som grupp ingen förlustaffär, liksom infödda svenskar som grupp inte är någon förlustaffär.

Sveriges BNP per capita har vuxit mycket starkt och vi har idag högre sysselsättningsgrad (andel som arbetar) än vi någonsin har haft. Exporten är rekordstark och statsskulden är i praktiken noll. Detta trots att vi har gått från nästan inga invandrare till ca 25% med utländsk bakgrund, och från 7-8 miljoner till drygt 10 miljoner sedan 1980-talet. Hur stämmer det med din kaosteori?

Du får gärna återkomma om du har några frågor kring detta.

Nu leker du med siffror och låtsas som att sysselsättning är samma sak som arbete. Om jag inte minns helt galet så är sysselsättning något som räknas som att man gör något i en timme per vecka. Det behöver inte vara att jobba utan mer att man utbildar sig i en timme per vecka. Allt över en timme räknas som sysselsättning och att sitta på arbetsförmedlingen och plinga på datamaskinen i en timme kan inte räknas som en inkomst då de får skattemedel för att plinka på den
Citera
2022-04-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Ja, på månen men inte här.

Varsågod; youtube.com/watch?v=aCEoOHxyruI
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Vad mina föräldrar varit innan får stå för dom men jag i skolan här och tog mitt första steg här.Jag vet inget annat.Åker jag till föräldrars land så kommer dom kalla mig utlänning..Gratis din hund?Snarare blivit rånade av höga skatter och även flertal gånger sjukskrivits för att man bränt ut sig genom hårt arbete hela livet.Vad vet du din kackerlacka,bara för ja inte tycker som dig så ska ja åka?Med vilka pengar?Era skatter har tagit allt era tjuvar

Ja skatter är något som svenskar får betala. Om du har betalt mycket skatt, ja nu ser du vart dina pengar har gått. Hoppas att du är nöjd.

Att livnära alla dessa immigranter är den i särklass största samhällskostnaden som finns. Utan denna migration från tredje världen som är ett ekonomiskt slukhål skulle Sverige ha en skola, sjukvård, omsorg och pensioner i världsklass. Vi avvecklade till och med vårt försvar som var i världsklass för att ha råd med denna enorma migration till Sverige.
Citera
Medlem
Hegamons avatar
Det verkar som att kommenderingschefen skickat ut ett tiotal poliser mot flera hundra aggressiva demonstranter. Det går ej enbart skylla på enskilda poliser, utan skulden ligger säkerligen mest hos en inkompetent ledning.

Vi såg det inte komma - Nej, planera i förväg då.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Du tröstar dig bara med ett gammalt och utslitet ordspråk. Men innerst inne vet du att svartskallar föder fler barn och bananen är för vek för att tumma på sina demokratiska principer. Förr eller senare är vi majoritet och då kan du försöka att skratta.
Som sagt, effektiv valarbetare. Oavsett om troll eller verklig person.
Citera
2022-04-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nä det vidrigaste packet i Europa är ni som inte hör hemma här i Europa så där har du lite fel

Jag är inte etnisk svensk men jag är heller ingen muslim. Har för fan attackerat muslimer hela kvällen här. Vad var det som gjorde att du hoppade på mig? Bara nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in